DELAVNICA: OPTIMIZACIJA SPLETNIH STRANI

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Alexis Rodrigo je marketinška strokovnjakinja, ki ve, kako oblikovati prodajna besedila v elektronskih pismih. Pri svojem delu namreč sledi preverjeni formuli, ki je v svetu prodajnikov in marketingarjev poznana že več desetletij, saj je že večkrat tudi sama preizkusila, da se odlično obnese.
Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Marketinška strokovnjakinja Alexis Rodrigo pri svojem delu vedno upošteva štiri glavna pravila načela AIDA. Gre za eno izmed vodilnih prodajnih in marketinških načel, ki je v veljavi že od okoli leta 1900 dalje, saj se odlično obnese tako pri osebni prodaji, kot tudi pri prodajnih pismih, poslanih preko navadne ali elektronske pošte, ter celo na družbenih omrežjih, ki so postali priljubljeni v zadnjih letih.

Poglejmo si, kako Alexis z upoštevanjem načela AIDA po korakih doseže zastavljeni cilj, to je potrošnika prepričati v nakup s pomočjo skrbno napisane elektronske pošte.

1. korak temelji na pridobivanju pozornosti potencialnih kupcev (A – “attention“)

Alexis se dobro zaveda, da je najprej treba poskrbeti za pridobivanje pozornosti potencialnih kupcev – brez te se prodaja namreč nikakor ne more zgoditi. Elektronska pisma, ki ne pritegnejo pozornosti bralca, neodprta in neprebrana romajo v koš.

Da se to ne bi zgodilo, Alexis pozornost potencialnih kupcev pri pošiljanju elektronskih pisem poskuša pridobiti tako, da:

  • uporabi svoje ime in priimek kot pošiljateljice, saj je ugotovila, da elektronska pisma, poslana iz naslovov “ne-odgovarjaj” ali “info” ne prejmejo večje pozornosti ali celo avtomatično pristanejo med nezaželeno pošto;
  • poskrbi za privlačen naslov, ki nagovori prejemnika z njegovim imenom in priimkom ter, ki vključuje besede, kot so “brezplačna dostava”, “popust” ali “sveže novice”.

Delavnica s Timom in Žigo Bercetom: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

2. korak temelji na vzbujanju in ohranjanju zanimanja potencialnih kupcev (I – “interest“)

Ko Alexis poskrbi za pozornost bralca, ve, da mora slediti vzbujanje in ohranjanje njegovega zanimanja, da bi ta tudi dejansko odprl in prebral elektronsko pošto. To stori v prvih nekaj stavkih na naslednje načine:

  • predstavi problem, ki zanima bralce in ki jim na nek način otežuje življenje;
  • pove zgodbo, s katero se lahko bralci poistovetijo;
  • da veliko in pogumno obljubo, ki pri bralcu vzbudi zanimanje.

3. korak temelji na ustvarjanju želje po produktu oziroma storitvi (D – “desire“)

Prišli ste do točke, ko bodo prejemniki elektronskega pisma le-tega tudi prebrali. Vaša naloga je, da ustvarite takšno besedilo, ki bo bralce prepričalo, da si vašega produkta oziroma storitve želijo.

Alexis na tej točki:

  • bralcem pokaže prednosti produkta oziroma storitve;
  • če je v prejšnji točki podala veliko obljubo, sedaj dokaže, da je govorila resnico. Pri tem uporabi fotografije v stilu “prej in potem” ali pa doda pozitivna mnenja zadovoljnih strank;
  • pove, koliko ljudi je že kupilo produkt oziroma storitev. Ljudje namreč po naravi radi sledijo ostalim, zato jih napis “13.489 zadovoljnih strank je že kupilo naš produkt” avtomatično privlači.
  • poda ponudbo z omejenim rokom trajanja ali pa zapiše, da je na voljo omejeno število produktov.

4. korak temelji na spodbujanju k nakupu (A – “action“)

Prišli ste skoraj že do konca – manjka še zadnji poziv k akciji oziroma k nakupu. Alexis pravi, da je ta lahko v obliki teksta ali gumba z napisom “nakup”:

  • najbolje je, če se gumb nahaja na dnu ponudbe ali pa da je takšnih gumbov več razpršenih tekom celotnega e-sporočila;
  • pametno je uporabiti grafične elemente (na primer puščice), ki bodo bralca spodbudile, da hitro poišče gumb;

Vir: Vero blog

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Česa pri optimizaciji spletne strani ne smemo spregledati?

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Zakaj je optimizacija spletnih strani nujno potrebna?

Zakaj je optimizacija spletnih strani nujno potrebna?

Vse več podjetnikov prepoznava prednosti dobro optimizirane spletne strani. Na ta način si podjetje bistveno izboljša vidnost svoje blagovne znamke na spletu, kar posledično privede tudi do povečanega prometa. Preberite več >>

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Google Analytics je uporabno orodje za vsako podjetje. Na podlagi podatkov o tem, na kakšen način obiskovalci dostopajo do vaše spletne strani in jo uporabljajo, lahko še izboljšate njihovo izkušnjo in s tem povečate prepoznavnost podjetja. Preberite več >>

Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?

Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?

Vsakdo si želi, da bi bila njegova spletna stran čim bolj obiskana. A zgolj število klikov ne zariše celotne slike, saj je pomemben podatek tudi to, koliko časa se obiskovalci zadržijo na njej. To namreč pomeni, da je spletna stran zanimiva in relevantna. Posledično se tudi uvršča višje v iskalnikih. Preberite več >>

5 pomembnih SEO elementov na vaši spletni strani

5 pomembnih SEO elementov na vaši spletni strani

Predstavljamo vam 5 SEO elementov vaše spletne strani, ki jih je treba optimizirati, da bi dosegali čim boljše rezultate. To so URL podstrani, glavno besedilo, slike, naslov in meta opis. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

12.04.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje