Je Pinterest zamudil svojo priložnost?

Virtualna inspirativna tabla je nastala leta 2010 v mislih Bena Silbermanna, Evana Sharpa in Paula Sciarra. Tabla, ki je namenjena vsem, ki želijo pobliže raziskovati svoje hobije, načrtovati pomembne projekte in odkrivati svoje sloge, je obetala veliko. Pa je izpolnila pričakovanja? Zdi se, da ni.
Je Pinterest zamudil svojo priložnost?

Pinterest bo po 7 letih vendarle dobil svojega prvega finančnega direktorja (Vir slike: Pinterest).

Pinterest se je dolgo časa omenjalo kot omrežje, ki bi zlahka seglo po najvišjih mestih. V tujini, zlasti v ZDA, je bilo to omrežje, ki so ga oglaševalci in blagovne znamke naravnost oboževali. Uporabniki, zlasti predstavnice nežnejšega spola, so videne izdelke na omrežju v (spletnih) trgovinah dobesedno pograbile. Trgovci so si manili roke. Lani septembra je omrežje štelo 150 milijonov mesečno aktivnih uporabnikov. Zdelo se je, da se njiihovo število lahko zlahka podvoji.

Lani 150 milijonov uporabnikov, letos…

Dobro leto pozneje ima Pinterest 150 milijonov mesečno aktivnih uporabnikov (od tega približno polovica prihaja iz ZDA). Da, prav ste prebrali – število aktivnih uporabnikov je ostalo enako. Zato je vse bolj očitno, da Pinterest ne bo dosegel zastavljenih ciljev za letošnje leto. Niti ne z vidika prihodkov: načrtovali so 663 milijonov dolarjev, po najnovejših analizah pa bo ekipa lahko vesela, če bodo letošnje leto zaključili s 300 milijoni dolarjev.

Omrežje je bilo izjemno priljubljeno pri ženskah, je pa nekaj zanimanja vzbudilo tudi pri moških. Štirje od desetih uporabnikov so moški, pravi podjetje, svoje vrste pa vsako leto povečajo za 70 odstotkov.

Njegov pohod uničili Snapchat, Meerkat in Periscope

Pinterest je mnogo obetal. Napovedi o rasti in prihodkih so bile pozitivne, a potem se je zgodilo nekaj nepričakovanega. Na trg so prišli igralci, kot so Meerkat (ta je vmes že ugasnil), Periscope in Snapchat. Ponudili so nekaj, kar bo prihodnost  – video.

Snapchat je star komaj pet let, njegovi prihodki pa naj bi že naslednje leto presegli miijardo dolarjev. Velik korak naprej je naredil tudi Facebookov Instagram. Zdi se, da Pinterest priložnosti, ki jo je imel v rokah, ni znal izkoristiti.

Po 7 letih dobil finančnega direktorja

Po skoraj sedmih letih bo zdaj vendarle dobil svojega prvega finančnega direktorja. Todd Morgenfeld, ki bo zasedel to mesto, je nekdanji Twitterjevec. Lahko on prepriča oglaševalce, da se vrnejo k virtualni deski? Težko, saj Facebook vztrajno raste, bolj privlačna so tudi ostala omrežja, oglaševalci pa se držijo tistega, kar najbolj (po)znajo. Na Pinterestu jih čaka nepredvidljivo oglaševanje z neznanim učinkom in manjšim občinstvom.

Vreden milijardo in pol manj kot Twitter

Pinterestova zadnja uradna vrednost se vrti okoli 11 milijard dolarjev. Na milijardo in pol več je sicer ocenjen Twitter, za katerega se že mesece piše, v kakšnih težavah je. Zdaj tudi o prodaji, a kot kaže interesentov ni (več). Kaj se bo zgodilo s Pinterestom, ki očitno ne zna več pritegniti ne uporabnikov niti ne oglaševalcev? Je njegova usoda podobna Twitterjevi?

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje