Izboljšajte svojo spletno stran!

S pomočjo naslednjih nasvetov lahko izboljšate svojo spletno stran. (Vir slike: HubSpot)

Izboljšajte svojo spletno stran!

Če ste oblikovali svojo spletno stran ali želite oceniti in izboljšati obstoječo spletno stran, se morate osredotočiti na svojo blagovno znamko in pridobivanje strank. V nadaljevanju predstavljamo nekaj vprašanj in nasvetov, ki vam lahko pomagajo pri tem pomembnem procesu.
Izboljšajte svojo spletno stran!

S pomočjo naslednjih nasvetov lahko izboljšate svojo spletno stran. (Vir slike: HubSpot)

1. Koga želite doseči?

Vaš odgovor na to vprašanje naj bo čim bolj natančen. Zapišite si, kako vaše podjetje pomaga ljudem, kateri problem rešuje, na katere potrebe odgovarja. Svoj odgovor nato strnite v preprosto poved, ki naj bo objavljena tudi na vaši spletni strani.

2. Ali vas spletna stran ustrezno predstavlja?

Vaša spletna stran mora predstavljati vašo osebnost oziroma osebnost vašega podjetja. O tej temi lahko razmišljajte tako kot o oblačilih: če se najbolje počutite v črnih hlačah in motoristični jakni, se ne boste počutili dobro v elegantni obleki. Ko oblikujete ali prilagajate svojo spletno stran, se stalno vračajte k temu vprašanju.

Vabljeni na delavnico o WordPress CMS sistemu in postavite svojo spletno stran.

3. O čem pišete v zavihku »O nas«?

V zavihku »O nas« ne opisujte sami sebe, temveč se osredotočite na to, kako s svojim delovanjem pomagate svojim strankam. Potencialne stranke sicer zanimajo vrednote vašega podjetja, vendar le v povezavi z vašo ponudbo. Zato se pri oblikovanju opisa svojega podjetja postavite v kožo svojih potencialnih strank in se vprašajte, kako bodo vaše vrednote vplivale na vašo ponudbo.

4. Ali so vaše storitve dostopne?

Če vaše podjetje prodaja izdelke, se prepričajte, da obiskovalci lahko takoj vidijo vašo ponudbo in cene. Pri tem lahko ljudi, ki še ne poznajo vaših izdelkov, prosite, naj ocenijo, kako hitro na vaši spletni strani najdejo informacije, ki jih zanimajo. Če ponujate storitve, pa se izogibajte paketom storitev, saj se lahko hitro ujamete v past ponujanja svojih storitev pod tržno ceno. S tem potencialnim strankam nehote kažete, da svojega dela ne cenite.

5. Ali vaša ponudba odgovarja na potrebe strank?

Podjetja svoje izdelke oziroma storitve pogosto opisujejo v žargonskem jeziku ali njihove značilnosti preveč olepšujejo. Potencialnim strankam to predstavlja težavo pri odločanju o tem, ali je vaša ponudba primerna zanje. Zato se tudi v tem primeru postavite v kožo strank in se osredotočite na njihove potrebe oziroma težave.

6. Ali se osredotočate na rešitve, ki jih ponujate?

Veliko podjetij se osredotoča na primerno postavitev gumba »Nakup«, zaradi česar pozabijo jasno ubesediti tisto, kar išče potencialna stranka: rešitev. Posvetite se rešitvam, ki jih ponujate svojim strankam. Ne odvrnite jih s stalnim poudarjanjem možnosti nakupa, saj se morajo najprej prepričati, da vaša ponudba dejansko predstavlja rešitev njihovega problema.

7. Ali lahko stranke stopijo v stik z vami na različne načine?

Če vaša spletna stran strankam omogoča le, da kupijo vaše izdelke ali naročijo vašo storitev, s tem omejite možnost dolgoročnih odnosov in komunikacije. Z različnimi ponudbami jih povabite, naj vam sledijo na družabnih omrežjih, se naročijo na vaše novice ali na druge načine stopijo v stik z vašim podjetjem.

8. Kakšna je vaša strategija za ohranjanje odnosov s strankami?

Svojim strankam morate dati razlog, da se bodo vračale na vašo spletno stran. Manjša podjetja pogosto objavljajo bloge, v katerih predstavljajo svoje nove izdelke. Odnose s svojimi strankami lahko ohranjate tudi s pomočjo e-novic, s katerimi obveščate naročnike o novi ponudbi. Pri tem ne pozabite na zgoraj zapisani nasvet, da mora vaša ponudba odgovarjati na potrebe vaših strank in ponujati rešitve za njihove probleme.

Predstavljena vprašanja in nasveti vam bodo pomagali pri oblikovanju spletne strani, ki jo bodo vaše stranke pogosto obiskovale in ki bo v njih spodbudila zanimanje za vaše podjetje in vašo ponudbo. Oblikovanje in ohranjanje odnosov s strankami je ključnega pomena za dolgoročno rast vašega podjetja.

Vir: Entrepreneur

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Več >

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Več >

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Več >

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Več >

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Več >

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Več >

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Več >

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki