Spletna platforma Museums.EU pobrala prestižno nagrado EU Web Award

Spletna platforma Museums.EU, ki jo je julija letos lansiralo mariborsko podjetje Semantika, je v Bruslju prejela prestižno nagrado EU Web Award v kategoriji The Rising stars, v kateri se vsako leto pomerijo tri evropska podjetja z manj kot deset zaposlenimi.
Spletna platforma Museums.EU pobrala prestižno nagrado EU Web Award

Spletna platforma Museums.EU pobrala prestižno nagrado EU Web Award (vir slike: arhiv Semantike)

Slavnostna podelitev nagrad je potekala 19. novembra 2014 v poznih večernih urah, na Kraljevem belgijskem inštitutu za naravoslovne vede v Bruslju, kjer so razglasili najboljše spletne strani z domeno EU v skupno petih kategorijah.

EU Web Award – potrditev dosedanjega dela in hkrati motivacija za prihodnost

Semantiko sta leta 2007 ustanovila Sašo in Nina Zagoranski, zdaj pa podjetje že nekaj let deluje kot ekipa osmih ljudi, ki jih v prvi vrsti združuje veselje do kulturne dediščine in programiranja. »Smo mlada, zagnana ekipa podjetnih ljudi in nikoli nam ne zmanjka idej,« je prepričana so-ustanoviteljica podjetja.

Uspeh platforme Museums.EU je razumljiv, saj ima v zgolj petih mesecih po objavi beta verzije že več kot 10 tisoč uporabnikov. »Nagrade smo bili seveda zelo veseli in ponosni smo, da je sedaj na naši polici! Predstavlja pomembno potrditev našega dosedanjega dela, je nagrada za ves trud in hkrati velika motivacija za prihodnost. Seveda verjamemo v potencial tega ogromnega projekta, a dodatnih potrditev in spodbud ni nikoli odveč. Posebno pomembna je za nas tudi večja prepoznavnost portala Museums.EU in drugih naših storitev, ki je prišla z nagrado, in seveda nove povezave, ki so v poslu nasploh nepogrešljive,« nam svoje občutke ob prejetju tako pomemben nagrade zaupa Nina Zagoranski.

                                        Vir fotografije: arhiv Semantike

Museums.EU – obarvano z evropsko kulturno dediščino

S kulturno dediščino se v Semantiki ukvarjajo že od vsega začetka, to je od leta 2007: »Začeli smo prav z muzejskim dokumentacijskim sistemom Galis in z nekaj galerijami, ki so bile naši prvi uporabniki. Ideja je bila tvegana, nam je pa z veliko vloženega dela in energije uspelo – danes Galis uporablja večina slovenskih muzejev in galerij, širimo pa se tudi v tujino. Spletna platforma Museums je nastala leta 2009 s Spletno galerijo, ki je zrasla v Museums.SI – slovenski muzejski portal,« razloži mlada so-ustanoviteljica podjetja Semantika.

Esenca Semantike tako leži v spletni platformi, kjer svoje eksponate lahko predstavljajo muzeji, galerije in druge ustanove po Evropi. Z namenom olajšanja dela kulturnim ustanovam, ki skrbijo za ohranjanje nacionalne kulturne dediščine, je stare arhivske mape in programe z bazami, ki so le-te nasledili, sedaj uspešno izpodrinila omenjena platforma. »Slovenski muzeji se lahko po kvaliteti brez težav primerjajo s tujimi in želja, ki se je porodila v Semantiki, je bila njihove krasne zbirke predstaviti čim večjemu številu ljudi,« pove Zagoranskijeva. Projekt so nato zastavili širše, globalno, in tako je najprej nastal portal Museums of the World, nato pa julija letos še Museums.EU, s katerim so zmagali na tekmovanju .EU Web Awards.

Aplikacijo ‘posvojilo’ že več kot 200 tisoč uporabnikov

»Oba projekta – tako Galis, program za vodenje muzejske dokumentacije, kot Museums, platforma za digitalno predstavitev in promocijo muzejev – sta rezultat našega dolgoletnega sodelovanja s slovenskimi muzeji in galerijami. IT podpora dokumentaciji na področju kulturne dediščine je ena izmed naših ključnih kompetenc in skoraj vse naše storitve so tako ali drugače povezane s tem. Smo edino podjetje v regiji, ki je partner v standardu SPECTRUM, prav tako smo ključni partner Evropske digitalne knjižnice Europeane v štirih evropskih projektih,« je jasna Zagoranskijeva.

Uporaba aplikacije Museums of the World tako raste z nepredstavljivo hitrostjo: »Gre za zelo velik in tehnično izredno zahteven projekt in z veseljem spremljamo njegovo rast. Sistem Museums prikazuje že več kot milijon zapisov iz celega sveta in omogoča vnos podatkov v različnih jezikih.« Tako pri tem ne gre več le za spletno platformo – izdelali so tudi mobilne aplikacije ‘Museums of the World’ za vse večje platforme (iOS, Android, Windows, Windows Phone), ki jih je do sedaj preneslo že več kot 200 tisoč uporabnikov, kmalu pa bodo izdali še mobilne aplikacije Museums.EU.

Ciljna skupina zajema od kulturnih ustanov do ljubiteljev kulture in pedagoških delavcev …

Naj omenimo, da je tudi prva verzija programske opreme Galis nastala že pred sedmimi leti, uporablja pa jo več kot 50 slovenskih ustanov iz področja varovanja kulturne dediščine. Uporabniki plačujejo mesečno naročnino.

Njihove storitve so v splošnem namenjene zelo širokemu spektru uporabnikov: od ljubiteljev kulture in umetnosti, pedagoških delavcev in seveda muzealcev. »Museums je le del naše ponudbe, ki je v osnovi brezplačen za končne uporabnike in muzeje. Naš poslovni model vključuje ponudbo profesionalnih storitev za muzeje, ki so nadgradnja osnovne platforme Galis/Museums. Te storitve vključujejo objavo zbirk in drugih podatkov, programsko opremo za muzeje in galerije ter prilagodljive mobilne aplikacije in spletne strani za posamezne muzeje. Ker vse storitve temeljijo na naši obstoječi platformi, jih lahko izvedemo zelo hitro, hkrati pa so tudi veliko bolj finančno ugodne, kot če bi jih vsaka ustanova razvijala zase,« meni Zagoranskijeva.

Prodor na tuje trge že v polnem teku …

V Semantiki trenutno ustvarjajo v štirih evropskih projektih s področja kulturne dediščine: »Odlično sodelujemo z ustanovami v Veliki Britaniji, kjer razvijamo muzejski portal Museums.UK. Galis, ki ga bomo v naslednjem letu širili na sosednje države, obeta pa se še nekaj zelo zanimivih partnerstev, za katere upamo, da jih bomo lahko kmalu predstavili. Skratka, veliko se dogaja in vedno več delamo tudi v tujini. Našim načrtom tako ni videti konca … Načrtujemo seveda številne nadgradnje sistema Galis/Museums, nove in izboljšane funkcionalnosti. Najprej se bomo posvetili mobilnim aplikacijam za vse platforme, omogočili čim bolj učinkovito iskanje po naši ogromni bazi podatkov in prikaz podatkov glede na lokacijo uporabnikov. Imamo veliko idej in – kar je še bolj pomembno – veselja do dela, tako da se že veselimo novih izzivov, partnerstev in uspehov,« z entuziazmom v očeh še pojasni mlada in perspektivna podjetnica.

Oznake: , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

SIO: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – pogovor z Rokom Staričem, Mladim podjetnikom leta 2018

31.03.2020 od 10:00 do 12:00
SIO: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – pogovor z Rokom Staričem, Mladim podjetnikom leta 2018

V zadnjem času govorimo pretežno o koronavirusu in o ukrepih države v smeri preprečitve gospodarskih posledic. Da nekoliko presekamo to prakso in prispevamo malo optimizna, smo se odločili, da za vas pripravimo pogovor z Rokom Staričem, ROK'S NUT BUTTER d.o.o., uspešnim mladim podjetnikom, ki smo mu leta 2018 podelili naziv Mladi podjetnik leta. Pogovor bo potekal prek webinarja, udeležba je brezplačna, so pa potrebne prijave.
Preberite več >>

Webinar: Koronavirus in vpliv na male podjetnike

31.03.2020 od 16:00 do 18:00
Webinar: Koronavirus in vpliv na male podjetnike

Prepoved opravljanja določenih storitev (frizerstvo, gostinstvo...) na eni strani ter zmanjšanje povpraševanja na drugi strani, so v zadnjih tednih mnoge mlade podjetnike privedle do stanja zmanjšanja prihodkov, in celo totalne blokade prihodkov ter celo zapiranja podjetij. O tem kaj bi se lahko zgodilo v prihodnjih dnevih, tednih in mesecih, se bomo pogovarjali z našimi gosti.
Preberite več >>

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje