Sezonski trendi na spletu v letu 2014

Uporabniki na spletnih straneh preživijo vse manj časa, ker informacije iščejo hitro in sproti ter predvsem prek svojih mobilnikov, na spletne praznike pa morate biti pripravljeni že jeseni. To je le nekaj izsledkov raziskave o vedenju potrošnikov na spletu v preteklem letu.
Sezonski trendi na spletu v letu 2014

Spletni sezonski trendi v letu 2014 (Vir slike: red-orbit.com)

Analiza spletnih sezonskih trendov na spletu, ki jo je pripravila agencija za digitalni marketing Red Orbit, je potekala na 333 spletnih straneh, razdeljenih na sedem področij: poslovne storitve, spletne trgovine, finance, lepota in zdravje, informacijski portali, trgovina in turizem.

V preteklem letu so organski uporabniki (neplačan obisk na strani)  v povprečju na spletni strani preživeli 1 minuto in 17 sekund in si ogledali 3,52 strani, kar je v primerjavi z letom poprej 1 minuto in 13 sekund manj, medtem ko je število pregledanih strani primerljivo (leta 2013 so si v povprečju ogledali 3,79 strani). Da uporabniki preživijo manj časa na strani, lahko pripišemo temu, da narašča uporaba spleta prek mobilnih telefonov, kjer uporabniki iščejo informacije hitro in sproti. Spletne strani morajo biti zato prilagojene mobilnikom, hkrati pa je treba poskrbeti na hitrejši čas nalaganja strani. Dejstvo je, da bodo mobilni telefoni imeli vse večjo vlogo pri kreiranju uporabnikove izkušnje.

Med iskalniki sicer še vedno kraljuje Google, uporablja ga kar 97 % uporabnikov spleta. Drobtinice, 3 %, so enakomerno porazdeljeni med Najdi.si, Bing in druge iskalnike. Organski promet sicer ostaja glavni vir prometa na spletni strani, pri čemer je treba uporabnikom nuditi zanimive in relevantne vsebine.

Sezonski trendi kažejo, da promet, ki prihaja na spletno stran prek iskalnikov, najbolj narašča v zadnji četrtini leta. Že konec oktobra se namreč začnejo pojavljati iskanja, povezana z darili in praznično manijo. Kot posledica porasta prometa v začetku zime področje splošne trgovine v začetku leta (januar, februar) beleži znaten upad v prometu. Sklepamo lahko, da so potrošniki previdnejši pri razmetavanju z denarjem in zato iščejo tudi manj informacij, povezanih z nakupi, na spletno prodajo pa vplivajo tudi sezonske razprodaje v trgovinah.

Celotno analizo si lahko ogledate tule.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Preberite več >>

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Preberite več >>

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Oznake:, , , , , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje