Sezonski trendi na spletu v letu 2014

Uporabniki na spletnih straneh preživijo vse manj časa, ker informacije iščejo hitro in sproti ter predvsem prek svojih mobilnikov, na spletne praznike pa morate biti pripravljeni že jeseni. To je le nekaj izsledkov raziskave o vedenju potrošnikov na spletu v preteklem letu.
Sezonski trendi na spletu v letu 2014

Spletni sezonski trendi v letu 2014 (Vir slike: red-orbit.com)

Analiza spletnih sezonskih trendov na spletu, ki jo je pripravila agencija za digitalni marketing Red Orbit, je potekala na 333 spletnih straneh, razdeljenih na sedem področij: poslovne storitve, spletne trgovine, finance, lepota in zdravje, informacijski portali, trgovina in turizem.

V preteklem letu so organski uporabniki (neplačan obisk na strani)  v povprečju na spletni strani preživeli 1 minuto in 17 sekund in si ogledali 3,52 strani, kar je v primerjavi z letom poprej 1 minuto in 13 sekund manj, medtem ko je število pregledanih strani primerljivo (leta 2013 so si v povprečju ogledali 3,79 strani). Da uporabniki preživijo manj časa na strani, lahko pripišemo temu, da narašča uporaba spleta prek mobilnih telefonov, kjer uporabniki iščejo informacije hitro in sproti. Spletne strani morajo biti zato prilagojene mobilnikom, hkrati pa je treba poskrbeti na hitrejši čas nalaganja strani. Dejstvo je, da bodo mobilni telefoni imeli vse večjo vlogo pri kreiranju uporabnikove izkušnje.

Med iskalniki sicer še vedno kraljuje Google, uporablja ga kar 97 % uporabnikov spleta. Drobtinice, 3 %, so enakomerno porazdeljeni med Najdi.si, Bing in druge iskalnike. Organski promet sicer ostaja glavni vir prometa na spletni strani, pri čemer je treba uporabnikom nuditi zanimive in relevantne vsebine.

Sezonski trendi kažejo, da promet, ki prihaja na spletno stran prek iskalnikov, najbolj narašča v zadnji četrtini leta. Že konec oktobra se namreč začnejo pojavljati iskanja, povezana z darili in praznično manijo. Kot posledica porasta prometa v začetku zime področje splošne trgovine v začetku leta (januar, februar) beleži znaten upad v prometu. Sklepamo lahko, da so potrošniki previdnejši pri razmetavanju z denarjem in zato iščejo tudi manj informacij, povezanih z nakupi, na spletno prodajo pa vplivajo tudi sezonske razprodaje v trgovinah.

Celotno analizo si lahko ogledate tule.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Oznake: , , , , , ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

2. HardwareSTART meetup v Katapultu z Anžetom Miklavcem – EQUA

29.01.2020 od 16:45 do 20:00
2. HardwareSTART meetup v Katapultu z Anžetom Miklavcem – EQUA

Anže Miklavec je eden izmed najuspešnejših slovenskih mladih podjetnikov. V prvi fazi smo ga spoznali predvsem prek uspešnih kampanj na Kickstarterju, kjer je skupno zbral že preko 1,2 milijona dolarjev sredstev. Ne samo zbral, ampak tudi porabil za dokončanje prototipov in vzpostavitev serijske proizvodnje produktov kot so Goat Mug, Gina ter vsem dobro poznana (pametna) steklenička za vodo EQUA!
Preberite več >>

Vse za podjetje