Preverite, kako bo Facebook videti v prihodnosti

Mark Zuckerberg je na konferenci F8 predstavil številne novosti (Vir slike: YouTube).

Preverite, kako bo Facebook videti v prihodnosti

Nedavno Facebookovo konferenco f8, ki jo gigant družabnih omrežij priredi za svoje razvijalce, bi lahko strnili z naslednjimi besedami: boti, virtualna resničnost in osredotočenost na video vsebine.
Preverite, kako bo Facebook videti v prihodnosti

Mark Zuckerberg je na konferenci F8 predstavil številne novosti (Vir slike: YouTube).

Vizija prvega moža Facebooka, Marka Zuckerberga, je naslednja: potrošnike in podjetja je treba čim tesneje povezati. Kako? V prvi vrsti z boti, robotiziranimi odzivniki, ki jih podjetja lahko uporabijo v komunikaciji z uporabniki. Spletni roboti bodo lahko opravljali določene avtomatizirane naloge, najlažje jih je primerjati z Applovo pomočnico Siri.

Podjetja bodo za razliko ob podobnih storitev, kot je Siri, bote razvijala sama. Boti se bodo s svojimi sogovorniki lahko pogovarjali praktično o vsaki stvari – kar bo seveda podjetje želelo. Vodič po restavracijah, lokalih, barih, turističnih nastanitvah, izdelkih v spletnih trgovinah, priložnost se nudi medijem.

Boti bodo pametni: uporabnikom bodo ponudili različne možnosti, prepoznavali bodo fotografije in izvedli celoten prodajni postopek prek pogovornega sistema. Facebook na samem začetku za sistem ne bo zaračunaval, zna pa se zgoditi, da bo prišlo do spremembe, ko bodo njegove prednosti prepoznali uporabniki.

Vizija Marka Zuckerberga in njegovih sodelavcev (Vir slike: YouTube).

Facebook Messenger, v katerih bodo delovali boti, danes uporablja že 900 milijonov ljudi. Priložnost, ki se ponuja (končni uporabniki bodo s tem dobili možnost, da lahko opravijo naročila kar prek aplikacije), je torej velika, hkrati pa podjetjem prinaša prihranek časa (omenja se tudi možnost, kako bi boti nadomestili podporne centre).

Med dvodnevno konferenco je Facebook poudaril tudi svojo predanost napredku virtualne resničnosti in videa. Velikan želi razširiti svojo storitev Live, v ta namen bo celo odprl API, s čimer bo omogočil izgradnjo podobnih sistemov tudi ostalim ponudnikom, ki bodo lahko v svoje aplikacije neposredno integrirali Facebookovo platformo Live. S tem želijo opogumiti kar se da veliko uporabnikov, da bi začeli z uporabo novosti, saj bo video predvajanje postalo del številnih aplikacij.

Predstavili so tudi prvo kamero, ki bo omogočala prav to. Videti jo je bilo možno že na sejmu CES, a pod drugim imenom. Mevo kamera slovi po zmožnosti snemanja 4k video vsebin, ki pa jo je mogoče  predstaviti v 1080p formatu. Cena za kamero bo po trenutnih napovedih 400 dolarjev.

Zuckerberg je predstavil tudi kamero za snemanje fotografij in video vsebin v 360-stopinjskem formatu, ki si ga je možno ogledati na različnih napravicah, tudi na njihovem Oculus Riftu. Poleg kamere so predstavili tudi programsko opremo, ki bo združila video vsebine iz vsake kamere v en 360-stopinjski video.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki