MARKETINŠKA KONFERENCA

Magnolija – svet čudovitih eteričnih olj

Nina Medved si je od nekdaj želela ustvariti nekaj svojega. Že sama misel na redno službo jo je dolgočasila in ko se ji je ob zaključku študija ponudila možnost, da bi učila na fakulteti, je raje odpotovala v New York. Kmalu za tem je bila ustanovljena Magnolija …
Magnolija – svet čudovitih eteričnih olj

Magnolija – svet čudovitih eteričnih olj (Vir fotografije: Boštjan Majcen)

“Pravzaprav zelo dolgo nisem vedela, kaj naj sploh počnem. Zanimalo me je igralstvo, sanjarila sem o plesni karieri, vsak dan sem imela novo poslovno idejo …  Potem sem se zaljubila v eterična olja, svet aromaterapije me je popolnoma prevzel … Ko sem se vrnila v Slovenijo, svoje diplome iz nemščine in novinarstva nisem mogla vnovčiti – nekaj časa sem prevajala in pisala za revije preko avtorskih pogodb, ampak to je bilo res pravo životarjenje. Nisem imela česa izgubiti, prisluhnila sem sebi in se nisem zmenila za mnenja drugih. Tako se je rodila Magnolija,” pojasnjuje ustanoviteljica podjetja Nina Medved.

Aromaterapija kot način življenja

“Aromaterapija je način življenja,” je prepričana Nina. “Eterična olja me spremljajo od jutra do večera, uporabljam jih za dvig koncentracije, za sprostitev, za nego kože, za vsakdanje otroške tegobe, v gospodinjstvu … Eterična olja delujejo tako na naše fizično kot na čustveno telo. Imajo izjemno močno antimikrobno delovanje, zato nas lahko ubranijo prehladov in virusov. Poleg tega z uporabo eteričnih olj krepimo čut voha, ki je naš najbolj zapostavljeni čut. Odkar živim z eteričnimi olji, sem preprosto srečnejša, svet doživljam polnejše in v bolj pisanih barvah. Da ne govorim o tem, da smo vsi skupaj veliko bolj zdravi.”

                                        Vir fotografije: Nina Medved

“Vsi okoli mene dihajo z Magnolijo …”

“Večino stvari pri Magnoliji postorim sama, vendar se količina dela kopiči, zato se počasi učim, da lahko tudi kdo drug kaj opravi namesto mene. Mislim, da vsi okoli mene dihajo z Magnolijo, saj čutijo moj zanos. Moj partner mi vedno stoji ob strani, je moja ‘IT’ in čustvena podpora. Tudi svoja otroka vključujem v svoje delo, sin nosi pakete na pošto, s hčerjo nabirava zelišča … V veliko oporo so mi udeleženke delavnic, ki mi rade volje priskočijo na pomoč. Z nekaterimi sem razvila sodelovanje in vodijo delavnice v okviru Magnolije,” entuziastično pojasnjuje perspektivna mlada podjetnica.

Na njene delavnice namreč hodijo predvsem ženske, ki jih zanima zdrav način življenja, ženske, ki ne zaupajo kozmetični industriji in bi rade izdelale lastne pripravke, saj želijo vedeti, kaj je v njihovih kremah. Veliko je mamic, ki bi rade na čim bolj naraven način poskrbele za zdravje svoje družine. “Na delavnicah je vedno prijetno druženje več generacij, od študentk do upokojenk, ki iščejo nov hobi. Čedalje več je tudi takšnih, ki se želijo profesionalno ukvarjati z aromaterapijo ali izdelavo naravnih pripravkov. Želim si, da bi bilo več zanimanja med, na primer, psihoterapevti, medicinskimi sestrami, maserji in kozmetičarkami, ki bi lahko z aromaterapijo nadgradili svoje delo,” meni Medvedova.

Vpliv vsesplošne krize na delovanje Magnolije

In kako se je vpliv vsesplošne krize kazal pri sami ustanovitvi in začetkih delovanja Magnolije? “Magnolija je bila ustanovljena v času krize, zato ne vem, kako bi bilo, če bi bilo ekonomsko stanje v naši državi boljše. Ko sem znancu omenila, da ne prevajam več, temveč sem ustanovila lastno podjetje in se ukvarjam z aromaterapijo, me je začudeno pogledal in rekel: ‘Kaj je s tabo, a ne veš, da je recesija?’ Meni se ustrahovanje z recesijo zdi prav smešno. Je samo izgovor, da se ničesar ne lotimo in da se smilimo samemu sebi. Zame je vsakršna kriza – naj bo finančna ali osebna – priložnost in izziv, da stvari izboljšam. Kriza ni čas za apatijo in malodušje, temveč čas, ko moraš zbrati vso svojo notranjo moč, zaupati vase in verjeti v svojo idejo,” je še vizionarska Nina.

Oznake:
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

SIO: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – pogovor z Rokom Staričem, Mladim podjetnikom leta 2018

31.03.2020 od 10:00 do 12:00
SIO: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – pogovor z Rokom Staričem, Mladim podjetnikom leta 2018

V zadnjem času govorimo pretežno o koronavirusu in o ukrepih države v smeri preprečitve gospodarskih posledic. Da nekoliko presekamo to prakso in prispevamo malo optimizna, smo se odločili, da za vas pripravimo pogovor z Rokom Staričem, ROK'S NUT BUTTER d.o.o., uspešnim mladim podjetnikom, ki smo mu leta 2018 podelili naziv Mladi podjetnik leta. Pogovor bo potekal prek webinarja, udeležba je brezplačna, so pa potrebne prijave.
Preberite več >>

Webinar: Koronavirus in vpliv na male podjetnike

31.03.2020 od 16:00 do 18:00
Webinar: Koronavirus in vpliv na male podjetnike

Prepoved opravljanja določenih storitev (frizerstvo, gostinstvo...) na eni strani ter zmanjšanje povpraševanja na drugi strani, so v zadnjih tednih mnoge mlade podjetnike privedle do stanja zmanjšanja prihodkov, do celo totalne blokade prihodkov ter celo zapiranja podjetij. O tem kaj bi se lahko zgodilo v prihodnjih tednih ter dnevih, se bomo pogovarjali z našimi gosti.
Preberite več >>

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje