Slovenski start-up Celtra še izboljšal svoj AdCreator

Podjetje Celtra, slovenski tehnološki “start-up”, ki razvija tehnologijo za prikazovanje interaktivnih oglasov na mobilnih telefonih, je danes objavil tretjo verzijo svoje prilagodljive in uporabniku prijazne platforme AdCreator, s katero so zasloveli v ZDA.
Slovenski start-up Celtra še izboljšal svoj AdCreator

Slovenski start-up Celtra še izboljšal svoj AdCreator (Vir slike: sxc.hu)

Matevž Klanjšek, soustanovitelj podjetja, je dejal, da ne gre zgolj za nadgraditev plaftorme, temveč za popolnoma novo verzijo produkta, ki ima več kot 70 novih pametnih funkcij. AdCreator 3 predstavlja velik preskok v tehnologiji v primerjavi s prejšnjo različico in je na svojem področju najnaprednejša in najbolj zanesljiva platforma, ki je trenutno dostopna na trgu.

Odslej bo s pomočjo plaftorme AdCreator mogoče napraviti oglas brez kodiranja, zgolj s pomočjo funkcije “drag and draw”. Vsi, tudi tisti z manj tehnološkega znanja, imajo možnost, da ustvarijo oglase, hkrati pa spremljajo napredek njihove oglaševalske kampanje. Oglasi so lahko narejeni v obliki razširljivih bannerjev, celostranskih videoposnetkov, prav tako jih je mogoče optimizirati za spletni ali mobilni trg. Na istem oglasu bo odslej lahko delalo več skupin, tudi v primeru, da bo šlo za skupine iz različnih podjetij. Prav tako so napravili izboljšavo na področju socialne integracije.

V letu 2011 je podjetje Celtra zaradi tehnoloških prednosti postalo vodilni svetovni ponudnik na svojem področju. Uporabniki njihove platforme AdCreator so velike oglaševalske mreže, agencije, veliki medijski portali in ponudniki mobilnih aplikacij iz več kot 18 držav. Izmed 10 največjih medijskih agencij na svetu jih AdCreator uporablja kar 8.

Vir: Celtra

Oznake: , ,