MP kolumna: Startup Marketing – orodja

Startup marketing - growth hacking, če želite - je zahvaljujoč številnim (brezplačnim) orodjem, ki jih imamo na voljo in optimizirajo naše delo, postal kompletnejši, a tudi kompleksnejši.
MP kolumna: Startup Marketing - orodja

Jure Doler (foto: Petra Nuzdorfer)

Marketing v svoji klasični, tradicionalni obliki, nekako ne premore več (po)polne relevantnosti in verodostojnosti. Medijska razpršenost, »konzumiranje« medijev na različne načine in preko različnih naprav, družbena omrežja ter visoka stopnja informiranosti ter poplava informacij so preprosto spremenile sliko. Potrošnik je tisti, ki ima izbiro in tudi potrošnik sam po sebi je (lahko) medij. »Toliko na TV, toliko na radio, tisk in nekaj – kar ostane – še na net,« se v današnjem dinamičnem, nenehno spreminjajočem se okolju, zdi zelo, najmanj desetletja, oddaljena fraza.

Nagle spremembe so še toliko bolj očitne v svetu startupov, kjer se vse skupaj odvija še precej hitreje. Časa ni veliko, denarja prav tako ne, po drugi strani pa mora produkt (izdelek ali storitev) – izjemno hitro dobiti svojo potrditev, svoj »Product/Market Fit« – seveda, če ga sploh ima! -, prav tako pa tudi zadostno količino uporabnikov.

V kontekstu slednjega se je »rodil« startup marketing, ki mora na podlagi zgornjih ugotovitev in dejstev prisegati na nekonvencionalnost in drugačnost; na nekaj, kar lahko zagotovi uporabnike in obstoj – hitreje in ceneje, kot bi to sicer šlo po normalni, klasični poti. Kako? To je vprašanje za milijon dolarjev, saj enotnega recepta ni. Pravzaprav ga mora najti vsak sam in mora sovpadati z njegovo panogo, ki jo (predpogoj!) zelo dobro pozna.

Vendarle pa je dobra novica ta, da danes obstaja kopica spletnih orodij (»tools«), ki ponujajo takšne ali drugačne rešitve in lahko, če drugega ne, postavijo dobre temelje in osnovo za veliko rast, ki jo posamezno podjetje/startup potrebuje.

Če je vaš fokus vsebinski marketing (»content marketing«), si lahko z uporabo mnogih koristnih orodij resnično olajšate življenje, še bolj pomembno pa je to, da bo stvar, ki jo boste dali iz rok na koncu bolj kakovostna.

Denimo, če vam primanjkuje idej za naslov vašega blog prispevka, si lahko pomagate z Blog Topic Generatorjem, še prej pa bi bilo morda dobro, da preverite pomembne ključne besede ipd. Če se osredotočate na medijsko izpostavljenost, je bržkone ključno identificirati pisce, novinarje, ki bodo objavili vašo zgodbo.

Jure vas bo z uporabnimi orodji in triki spoznal na delavnici Startup marketing >>

Ker brez družbenih medijev ne moremo, seveda obstaja kopica orodij, ki nam pomagajo pri podrobnostih. Tudi pri tem, da bo fotografija, ki jo objavimo na Facebooku/Twitterju in drugod, imela pravo obliko. Saj veste, slika pove več kot tisoč besed, a uporabnik – morda vaša potencialna stranka – ne posveča veliko časa le vam, saj nove novice, linki, videi, fotke že prihajajo v njegov »activity feed«. Zato ga je potrebno prepričati »na prvo žogo«. Tu je v pomoč Social Image Resizer Tool, ki sliko prilagodi določenemu omrežju.

Če gremo še nekoliko dlje, vidimo, da obstaja kopica orodij, ki nam pomaga izvedeti več o našem produktu – ga pravzaprav sploh kdo potrebuje in/ali zna uporabljati – ali optimizaciji spletnega mesta (SEO) …

Na koncu pridemo do tega, da je teh orodij kolikor želimo. Pravzaprav bi dneve in dneve lahko posvečali zgolj temu. Tako se moramo odločiti, kakšna bo naša prioriteta in katera orodja bomo uporabljali.

Kakorkoli, na koncu zagotovo drži, da nam orodja v marsičem koristijo in optimizirajo naše delo, ki je postalo kompletnejše, res pa je, da zaradi vseh detajlov hkrati tudi kompleksnejše.

Jure je navdušenec nad marketingom, tehnologijami, športom in potovanji. Je nekdanji soustanovitelj in vodja marketinga startupa Fieldoo, nogometnega omrežja za nogometaše, agente in klube. Danes se posveča predvsem startup marketingu, »growth hackingu« in komuniciranju. Svoje misli zbira na startupmarketing.si, prav tako pa piše za različne medije. Med drugim tudi za enega vodilnih svetovnih tehnoloških blogov, TheNextWeb.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Preberite več >>

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Preberite več >>

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Oznake:, , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje