Življenje Twitterjevca Jacka Dorseyja

Na sliki Jack Dorsey (Vir slike: YouTube).

Življenje Twitterjevca Jacka Dorseyja

Generalni direktor Twitterja, Dick Costolo, se s prvim dnem naslednjega meseca umika s položaja, so sporočili iz Twitterja. Na njegovem mestu ga bo začasno zamenjal Jack Dorsey, sicer soustanovitelj te mikroblogerske spletne strani.
Življenje Twitterjevca Jacka Dorseyja

Na sliki Jack Dorsey (Vir slike: YouTube).

Jack Dorsey se podobno kot leta 2011 vrača nazaj h koreninam. Pred štirimi leti je nadomestil drugega soustanovitelja, Evana Williama, ki se je takrat umaknil iz dnevnega operativnega vodenja podjetja.

Twitter so leta 2006 ustanovili omenjena Williams in Dorsey ter Biz Stone. Že leta 2008 je Dorsey zapustil podjetje, in se pozneje spet vrnil. Tudi tokrat bo ostal na čelu podjetja Square, katerega ustanovitelj je prav on in se ukvarja z razvojem plačilnega sistema za mobilne naprave. Danes ima Dorsey 5-odstotni delež v Twitterju.

Leta 2012 se je vpisal na seznam milijarderjev, danes pa je njegovo premoženje ocenjeno na 2,4 milijarde dolarjev. Dorsey sicer, podobno kot nekateri ostali prvi možje vodilnih podjetij na svetu, ni nikoli dokončal fakultete.

Njegova strast do programiranja sega v najstniška leta, ko se je med obiskovanjem srednje šole začel učiti programskih jezikov, vmes celo razvil posebno programsko opremo, ki naj bi jo še danes uporabljala nekatera podjetja.

Mladi punker že leta 2000 z idejo, ki mu je zaznamovala življenje

Mladostnik, ki je oboževal punk glasbo, nosil uhan v nosu, je leta 2000 prišel do ideje o Twitterju. Pravzaprav je šlo za njegov zametek. Dorsey je namreč razvil prototip, ki mu je omogočal obveščanje prijateljev o svojem življenju prek BlackBerryja in pošiljanja sporočil. Ker ideja v tistem času ni bila najbolj zanimiva, jo je za nekaj časa opustil.

Službo je dobil v podjetju Odeo, kjer je spoznal bodoča soustanovitelja. Odeo je prenehal delovati leta 2006, zato se je lotil ideje iz leta 2000. Rodil se je Twitter. 21. marca istega leta je poslal prvi tvit.

Soustanovitelji so za 7 tisoč dolarjev kupili domeno, Dorsey si je dal celo odstraniti omenjeni uhan, da bi bil videti bolj resno. Takrat je imel 30 let.

Dorsey je sicer znan tudi po investiranju v Foursquare, startupu Square, pa tudi precej skromnem življenju. V službo naj bi se vozil z avtobusom, čeprav je v njegovi garaži parkiran BMW serije 3.

Maser brez delovne mize

Zanimiva je tudi njegova delovna miza – kot je zaslediti na spletu, je Dorsey sploh nima. Dela le na svojem iPadu. Sicer pa lahko poleg svojega znanja in bogatih izkušenj svojim prijateljem in znancem ponudi tudi dobro masažo, saj je lincenciran maser.

Za mnoge velja tudi za najbolj stilsko oblečenega moškega v tehnološkem svetu, saj se v njegovi omari najdejo obleke s podpisi številnih zvečenih modnih imen. Če se odpravljate v New York, se v ponedeljek odpravite v restavracijo Aziza in morda ga boste tam ugledali. Dorsey ima namreč strog urnik, kam in kdaj se odpravi na obed. Ob ponedeljkih, kot omenjeno, je na njegovem urniku restavracija Aziza, ob torkih Zuni, ob sredah Mint, ob četrtkih pa Tiburon. Ob koncih tedna najverjetneje obeduje v hiši v San Franciscu, ki jo je kupil za 9,9 milijonov dolarjev.

Kot se spodobi za soustanovitelja, je na Twitterju precej aktiven. Ima več kot 3 milijone sledilcev, ki jih redno obvešča o svojem dogajanju. Med drugim tudi s fotografijami iz potovanj.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki