BLOG MARKETING DELAVNICA

Semantično iskanje postaja pomemben del SEO optimizacije

Spletni iskalnik Google pri prikazovanju rezultatov dandanes vse bolj upošteva druge dejavnike kot pa zgolj ključne besede, ki jih je ob iskanju vpisal uporabnik. Vse to v želji po podajanju čim bolj relevantnih in natančnih rezultatov iskanja.
Semantično iskanje postaja pomemben del SEO optimizacije

Semantično iskanje postaja pomemben del SEO optimizacije (Vir slike: Pixabay.com)

Če se je bilo pri SEO optimizaciji še pred nekaj leti potrebno osredotočati zgolj na ključne besede, ki jih uporabniki pri brskanju po spletu vtipkajo v spletni iskalnik, pa je od uvedbe algoritmov HummingBird (2013) in RankBrain (2015) dalje potrebno v ozir jemati tudi semantične zadetke.

Google namreč skuša vse bolj razumeti uporabnike spletnih strani, njihov namen pri brskanju po spletu ter sam kontekst, v katerem je do uporabe spletnega iskalnika sploh prišlo. Posledično vse večji poudarek daje semantičnemu iskanju (ang. Semantic Search), v želji izboljšati in izpopolniti kvaliteto prikazanih rezultatov na prvi strani zadetkov v njihovem spletnem iskalniku.

Semantično iskanje je enostavneje povedano torej tehnika, ki poleg ključnih besed upošteva še namero in kontekst. Spodnja slika prikazuje primer tako imenovanega sematničnega iskanja v Googlu:

SEO optimizacija se naj začne že pri ustvarjanju vsebin

Obstajata dva načina podajanja vsebin na spletnem mestu:

  1. najprej se poišče vse pomembne ključne besede, nato pa se ustvari več različnih spletnih strani na enem spletnem mestu, na katerih se osredotoči na posamezno ključno besedo;
  2. izbere se široko zastavljeno temo, nato pa se ustvari eno spletno stran z obsežno in kvalitetno vsebino, v kateri se natančno pokrije celotno obravnavano tematiko;

V kolikor izberete prvi način, boste torej odgovore na vprašanja svojim obiskovalcem ponudili na večih spletnih straneh. A povsem verjetno je, da boste pri tem ustvarili nekaj zmede, saj bo nejasno, kje točno bo obiskovalec najhitreje našel željeni odgovor. Vaše vsebine zato morda ne bodo dovolj hitro dostopne, zato bodo bralci poiskali drug vir, ki jim bo ponudil bolj razumljive in bolj uporabne rezultate.

Odločite se lahko tudi za drugi način ustvarjanja vsebin. Namesto več krajših spletnih strani boste tako dodali eno, ki pa bo vsebinsko bolj bogata in bo pokrila več ključnih besed naenkrat. A dejstvo je, da Googlovi algoritmi zaenkrat še niso dovolj dodelani, da bi lahko vašo spletno stran avtomatično uvrstili visoko za prav vse ključne besede, ki jih želite pokriti v prispevku.

Poglejmo si primer:

Na spletni strani prodajate rabljene vinilne plošče. Ugotovili ste, da vaša ciljna publika v Googlu išče predvsem naslednje izraze: “nakup poceni vinilnih plošč”, “najboljša cena za vinilne plošče iz druge roke”, “vinilne plošče naprodaj” ipd. Do sedaj ste se za čim boljše rezultate v spletnih iskalnikih posluževali prvega načina dodajanja vsebin na svoje spletno mesto, z uvajanjem novih algoritmov pa vas bo Google spodbujal, da se čedalje bolj poslužujete drugega načina in ustvarite zgolj eno spletno stran, ki bo širše pokrila temo iskanja poceni vinilnih plošč.

V letu 2017 bo sicer še vedno najboljše rezultate omogočala nekakšna mešana različica prvega in drugega načina. Pri pisanju vsebin se zato osredotočajte na bralca, obenem pa tudi na tiste ključne besede, ki so za vas najbolj pomembne. Le tako boste lahko dobili rezultate, ki si jih želite.

Na izobraževanju Optimizacija spletnih strani bomo 3 ure intenzivno delali na izboljšanju vašega znanja o optimizaciji spletnih strani, hkrati pa vam postregli s konkretnimi nasveti. Več informacij >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>


MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Ali starost domene vpliva na uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Zakaj izbrati dober naslov strani?

Izbiranje dobrih naslov je nekaj, kar mora obvladati prav vsak lastnik spletne strani. Premišljeno izbran naslov bo pritegnil veliko število bralcev na spletno stran, obenem pa pripomogel tudi k izboljšanju uvrstitve spletnega mesta v spletnih iskalnikih. Preberite več >>

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook je pred kratkim predstavil novo spremembo svojega algoritma. Tokratna prilagoditev bo zmanjševala doseg spletnih strani, ki niso prilagojene mobilnim napravam. Kako lahko optimizirate svojo spletno stran, da jo bo Facebook prikazal čim večjemu številu uporabnikov? Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

Optimizacija spletne strani

Optimizacija spletne strani

Vsaka spletna stran potrebuje obiskovalce, ki so potencialni kupci storitev, ki jih podjetje ponuja. Te lahko pridobimo na različne načine, eden izmed najbolj privlačnih je SEO oziroma optimizacija spletne strani, ki je čedalje bolj uveljavljena. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje