
Lobster je spletna tržnica, na kateri lahko prodajamo in nakupujemo fotografije iz družabnih omrežij (Vir slike: Lobster).
Lobster (slo. jastog) je spletna tržnica, ki omogoča prodajo in nakup materiala s strani uporabnikov. Uporabnik se registrira na spletni tržnici in prek nje svoje vsebine prodaja oglaševalcem ali agencijam.
Kako deluje Lobster?
Uporabnik se registrira z enim od računov, ki ga uporablja na družabnih omrežjih (Facebook, Instagram, Flickr, Google Plus). Ta postopek mu omogoči, da lahko fotografije nakupuje ali pa jih prodaja prek platforme. Čudovite fotografije, ki se nahajajo na Lobsterju, so nabor iz Facebooka, Instagrama, Flickrja, Googla in YouTuba.
Prodali bi svoje fotografije. Kdo bi jih kupil?
Platforma oglaševalcem nudi enostaven način za pregled fotografij – trenutno je na platformi že več kot 37 milijard fotografij in video vsebin. Ko najdejo tisto pravo, jo izberejo in kupijo. Nakup je možno opraviti na različne načine: Lobsterjeva ekipa ponuja naročniški model ali pa nakup posamične fotografije. Fotografije iz Instagrama stanejo slab dolar, iz Flickrja slaba dva dolarja, video vsebine pa slabe tri. Najdemo jih v različnih kategorijah: vse od narave, predmetov, divjine, hrane, arhitekture, mest pa do utrinkov iz različnih letnih časov.
V kolikor potrebujete več fotografij mesečno, se zagotovo bolj izplača naročniški model. Za 150 fotografij mesečno boste odšteli 70 dolarjev, za 700 355 dolarjev in za 3 tisoč fotografij dobrih 1.400 dolarjev.
Lobster si od vsakega nakupa vzame svoj kos pogače, in sicer 25 odstotkov. Ravno pred kratkim je startup, ki so ga ustanovili Eugene Nourminsky, Andrey Dmitriev, Maria Iontseva in Olga Egorshena, prejel novo investicijo, tokrat 425 tisoč dolarjev. Skupno je startup s sedežem v Londonu prejel že slab milijon dolarjev investicij.