Periscope praznuje prvi rojstni dan

Periscope, ki velja za enega ključnih igralcev na področju oddajanja video vsebin v živo, je pred dnevi praznoval prvo obletnico delovanja. Aplikacija se lahko kljub mladosti že pohvali z odličnimi statistikami.
Periscope praznuje prvi rojstni dan

Periscope je pred dnevi upihnil prvo svečko. Ekipa je ob prvem mejniku postregla z nekaterimi številkami (Vir slike: Periscope).

Sredi lanskega marca je zaživel Periscope, ki je danes v lasti Twitterja. Aplikacija omogoča uporabniku prenos video vsebin v živo, ki si jih lahko tudi shranimo in ogledamo v naslednjih 24 urah (omogoča tudi shranjevanje za stalno).

Da bo Twitterjeva storitev pravi hit, je bilo kmalu jasno. Že avgusta lani, torej manj kot pol leta od lansiranja, je podjetje ponosno sporočilo, da storitev dnevno uporablja okoli dva milijona uporabnikov.

S statistiko so postregli tudi pred dnevi, ko je ekipa Periscopa upihnila prvo svečko. Njihovi uporabniki so izvedli več kot 200 milijonov prenosov v živo, dnevno so si ogledali za več kot 110 let vsebin v živo. Spomnimo, podatki iz lanskega avgusta so razkrivali, da si njegovi uporabniki ogledajo za okoli 40 let video vsebin dnevno, kar nakazuje na izjemno priljubljenost.

Istega meseca so razkrili, da združujejo 10 milijonov registriranih uporabnikov in nekaj manj kot 1,9 milijona dnevnih aktivnih uporabnikov. Danes podobnih podatkov, vsaj takšnih, ki bi prihajali s strani podjetja, nimamo.

Številke se slišijo impresivno, potrebno pa je pogledati tudi na druge konkurente. YouTube na primer trdi, da si njegovi uporabniki dnevno ogledajo na stotine milijonov ur video materialov in ustvarijo na milijarde ogledov. Periscope še zdaleč ni blizu tem številkam, je pa potrebno dodati, da v Periscopovo statistiko niso vključeni tisti, ki si ponovno ogledajo video vsebine.

Periscope ima pred seboj precej izzivov. Čeprav je lani zmagal, če lahko temu tako rečemo, proti tekmecu Meerkatu, zdaj dobiva nove, večje in uveljavljene tekmece. Facebook je na primer na to področje vstopil v svojem slogu, kot velikan. V začetku letošnjega leta je ameriškim lastnikom iPhonov predstavil storitev, ki omogoča prenos v živo, prejšnji mesec je ponudbo razširil še na imetnike napravic z operacijskim sistemom Android.

Glede na Facebookovo velikost – ima kar 1,5 milijarde mesečno aktivnih uporabnikov – in dejstvu, da prenose v živo omogoča kar prek novic (News Feed), bi lahko zlahka premagal Periscope. Pa vendar vsem uporabnikom Facebookova novost ni všeč, zato je velikan primoran razmišljati o možnosti, ki bi onemogočila prikaz video vsebin med novicami.

Periscopov konkurent bo najverjetneje postal tudi Google oziroma YouTube, ki je zaživel februarja 2005 (leto pozneje pa ga je kupil Google). Google naj bi namreč razvijal aplikacijo YouTube Connect, ki bi uporabnikom YouTuba omogočala neposreden prenos vsebin na njihov kanal. O YouTube Connect smo se razpisali v članku Bo Google novi tekmec Periscopa in Meerkata?.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje