
Mark Zuckerberg je na konferenci F8 predstavil številne novosti (Vir slike: YouTube).
Vizija prvega moža Facebooka, Marka Zuckerberga, je naslednja: potrošnike in podjetja je treba čim tesneje povezati. Kako? V prvi vrsti z boti, robotiziranimi odzivniki, ki jih podjetja lahko uporabijo v komunikaciji z uporabniki. Spletni roboti bodo lahko opravljali določene avtomatizirane naloge, najlažje jih je primerjati z Applovo pomočnico Siri.
Podjetja bodo za razliko ob podobnih storitev, kot je Siri, bote razvijala sama. Boti se bodo s svojimi sogovorniki lahko pogovarjali praktično o vsaki stvari – kar bo seveda podjetje želelo. Vodič po restavracijah, lokalih, barih, turističnih nastanitvah, izdelkih v spletnih trgovinah, priložnost se nudi medijem.
Boti bodo pametni: uporabnikom bodo ponudili različne možnosti, prepoznavali bodo fotografije in izvedli celoten prodajni postopek prek pogovornega sistema. Facebook na samem začetku za sistem ne bo zaračunaval, zna pa se zgoditi, da bo prišlo do spremembe, ko bodo njegove prednosti prepoznali uporabniki.
Vizija Marka Zuckerberga in njegovih sodelavcev (Vir slike: YouTube).
Facebook Messenger, v katerih bodo delovali boti, danes uporablja že 900 milijonov ljudi. Priložnost, ki se ponuja (končni uporabniki bodo s tem dobili možnost, da lahko opravijo naročila kar prek aplikacije), je torej velika, hkrati pa podjetjem prinaša prihranek časa (omenja se tudi možnost, kako bi boti nadomestili podporne centre).
Med dvodnevno konferenco je Facebook poudaril tudi svojo predanost napredku virtualne resničnosti in videa. Velikan želi razširiti svojo storitev Live, v ta namen bo celo odprl API, s čimer bo omogočil izgradnjo podobnih sistemov tudi ostalim ponudnikom, ki bodo lahko v svoje aplikacije neposredno integrirali Facebookovo platformo Live. S tem želijo opogumiti kar se da veliko uporabnikov, da bi začeli z uporabo novosti, saj bo video predvajanje postalo del številnih aplikacij.
Predstavili so tudi prvo kamero, ki bo omogočala prav to. Videti jo je bilo možno že na sejmu CES, a pod drugim imenom. Mevo kamera slovi po zmožnosti snemanja 4k video vsebin, ki pa jo je mogoče predstaviti v 1080p formatu. Cena za kamero bo po trenutnih napovedih 400 dolarjev.
Zuckerberg je predstavil tudi kamero za snemanje fotografij in video vsebin v 360-stopinjskem formatu, ki si ga je možno ogledati na različnih napravicah, tudi na njihovem Oculus Riftu. Poleg kamere so predstavili tudi programsko opremo, ki bo združila video vsebine iz vsake kamere v en 360-stopinjski video.