Soustanovitelj YouTuba z novim startupom za ljubitelje kuhanja

Steve Chen, soustanovitelj YouTuba, želi, da svoje kuharske mojstrovine predstavite celemu svetu. Pred dnevi je namreč luč sveta ugledal njegov novi projekt Nom. Interaktivna video platforma se osredotoča le na eno stvar: kuhanje.
Soustanovitelj YouTuba z novim startupom za ljubitelje kuhanja

Interaktivna video platforma za kuhanje in kuharje je novi projekt Steve Chena, soustanovitelja YouTuba (Vir slike: YouTube).

To je Twitch za hrano (Twitch je platforma za neposredno prenašanje igranja video iger, ki je od leta 2014 v rokah Amazona, op. p.) pravijo mediji. Nom namreč uporabnikom omogoča spremljanje drugih med kuhanjem, z njimi pa lahko tudi komunicirajo (morda jim razkrijejo svoj kuharski trik) prek sporočil v realnem času ter ocenjujejo njihovo delo z emotikoni. Chen je prepričan, da je za kuharje izredno pomembna interakcija z gledalci, saj ustvari še večji užitek. To je tudi bistvena razlika od televizijskih oddaj, v katerih lahko spremljamo kuharje med pripravo okusnih jedi.

Zakaj kuharski projekt?

Chen pravi, da je kuhanje oziroma hrana zanj izredno pomembna tema. »Skoraj vsakič, ko gremo ven jest z družino ali prijatelji, se pogovor konča s hrano,« pravi 37-letni Chen. »Vznemirljiva je možnost gledanja, kaj drugi jedo na Siciliji ali v Tokiu.«

Potencial njegove nove ideje je prepoznalo kar nekaj investicijskih skladov in investitorjev – v rundi A so v startup Nom investirali 4,7 milijona dolarjev. Med investitorji sta tudi igralec Jared Leto in kuharski mojster, nagrajen s tremi Michelinovimi zvezdicami, Corey Lee.

Platforma je poleg amaterskih kuharjev namenjena tudi tistim vrhunskim. Gledalci bodo tako lahko dobili vpogled v nastajanje hrane v vrhunskih restavracijah in s tem tudi v njihovo zakulisje. Zdi se, da bo nova platforma dober oglaševalski kanal za restavracije in odskočna deska za marsikaterega kuharja, ki si želi vihteti kuhalnico v restavracijah.

Kdo je Steve Chen?

Chen, ki je javnosti najbolj poznan po soustanovitvi YouTuba leta 2005, se je rodil 1978 v Tajvanu. Pri 15. letih je z družino emigriral v ZDA. Po končanem študiju računalništva se je zaposlil v podjetju PayPal. Tam je spoznal Chada Hurleyja in Jaweda Karima, s katerima je soustanovil YouTube. Chen je bil tudi eden od prvih zaposlenih pri Facebooku, ki pa ga je zapustil ravno zaradi razvoja priljubljene spletne strani.

YouTube je kmalu po lansiranju postal ena najhitreje rastočih spletnih strani, leto po lansiranju je zasedel 10. mesto na lestvici najbolj priljubljenih spletnih strani. Takrat so uporabniki dnevno ogledali okoli 100 milijonov video vsebin, dnevno pa so jih naložili okoli 65 tisoč. Leta 2006 so Hurley, Karim in Chen YouTube prodali Google, in sicer za 1,65 milijarde dolarjev v delnicah.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Preberite več >>

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje