Nazaj k osnovam: Kakšna naj bo spletna stran startupovcev?

Nazaj k osnovam: Kakšna naj bo spletna stran startupovcev? (Vir: Picjumbo.com)

Nazaj k osnovam: Kakšna naj bo spletna stran startupovcev?

Spletna stran startupom daje možnost, da se predstavijo novim potencialnim strankam in jim dokažejo svojo vrednost. Čeprav se podjetniki zavedajo pomembnosti dizajna in prijaznega vmesnika, pa se prehitro zgodi, da pozabijo na ključne stvari.
Nazaj k osnovam: Kakšna naj bo spletna stran startupovcev?

Nazaj k osnovam: Kakšna naj bo spletna stran startupovcev? (Vir: Picjumbo.com)

V nadaljevanju je naštetih osem napotkov, o najpomembnejših lastnostih učinkovite spletne strani, ki so zbrane od osmih mladih podjetnikov iz organizacije Young Entrepreneur Council (YEC), katere člani so le najobetavnejši mladi podjetniki na svetu.

1. Uporabnost

Startupovci velikokrat preveč poudarka dajejo na privlačnost spletne strani, namesto na uporabnost. Dizajn ne pomeni nič, če obiskovalcem nimate kaj ponuditi. Vprašajte se, kaj želite, da uporabniki storijo, ko obiščejo spletno mesto. Odgovor na vprašanje, naj vas vodi pri oblikovanju strani. (Derek Hunter, direktor prodaje pri William Roam)

2. Kreativna 404 stran

Skoraj gotovo se bo zgodilo, da bo kateri od uporabnikov spleta naletel na neobstoječo 404 stran. Izkoristite takšne trenutke za kreativnost in komunikacijo s strankami. Naj tudi 404 stran pokaže, kdo ste in kaj delate. (Sharam Fouladgar-Mercer, soustanovitelj podjetja AirPR)

Poskrbite za dobro uporabniško izkušnjo

3. Predstavitveni video

Ko podjetje predstavljate na spletu, je pomembno, da obiskovalci hitro izvejo, kdo ste in kaj delate. Najboljši način za to je predstavitveni video na prvi strani. Večina obiskovalcev bo pogledala videoposnetek, preden se bo lotila branja ostalih vsebin. (Amy Balliett, soustanoviteljjica podjetja Killer Infographics)

4. Predstavite projekte, na katerih ste delali

Primeri projektov obiskovalcem pomagajo izvedeti več o vašem podjetju in o vaših projektih. Resne obiskovalce bodo zanimali vaši projekti, saj želijo vedeti, kako ste sodelovali s strankami, ki so potrebovale podobne storitve. (Randy Rayess, soustanovitelj podjetja VenturePact)

5. Uporabniku prijazna navigacija

Navigacija naj bo postavljena tako, da jo bodo obiskovalci brez težav našli. Prav tako ne pretiravajte z izborom kreativnih besed. Obiskovalci morajo vedeti, kam jih bo klik na gumb pripeljal. (Robert De Los Santos, ustanovitelj podjetja Sky High Party Rentals)

6. Povezave do družbenih omrežij

Podjetja rada dajejo povezave do družbenih omrežij na kontaktno stran. Veliko bolje je, če so povezave vključene že na prvi strani, na vidnem mestu. (Miles Jennings, ustanovitelj in izvršni direktor podjetja Recruiter.com)

7. Hitrost nalaganja

Hitrost nalaganja je pomembna, zato naj bo spletna stran zgrajena enostavno. Vse več ljudi po spletu brska s pametnimi telefoni, kjer pa se hitrost prenosa podatkov med posameznimi uporabniki močno razlikuje. (Vishal Shah, soustanovitelj podjetja NoPaperForms)

Ali na spletni strani nudite ustrezno podporo strankam?

8. Kredibilnost

Startupi morajo v nekaj sekundah pokazati, da so zaupanja vredni. Za to obstaja več načinov. Eden izmed njih je, da na prvi strani pokažete, v katerih medijih ste se pojavili in s katerimi podjetji ste že sodelovali. Tako bodo obiskovalci videli, da vam zaupajo tudi drugi. (Kelsey Meyer, soustanoviteljica podjetja Influence & Co.)

Vir: mashable.com

Oznake:, , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki