Kako do zaslužka s fotografijami iz družabnih omrežij?

Lobster je spletna tržnica, na kateri lahko prodajamo in nakupujemo fotografije iz družabnih omrežij (Vir slike: Lobster).

Kako do zaslužka s fotografijami iz družabnih omrežij?

Če imate račun na katerem od družabnih omrežij, potem se je v vaši digitalni zbirki zagotovo nabralo cel kup spominov. Zakaj ne bi s čudovitimi fotografijami tudi služili?
Kako do zaslužka s fotografijami iz družabnih omrežij?

Lobster je spletna tržnica, na kateri lahko prodajamo in nakupujemo fotografije iz družabnih omrežij (Vir slike: Lobster).

Lobster (slo. jastog) je spletna tržnica, ki omogoča prodajo in nakup materiala s strani uporabnikov. Uporabnik se registrira na spletni tržnici in prek nje svoje vsebine prodaja oglaševalcem ali agencijam.

Kako deluje Lobster?

Uporabnik se registrira z enim od računov, ki ga uporablja na družabnih omrežjih (Facebook, Instagram, Flickr, Google Plus). Ta postopek mu omogoči, da lahko fotografije nakupuje ali pa jih prodaja prek platforme. Čudovite fotografije, ki se nahajajo na Lobsterju, so nabor iz Facebooka, Instagrama, Flickrja, Googla in YouTuba.

Prodali bi svoje fotografije. Kdo bi jih kupil?

Platforma oglaševalcem nudi enostaven način za pregled fotografij – trenutno je na platformi že več kot 37 milijard fotografij in video vsebin. Ko najdejo tisto pravo, jo izberejo in kupijo. Nakup je možno opraviti na različne načine: Lobsterjeva ekipa ponuja naročniški model ali pa nakup posamične fotografije. Fotografije iz Instagrama stanejo slab dolar, iz Flickrja slaba dva dolarja, video vsebine pa slabe tri. Najdemo jih v različnih kategorijah: vse od narave, predmetov, divjine, hrane, arhitekture, mest pa do utrinkov iz različnih letnih časov.

V kolikor potrebujete več fotografij mesečno, se zagotovo bolj izplača naročniški model. Za 150 fotografij mesečno boste odšteli 70 dolarjev, za 700 355 dolarjev in za 3 tisoč fotografij dobrih 1.400 dolarjev.

Lobster si od vsakega nakupa vzame svoj kos pogače, in sicer 25 odstotkov. Ravno pred kratkim je startup, ki so ga ustanovili Eugene Nourminsky, Andrey Dmitriev, Maria Iontseva in Olga Egorshena, prejel novo investicijo, tokrat 425 tisoč dolarjev. Skupno je startup s sedežem v Londonu prejel že slab milijon dolarjev investicij.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki