Koliko vemo o B2B prodaji?

Vedno več je govora o tem, kako se spreminjata prodaja in marketing. Spremembo povzroča zlasti kupec. Način, kako ljudje kupujemo izdelke in storitve prek spleta, se je v zadnjih letih močno spremenil. Tudi v B2B prodaji.
Koliko vemo o B2B prodaji?

Se ukvarjate z B2B prodajo? (Vir slike: Big Stock Photos)

Danes imajo kupci več moči kot kadarkoli. Zato jih je pomembno poznati. Komu ali čemu zaupajo? Kaj jih spodbudi k nakupovalnemu procesu v B2B segmentu? Od koga kupujejo?

Kupcem so bližje tisti, ki poznajo njihove storitev oziroma produkte, ki so zaupljivi in jim nudijo pomoč pri sprejemanju odločitev skozi nakupovalni proces. Nedavna študija, ki je bila izvedena na LinkedInu, je razkrila, da 92 odstotkov B2B kupcev produkt ali storitev raje kupi od nekoga, ki ga smatrajo za profesionalca v svoji industriji oziroma panogi.

Ekipa Sales for Life je znanja iz B2B segmenta prodaje strnila v infografiko. Poleg prej omenjenega zaupanja, je močno zaupanje v tiste, ki jim jih predstavi druga oseba v industriji. Zaupanje je tu močna komponenta, kar se opazi tudi v nizkem odstotku možnosti za povezovanje s tistimi, ki jih kontaktirajo prek hladnih klicev. Bolj kot tem zaupajo celo tistim, ki imajo popolno izpolnjen LinkedIn profil.

Družabna omrežja, kot je LinkedIn, niso mesto za trdo prodajo (ko prodajalec poskuša prepričati kupca, da bo kupil oziroma sklenil posel, tu je na prvem mestu prodaja, ne pa zadovoljevanje potreb in želja kupca). So mesta, kjer se gradita zaupanje in kredibilnost, je prepričan Julio Viskovich, svetovalec za prodajo na družabnih omrežjih.

LinkedIn in Twitter ključ do B2B prodaje

Ko pridemo do vprašanja, kako doseči kupca, se moramo vprašati, s katero platformo oziroma družabnimi omrežji. Dve omrežji izstopata: LinkedIn in Twitter. Ste vi ali pa kakšen član vašega tima uporabili LinkedIn za pomoč pri nakupovalnem procesu v zadnjih 12 mesecih, se je glasilo vprašanje, na katero so odgovarjali uporabniki LinkedIna. In rezultati? Več kot polovica B2B kupcev je uporabila to omrežje v nakupovalnem procesu.

Segment, ki je v zadnjih letih dobil novo podobo

Ni več skrivnost, da so B2B kupci tudi na spletu. Skoraj 9 od 10 jih uporablja splet in spletne vire, ki jim pri nakupovalnem procesu olajšalo odločitve. Lahko bi rekli, da se kaj veliko izpred nekaj let nazaj ni spremenilo. A če kopljemo globlje, bomo opazili velike razlike. B2B predstavniki so vse mlajši. Po podatkih iz leta 2014 je starostna skupina od 18 do 34 let predstavljala več kot polovico predstavnikov te skupine. Gre za skupino milenijcev, ki ni prav nič podobna ostalim skupinam. Najstarejši člani te skupine so bili rojeni okoli leta 1980, kar pomeni, da skorajda ne poznajo sveta brez interneta. Na vsakem koraku radi pokažejo, kako pomemben je splet zanje. V B2B procesu ima veliko težo raziskovalni proces prek spleta – ta je postal njihovo glavno orožje.

Video vsebine!

Vse večjo veljavo dajejo tudi spletnim video vsebinam. Ne le za B2C prodajo, tudi za B2B segment. Sedemdeset odstotkov B2B kupcev si namreč med nakupovalnim procesov ogleda video posnetke, ki se navezujejo na želeni produkt ali storitev. Da postaja video vse pomembnejši, kaže tudi 52-odstotni porast ogleda video vsebin v zadnjih dveh letih. Po podatkih ameriškega dela YouTuba naj bi se leta 2014 ogledalo več kot 895 tisoč ur B2B video vsebin. Polovica gledalcev si ogleduje video vsebine 30 minut ali več, 20 odstotkov celo uro ali več.

Vabimo vas na delavnico Trženje preko LinkedIn
Datum: 6. maj 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje