Kako se slovenska platforma za vodene vadbe širi na češki in italijanski trg

Ekipa, ki je ustvarila spletno stran Vodene-Vadbe.si in nudi dostop do vadb v izbranih fitnes centrih in studiih, se je v slabem letu povečala ter vse bolj uresničuje lanskoletne napovedi: širitev v tujino. Na zemljevidu se njihovi prsti najpogosteje ustavijo pri italijanskem Milanu in češki Pragi.
Kako se slovenska platforma za vodene vadbe širi na češki in italijanski trg

Ekipa koncept vodenih vadb uporabnicam približuje tudi s posebnimi dogodki (Vir slike: Facebook stran Vodene-Vadbe.si).

V Italijo se bodo širili samostojno, odprli pisarne in zaposlili ljudi, ki bodo skrbeli za dnevno poslovanje na italijanskem trgu. Milano je zanimiv iz treh razlogov, pravi Domen Gluhar, ki je skupaj z Nedo Vičič ustanovil spletno stran Vodene-Vadbe.si: števila populacije, v Milanu je namreč kar 3,5 milijona ljudi, visoke kupne moči, ta znaša kar 35 tisoč evrov. Je pa to tudi metropola z velikim številom fitnesov. »V raziskavi trga smo videli, da ima Milano več kot 600 fitnes centrov, v to številko pa niso všteti butični studii in društva. Potencial je zato res velik,« pojasnjuje sogovornik.

Vstop na trg stane 100 tisoč evrov

Računajo, da bo vsak nov zagon trga stal okoli 100 tisoč evrov. »Najpomembneje je zagotoviti inventar in prepoznavnost. Pridobivanje novih partnerjev je zamudno in delovno intenzivno. Poleg tega je treba konstantno voditi administracijo, zato bomo potrebovali t.i. account menedžerje, ki bodo skrbeli, da bo komunikacija med našim in njihovim podjetjem kar se da tekoča,« napove nadaljnje delo, ki čaka ekipo.

Lažji in cenejši vstop, a z nekaj minusi

Zato ni presenetljiva odločitev, da se na češki trg odpravljajo s pomočjo dveh zunanjih članov ekipe, ki skrbita za tehnični razvoj platforme. Imata namreč močne povezave v fitnes industriji na Češkem, zato ocenjujejo, da bo prodor precej lažji – tudi s finančnega vidika. »Slabost pa je ta, da bomo imeli omejen dobiček na tem trgu in manjši delež lastništva.

Ocenjujemo pa, da bi ob samostojnem vstopu potrebovali veliko več kapitala za zagon na takšnem trgu. Češkega trga ne poznamo v podrobnosti, ovira je tudi jezik,« pojasnjuje.

Če razmišljate o partnerskem sodelovanju, preberite tole

Drugim podjetnikom, ki se bodo lotili podobnega koraka (partnerstva), svetuje, da se najprej natančno pogovorijo in dogovorijo, dogovor pa naj bo podprt s pogodbo. Ta naj zajema tako pogoje poslovanja, delitev dobička in razdelitev deleža v podjetju na določenem trgu: »Najbolj pa priporočamo, da zunanjo ekipo, s katero sodelujete, dobro poznate in si zaupate, ter da so vključeni v uspeh celotnega podjetja tudi na ostalih trgih. Pri nas se je to dobro izteklo, saj zunanji člani ekipe za nas razvijajo celoten tehnični del, od sistema za rezervacije do spletne strani.«

Zakaj so na voljo v Ljubljani in ne v Domžalah?

Njihov koncept v prvi vrsti pomaga ponudnikom vodenih vadb (od tod tudi ime) zapolniti proste termine vadb. Več o nastanku platforme smo pisali v članku Posel ustvarila prek pogovorov na Skypu. »Od zagona podjetja novembra 2015 je število rezervacij v drugem četrtletju v primerjavi s prejšnjim naraslo za kar 206, v četrtletju, ki je sledilo, pa še za dodatnih 106 odstotkov,« pojasnjuje Gluhar. »Enemu od naših najbolj priljubljenih partnerjev mesečno pripeljemo tudi do 100 dodatnih rezervacij,« pričakuje pa, da se bo to število še povečalo. Na od 400 do 500 novih rezervacij mesečno.

Število rezervacij pa »je seveda tudi sezonsko pogojeno in odvisno od vadb, ure in števila prostih mest,« dodaja Domžalčanka Teja Levačič (na sliki zgoraj, skupaj z Nedo Vičič. Vir slike: David Šavli), ki se je ekipi pridružila letos poleti. K svojemu konceptu so do danes privabili že skoraj 800 predstavnic nežnejšega spola in menda celo nekaj moških obiskovalcev. Najbolj obiskane vadbe so Les Mills (Body Pump), Bootcamp in Pilates, pravi ekipa, ki se je na slovenskem trgu osredotočila na Ljubljano. V naši prestolnici sodelujejo s 15 fitnesi in ponudniki vodenih vadb. »Povsem logično je, da smo se osredotočili na Ljubljano. Če bi imeli zgolj en fitnes v nekem manjšem kraju, ne bi bil enak učinek. Podobno kot ClassPass smo se tudi mi osredotočili na večja mesta, ki so primernejša za tovrstne platforme,« pravi Levačičeva.

