Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Alexis Rodrigo je marketinška strokovnjakinja, ki ve, kako oblikovati prodajna besedila v elektronskih pismih. Pri svojem delu namreč sledi preverjeni formuli, ki je v svetu prodajnikov in marketingarjev poznana že več desetletij, saj je že večkrat tudi sama preizkusila, da se odlično obnese.
Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Marketinška strokovnjakinja Alexis Rodrigo pri svojem delu vedno upošteva štiri glavna pravila načela AIDA. Gre za eno izmed vodilnih prodajnih in marketinških načel, ki je v veljavi že od okoli leta 1900 dalje, saj se odlično obnese tako pri osebni prodaji, kot tudi pri prodajnih pismih, poslanih preko navadne ali elektronske pošte, ter celo na družbenih omrežjih, ki so postali priljubljeni v zadnjih letih.

Poglejmo si, kako Alexis z upoštevanjem načela AIDA po korakih doseže zastavljeni cilj, to je potrošnika prepričati v nakup s pomočjo skrbno napisane elektronske pošte.

1. korak temelji na pridobivanju pozornosti potencialnih kupcev (A – “attention“)

Alexis se dobro zaveda, da je najprej treba poskrbeti za pridobivanje pozornosti potencialnih kupcev – brez te se prodaja namreč nikakor ne more zgoditi. Elektronska pisma, ki ne pritegnejo pozornosti bralca, neodprta in neprebrana romajo v koš.

Da se to ne bi zgodilo, Alexis pozornost potencialnih kupcev pri pošiljanju elektronskih pisem poskuša pridobiti tako, da:

  • uporabi svoje ime in priimek kot pošiljateljice, saj je ugotovila, da elektronska pisma, poslana iz naslovov “ne-odgovarjaj” ali “info” ne prejmejo večje pozornosti ali celo avtomatično pristanejo med nezaželeno pošto;
  • poskrbi za privlačen naslov, ki nagovori prejemnika z njegovim imenom in priimkom ter, ki vključuje besede, kot so “brezplačna dostava”, “popust” ali “sveže novice”.

Delavnica s Timom in Žigo Bercetom: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

2. korak temelji na vzbujanju in ohranjanju zanimanja potencialnih kupcev (I – “interest“)

Ko Alexis poskrbi za pozornost bralca, ve, da mora slediti vzbujanje in ohranjanje njegovega zanimanja, da bi ta tudi dejansko odprl in prebral elektronsko pošto. To stori v prvih nekaj stavkih na naslednje načine:

  • predstavi problem, ki zanima bralce in ki jim na nek način otežuje življenje;
  • pove zgodbo, s katero se lahko bralci poistovetijo;
  • da veliko in pogumno obljubo, ki pri bralcu vzbudi zanimanje.

3. korak temelji na ustvarjanju želje po produktu oziroma storitvi (D – “desire“)

Prišli ste do točke, ko bodo prejemniki elektronskega pisma le-tega tudi prebrali. Vaša naloga je, da ustvarite takšno besedilo, ki bo bralce prepričalo, da si vašega produkta oziroma storitve želijo.

Alexis na tej točki:

  • bralcem pokaže prednosti produkta oziroma storitve;
  • če je v prejšnji točki podala veliko obljubo, sedaj dokaže, da je govorila resnico. Pri tem uporabi fotografije v stilu “prej in potem” ali pa doda pozitivna mnenja zadovoljnih strank;
  • pove, koliko ljudi je že kupilo produkt oziroma storitev. Ljudje namreč po naravi radi sledijo ostalim, zato jih napis “13.489 zadovoljnih strank je že kupilo naš produkt” avtomatično privlači.
  • poda ponudbo z omejenim rokom trajanja ali pa zapiše, da je na voljo omejeno število produktov.

4. korak temelji na spodbujanju k nakupu (A – “action“)

Prišli ste skoraj že do konca – manjka še zadnji poziv k akciji oziroma k nakupu. Alexis pravi, da je ta lahko v obliki teksta ali gumba z napisom “nakup”:

  • najbolje je, če se gumb nahaja na dnu ponudbe ali pa da je takšnih gumbov več razpršenih tekom celotnega e-sporočila;
  • pametno je uporabiti grafične elemente (na primer puščice), ki bodo bralca spodbudile, da hitro poišče gumb;

Vir: Vero blog

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Mala podjetja so se včasih zanašala na širjenje svojega dosega s pomočjo reklame od ust do ust. Danes so ta način promocije zamenjala družabna omrežja in spletne strani za ocenjevanje storitev. Spletno ocenjevanje vpliva tudi uvrstitev vaše spletne strani v iskalniku Google. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

SEO optimizacija: kako pomembne so zunanje povezave?

SEO optimizacija: kako pomembne so zunanje povezave?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google v svoj iskalnik umešča daljše povzetke spletnih strani. Kaj to pomeni in kaj morate storiti, da bo vaša strategija optimiziranja spletne strani najbolj optimalna? Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

Kako v 5 korakih postaviti spletno stran za vaše podjetje?

Kako v 5 korakih postaviti spletno stran za vaše podjetje?

Spletna stran vašega podjetja je pomemben prvi stik med potencialnimi strankami in podjetjem. V prispevku vam podajamo napotke, kako jo lahko postavite v petih enostavnih korakih. Preberite več >>

Oznake: , , , ,