Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Alexis Rodrigo je marketinška strokovnjakinja, ki ve, kako oblikovati prodajna besedila v elektronskih pismih. Pri svojem delu namreč sledi preverjeni formuli, ki je v svetu prodajnikov in marketingarjev poznana že več desetletij, saj je že večkrat tudi sama preizkusila, da se odlično obnese.
Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Marketinška strokovnjakinja Alexis Rodrigo pri svojem delu vedno upošteva štiri glavna pravila načela AIDA. Gre za eno izmed vodilnih prodajnih in marketinških načel, ki je v veljavi že od okoli leta 1900 dalje, saj se odlično obnese tako pri osebni prodaji, kot tudi pri prodajnih pismih, poslanih preko navadne ali elektronske pošte, ter celo na družbenih omrežjih, ki so postali priljubljeni v zadnjih letih.

Poglejmo si, kako Alexis z upoštevanjem načela AIDA po korakih doseže zastavljeni cilj, to je potrošnika prepričati v nakup s pomočjo skrbno napisane elektronske pošte.

1. korak temelji na pridobivanju pozornosti potencialnih kupcev (A – “attention“)

Alexis se dobro zaveda, da je najprej treba poskrbeti za pridobivanje pozornosti potencialnih kupcev – brez te se prodaja namreč nikakor ne more zgoditi. Elektronska pisma, ki ne pritegnejo pozornosti bralca, neodprta in neprebrana romajo v koš.

Da se to ne bi zgodilo, Alexis pozornost potencialnih kupcev pri pošiljanju elektronskih pisem poskuša pridobiti tako, da:

  • uporabi svoje ime in priimek kot pošiljateljice, saj je ugotovila, da elektronska pisma, poslana iz naslovov “ne-odgovarjaj” ali “info” ne prejmejo večje pozornosti ali celo avtomatično pristanejo med nezaželeno pošto;
  • poskrbi za privlačen naslov, ki nagovori prejemnika z njegovim imenom in priimkom ter, ki vključuje besede, kot so “brezplačna dostava”, “popust” ali “sveže novice”.

Delavnica s Timom in Žigo Bercetom: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

2. korak temelji na vzbujanju in ohranjanju zanimanja potencialnih kupcev (I – “interest“)

Ko Alexis poskrbi za pozornost bralca, ve, da mora slediti vzbujanje in ohranjanje njegovega zanimanja, da bi ta tudi dejansko odprl in prebral elektronsko pošto. To stori v prvih nekaj stavkih na naslednje načine:

  • predstavi problem, ki zanima bralce in ki jim na nek način otežuje življenje;
  • pove zgodbo, s katero se lahko bralci poistovetijo;
  • da veliko in pogumno obljubo, ki pri bralcu vzbudi zanimanje.

3. korak temelji na ustvarjanju želje po produktu oziroma storitvi (D – “desire“)

Prišli ste do točke, ko bodo prejemniki elektronskega pisma le-tega tudi prebrali. Vaša naloga je, da ustvarite takšno besedilo, ki bo bralce prepričalo, da si vašega produkta oziroma storitve želijo.

Alexis na tej točki:

  • bralcem pokaže prednosti produkta oziroma storitve;
  • če je v prejšnji točki podala veliko obljubo, sedaj dokaže, da je govorila resnico. Pri tem uporabi fotografije v stilu “prej in potem” ali pa doda pozitivna mnenja zadovoljnih strank;
  • pove, koliko ljudi je že kupilo produkt oziroma storitev. Ljudje namreč po naravi radi sledijo ostalim, zato jih napis “13.489 zadovoljnih strank je že kupilo naš produkt” avtomatično privlači.
  • poda ponudbo z omejenim rokom trajanja ali pa zapiše, da je na voljo omejeno število produktov.

4. korak temelji na spodbujanju k nakupu (A – “action“)

Prišli ste skoraj že do konca – manjka še zadnji poziv k akciji oziroma k nakupu. Alexis pravi, da je ta lahko v obliki teksta ali gumba z napisom “nakup”:

  • najbolje je, če se gumb nahaja na dnu ponudbe ali pa da je takšnih gumbov več razpršenih tekom celotnega e-sporočila;
  • pametno je uporabiti grafične elemente (na primer puščice), ki bodo bralca spodbudile, da hitro poišče gumb;

Vir: Vero blog

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Mala podjetja so se včasih zanašala na širjenje svojega dosega s pomočjo reklame od ust do ust. Danes so ta način promocije zamenjala družabna omrežja in spletne strani za ocenjevanje storitev. Spletno ocenjevanje vpliva tudi uvrstitev vaše spletne strani v iskalniku Google. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Oznake: , , , ,