»Menim, da so tovrstne platforme prihodnost fitnesa in mnogih drugih storitev,« pravi Teja Levačič (Vir slike: Facebook stran Vodene-Vadbe.si).

Kakšni so trendi?

Konkurence je vse več, trend pa gre v smeri avdia in videa. »Menim, da so tovrstne platforme prihodnost fitnesa in mnogih drugih storitev. Torej ena platforma, na kateri je možno dobiti vse informacije in se prek spleta ali aplikacije naročiti,« je prepričana mlada navdušenka nad športom, in dodaja: »O video vsebinah že razmišljamo, vendar pa ne morem še ničesar potrditi.«

London, Domžale in Hrpelje

Ekipa še vedno dela na daljavo, prek Skypa, saj Domen ostaja v Londonu, Neda pa živi v Hrpeljah. »Načrt je, da Domen ostane v Londonu. Sliši se težko in zapleteno, vendar nam odlično uspeva. Na srečo je današnja tehnologija takšna, da nam omogoča brezhibno komunikacijo in kljub razdalji uspešno delo,« dodaja sogovornica, ki razkrije, da se bo ekipa v prihodnjih mesecih povečala.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

BigD Design & Innovation je podjetje, ki se ukvarja z industrijskim oblikovanjem. Ustanovitelj Adrian Larripa se je po študiju v Milanu vrnil na univerzo Navarra v Pamplono, kjer je začel s svetovanjem na področju industrijskega oblikovanja. Podjetje deluje deset let, v tem času pa so se specializirali za projekte LED svetil za turbine vetrnic. Z njimi sodeluje Anamarija Čuden, sicer “coworkerka” v MP hubu. Preberite več >>

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Pred 13 leti je takoj po zaključenem študiju skočil v podjetniški svet, točneje v finančništvo. V vseh letih so se morali kar nekajkrat preoblikovati v skladu s trendi, ker če bi ostali v istem segmentu financ, jih danes ne bi bilo več, priznava. Nejc Apšner, soustanovitelj podjetja Nekster finance (zdajšnji Achilles op.a.), ki upravlja spletno platformo Nekster, pravi, da je rast podjetja potekala zelo generično. "Začeli smo z ničle, danes pa se lahko pohvalimo, da smo ena večjih slovenskih faktoring družb. Čeprav v resnici nismo več faktoring družba, ampak se pozicioniramo kot neke vrste “airbnb’ za investitorje in na drugi strani podjetja, ki jim na platformi omogočamo, da prihajajo do likvidnostnih sredstev na enostaven način." Preberite več >>

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Reči, da dobra komunikacija na delovnem mestu vpliva na finančni rezultat, je resno podcenjevanje. Raziskave kažejo, da je povprečna ocenjena izguba na podjetje zaradi slabe interne komunikacije zelo velika. Preberite več >>

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

Za startup podjetja, ki razvijajo fizični produkt, je eden ključnih dejavnikov uspešnega razvoja povezovanje s podjetji iz t.i. hardware industrije. Ekipa SparkLPG, ki razvija avtoplinski sistem za novejša vozila z vbrizgavanjem tekoče faze avtoplina, se je vključila v pospeševalniški program HardwareSTART, ker bi brez podpore večjih podjetij projekt težko izpeljali, pravi direktor podjetja Simon Štrancar. Preberite več >>

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Podjetje Evegreen razvija 100-odstotno bio-razgradljive, naravi prijazne materiale in izdelke na osnovi organskih odpadkov, ki jih proizvedejo različna industrijska in uvozna podjetja. Tako jih po eni strani razbremenijo stroškov z odpadki, po drugi pa nadomestijo del njihove ponudbe z zelenimi, inovativnimi izdelki. Do zdaj so pri ustvarjanju receptur uporabili že pšenično slamo, riževe in pšenične luščine ter odpad kave, njihov cilj pa je trgu ponuditi čim širšo paleto alternativnih produktov, ki bodo v naravi povsem razgradljivi. Ta misija jih je pripeljala tudi v pospeševalniški program HardwareSTART, ki ga v konzorciju izvajajo Dewesoft, Katapult in Zavod mladi podjetnik. Preberite več >>

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

V podjetju Agitron razvijajo napredne strojne in programske rešitve za podporo digitalizaciji fizičnih trgovin. Razvili so napravo, ki je nameščena na nakupovalni voziček in trgovcem daje podatke o gibanju kupcev po trgovini, na podlagi katerih trgovec določi postavitev artiklov in vrednost posamezne pozicije. Njihov drugi produkt pa je digitalna cenovka, ki trgovcem omogoča spreminjanje cen na daljavo, kupcu pa daje informacije o posameznem izdelku. Preberite več >>

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Microbium je mlado podjetje, dejavno na področju detekcije in eliminacije mikrobov v industriji. Razvilo je avtomatiziran sistem za identifikacijo in štetje bakterij v vzorcih pitne vode, s tem pa omogočilo enostaven nadzor nad kvaliteto vode, brez laboratorijev in znanja mikrobiologije. Preberite več >>

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje