
Nakupovalne navade se nenehno spreminjajo (Vir slike: YouTube).
Pa vendar se nakupovalne navade nenehno spreminjajo. Nedavno poročilo BI Intelligence napoveduje, da se bo spletna prodaja živil med leti 2013 in 2018 povečala za 21,2 odstotkov in tako ob koncu obdobja dosegla 18 milijard dolarjev. Za primerjavo, v istem časovnem obdobju bo fizična prodaja živil zrastla le za 3,1 odstotka.
Pomanjkljivosti spletne prodaje živil
Trenutno stanje prodaje živil prek spleta pogojujejo tudi nekateri slabši pogoji za tovrstno prodajo, med njimi tudi želja potrošnikov po dostavi svežih živil, predvsem pa po hitri dostavi. Ko nekaj kuhate, želite imeti potrebna živila pri roki, mar ne?
Dobro se prodaja specialna hrana in pijača
Obstaja pa tudi nekaj prednosti. Zlasti priročnost nakupa in široka ponudba. Po podatkih BI Intelligence samo 15 odstotkov odraslih Američanov nakupuje živila prek spleta, samo četrtina pa je že kupovala specialno hrano in pijačo, ki jo je v fizičnih trgovinah težko dobiti.
Lahko dostava na isti dan prepriča večji krog potrošnikov?
Startupi, ki se osredotočajo na ponudbo živil, imajo tako dobro priložnost za razvoj. A pri tem je bistven inovativen model za prodajo živil prek spleta, da čim prej zaobidejo težave. Takšne rešitve bi po mnenju poročila lahko ponovno spremenile nakupovalne ljudi. Ena od teh bi lahko bila možnost dostave še isti dan, podobno kot so to uvedli velikan Google, Amazon in eBay.
Ženske in tisti iz urbanega okolja pripravljeni plačati več
Takšna dostava pa prinaša tudi večji račun, a je kar četrtina milenijcev pripravljenih plačati več. Med njimi izstopajo po pripravljenosti na plačilu višjega zneska na račun dostave na isti dan ženske in tisti, ki prihajajo iz urbanega okolja. Najverjetneje za to, ker so ženske še vedno v večji meri tiste, ki kuhajo.