Izboljšajte svojo spletno stran!

Če ste oblikovali svojo spletno stran ali želite oceniti in izboljšati obstoječo spletno stran, se morate osredotočiti na svojo blagovno znamko in pridobivanje strank. V nadaljevanju predstavljamo nekaj vprašanj in nasvetov, ki vam lahko pomagajo pri tem pomembnem procesu.
Izboljšajte svojo spletno stran!

S pomočjo naslednjih nasvetov lahko izboljšate svojo spletno stran. (Vir slike: HubSpot)

1. Koga želite doseči?

Vaš odgovor na to vprašanje naj bo čim bolj natančen. Zapišite si, kako vaše podjetje pomaga ljudem, kateri problem rešuje, na katere potrebe odgovarja. Svoj odgovor nato strnite v preprosto poved, ki naj bo objavljena tudi na vaši spletni strani.

2. Ali vas spletna stran ustrezno predstavlja?

Vaša spletna stran mora predstavljati vašo osebnost oziroma osebnost vašega podjetja. O tej temi lahko razmišljajte tako kot o oblačilih: če se najbolje počutite v črnih hlačah in motoristični jakni, se ne boste počutili dobro v elegantni obleki. Ko oblikujete ali prilagajate svojo spletno stran, se stalno vračajte k temu vprašanju.

Vabljeni na delavnico o WordPress CMS sistemu in postavite svojo spletno stran.

3. O čem pišete v zavihku »O nas«?

V zavihku »O nas« ne opisujte sami sebe, temveč se osredotočite na to, kako s svojim delovanjem pomagate svojim strankam. Potencialne stranke sicer zanimajo vrednote vašega podjetja, vendar le v povezavi z vašo ponudbo. Zato se pri oblikovanju opisa svojega podjetja postavite v kožo svojih potencialnih strank in se vprašajte, kako bodo vaše vrednote vplivale na vašo ponudbo.

4. Ali so vaše storitve dostopne?

Če vaše podjetje prodaja izdelke, se prepričajte, da obiskovalci lahko takoj vidijo vašo ponudbo in cene. Pri tem lahko ljudi, ki še ne poznajo vaših izdelkov, prosite, naj ocenijo, kako hitro na vaši spletni strani najdejo informacije, ki jih zanimajo. Če ponujate storitve, pa se izogibajte paketom storitev, saj se lahko hitro ujamete v past ponujanja svojih storitev pod tržno ceno. S tem potencialnim strankam nehote kažete, da svojega dela ne cenite.

5. Ali vaša ponudba odgovarja na potrebe strank?

Podjetja svoje izdelke oziroma storitve pogosto opisujejo v žargonskem jeziku ali njihove značilnosti preveč olepšujejo. Potencialnim strankam to predstavlja težavo pri odločanju o tem, ali je vaša ponudba primerna zanje. Zato se tudi v tem primeru postavite v kožo strank in se osredotočite na njihove potrebe oziroma težave.

6. Ali se osredotočate na rešitve, ki jih ponujate?

Veliko podjetij se osredotoča na primerno postavitev gumba »Nakup«, zaradi česar pozabijo jasno ubesediti tisto, kar išče potencialna stranka: rešitev. Posvetite se rešitvam, ki jih ponujate svojim strankam. Ne odvrnite jih s stalnim poudarjanjem možnosti nakupa, saj se morajo najprej prepričati, da vaša ponudba dejansko predstavlja rešitev njihovega problema.

7. Ali lahko stranke stopijo v stik z vami na različne načine?

Če vaša spletna stran strankam omogoča le, da kupijo vaše izdelke ali naročijo vašo storitev, s tem omejite možnost dolgoročnih odnosov in komunikacije. Z različnimi ponudbami jih povabite, naj vam sledijo na družabnih omrežjih, se naročijo na vaše novice ali na druge načine stopijo v stik z vašim podjetjem.

8. Kakšna je vaša strategija za ohranjanje odnosov s strankami?

Svojim strankam morate dati razlog, da se bodo vračale na vašo spletno stran. Manjša podjetja pogosto objavljajo bloge, v katerih predstavljajo svoje nove izdelke. Odnose s svojimi strankami lahko ohranjate tudi s pomočjo e-novic, s katerimi obveščate naročnike o novi ponudbi. Pri tem ne pozabite na zgoraj zapisani nasvet, da mora vaša ponudba odgovarjati na potrebe vaših strank in ponujati rešitve za njihove probleme.

Predstavljena vprašanja in nasveti vam bodo pomagali pri oblikovanju spletne strani, ki jo bodo vaše stranke pogosto obiskovale in ki bo v njih spodbudila zanimanje za vaše podjetje in vašo ponudbo. Oblikovanje in ohranjanje odnosov s strankami je ključnega pomena za dolgoročno rast vašega podjetja.

Vir: Entrepreneur

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

SEO optimizacija: kako pomembne so zunanje povezave?

SEO optimizacija: kako pomembne so zunanje povezave?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google v svoj iskalnik umešča daljše povzetke spletnih strani. Kaj to pomeni in kaj morate storiti, da bo vaša strategija optimiziranja spletne strani najbolj optimalna? Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

Kako v 5 korakih postaviti spletno stran za vaše podjetje?

Kako v 5 korakih postaviti spletno stran za vaše podjetje?

Spletna stran vašega podjetja je pomemben prvi stik med potencialnimi strankami in podjetjem. V prispevku vam podajamo napotke, kako jo lahko postavite v petih enostavnih korakih. Preberite več >>

Napake, ki odganjajo kupce z vaše spletne strani

Napake, ki odganjajo kupce z vaše spletne strani

Spletna stran vašega podjetja je izjemno pomemben element pridobivanja strank in povečevanja prodaje. Če vaša spletna stran ni prijetno oblikovana, ustrezno organizirana ali uporabna za brskanje, jo bodo potencialne stranke nehale uporabljati. Izogibajte se naslednjim napakam! Preberite več >>

Oznake: ,