Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Alexis Rodrigo je marketinška strokovnjakinja, ki ve, kako oblikovati prodajna besedila v elektronskih pismih. Pri svojem delu namreč sledi preverjeni formuli, ki je v svetu prodajnikov in marketingarjev poznana že več desetletij, saj je že večkrat tudi sama preizkusila, da se odlično obnese.
Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Marketinška strokovnjakinja Alexis Rodrigo pri svojem delu vedno upošteva štiri glavna pravila načela AIDA. Gre za eno izmed vodilnih prodajnih in marketinških načel, ki je v veljavi že od okoli leta 1900 dalje, saj se odlično obnese tako pri osebni prodaji, kot tudi pri prodajnih pismih, poslanih preko navadne ali elektronske pošte, ter celo na družbenih omrežjih, ki so postali priljubljeni v zadnjih letih.

Poglejmo si, kako Alexis z upoštevanjem načela AIDA po korakih doseže zastavljeni cilj, to je potrošnika prepričati v nakup s pomočjo skrbno napisane elektronske pošte.

1. korak temelji na pridobivanju pozornosti potencialnih kupcev (A – “attention“)

Alexis se dobro zaveda, da je najprej treba poskrbeti za pridobivanje pozornosti potencialnih kupcev – brez te se prodaja namreč nikakor ne more zgoditi. Elektronska pisma, ki ne pritegnejo pozornosti bralca, neodprta in neprebrana romajo v koš.

Da se to ne bi zgodilo, Alexis pozornost potencialnih kupcev pri pošiljanju elektronskih pisem poskuša pridobiti tako, da:

  • uporabi svoje ime in priimek kot pošiljateljice, saj je ugotovila, da elektronska pisma, poslana iz naslovov “ne-odgovarjaj” ali “info” ne prejmejo večje pozornosti ali celo avtomatično pristanejo med nezaželeno pošto;
  • poskrbi za privlačen naslov, ki nagovori prejemnika z njegovim imenom in priimkom ter, ki vključuje besede, kot so “brezplačna dostava”, “popust” ali “sveže novice”.

Delavnica s Timom in Žigo Bercetom: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

2. korak temelji na vzbujanju in ohranjanju zanimanja potencialnih kupcev (I – “interest“)

Ko Alexis poskrbi za pozornost bralca, ve, da mora slediti vzbujanje in ohranjanje njegovega zanimanja, da bi ta tudi dejansko odprl in prebral elektronsko pošto. To stori v prvih nekaj stavkih na naslednje načine:

  • predstavi problem, ki zanima bralce in ki jim na nek način otežuje življenje;
  • pove zgodbo, s katero se lahko bralci poistovetijo;
  • da veliko in pogumno obljubo, ki pri bralcu vzbudi zanimanje.

3. korak temelji na ustvarjanju želje po produktu oziroma storitvi (D – “desire“)

Prišli ste do točke, ko bodo prejemniki elektronskega pisma le-tega tudi prebrali. Vaša naloga je, da ustvarite takšno besedilo, ki bo bralce prepričalo, da si vašega produkta oziroma storitve želijo.

Alexis na tej točki:

  • bralcem pokaže prednosti produkta oziroma storitve;
  • če je v prejšnji točki podala veliko obljubo, sedaj dokaže, da je govorila resnico. Pri tem uporabi fotografije v stilu “prej in potem” ali pa doda pozitivna mnenja zadovoljnih strank;
  • pove, koliko ljudi je že kupilo produkt oziroma storitev. Ljudje namreč po naravi radi sledijo ostalim, zato jih napis “13.489 zadovoljnih strank je že kupilo naš produkt” avtomatično privlači.
  • poda ponudbo z omejenim rokom trajanja ali pa zapiše, da je na voljo omejeno število produktov.

4. korak temelji na spodbujanju k nakupu (A – “action“)

Prišli ste skoraj že do konca – manjka še zadnji poziv k akciji oziroma k nakupu. Alexis pravi, da je ta lahko v obliki teksta ali gumba z napisom “nakup”:

  • najbolje je, če se gumb nahaja na dnu ponudbe ali pa da je takšnih gumbov več razpršenih tekom celotnega e-sporočila;
  • pametno je uporabiti grafične elemente (na primer puščice), ki bodo bralca spodbudile, da hitro poišče gumb;

Vir: Vero blog

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Preberite več >>

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Preberite več >>

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Oznake:, , , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje