Tvitanje dejstev prinaša polne denarnice?

Kris Sanchez letno zasluži več kot pol milijona dolarjev (Vir slike: YouTube).

Tvitanje dejstev prinaša polne denarnice?

Če sodimo po zgodbi Krisa Sancheza, ki je zaokrožila po medijih, lahko na zgornje vprašanje odgovorimo pritrdilno. Sanchez, ki se je zgodbi Twitterja pridružil leta 2009, si tako odmevnega uspeha zagotovo ni upal niti predstavljati.
Tvitanje dejstev prinaša polne denarnice?

Kris Sanchez letno zasluži več kot pol milijona dolarjev (Vir slike: YouTube).

»Twitter račun sem si ustvaril, ker sem želel slediti Britney Spears,« je Sanchez izdal tujim medijem. »Sem njen oboževalec.« Ker je pozneje spoznal, da na Twitterju nima namena tvitati o svojem vsakodnevnem življenju, je začel tvitati naključna dejstva, na katere je naletel ob brskanju po spletu.

Tvit na vsakih 15 minut

»Leta 2011 sem se odločil tvitati cel dan.« Vsakih 15 minut je tvitnil eno dejstvo. In s tem se je rodil račun UberFacts. Leto pozneje je naštel že več kot 200 tisoč sledilcev, med katerimi so bila tudi nekatera bolj znana imena na primer Paris Hilton in Khloe Kardashian. Kmalu je nastopila nadgradnja z oglasi.

Takojšnji rezultati in čeki

»Pomagali so uvideti, kako bi lahko z UberFacts služil denar, in sicer s kreiranjem galerij in tvitanjem linkov.« Začel je prejemati čeke za od 600 do 800 dolarjev na teden. Uspehu se ni mogel načuditi.

Letno več kot pol milijona dolarjev in …

Danes ima Sanchezov Twitter račun več kot 9,4 milijonov sledilcev. Njegova Facebook stran združuje več kot 1,27 milijonov všečkov, na Instagramu pa ima več kot 468 tisoč sledilcev. In zaslužek? Z UberFacts letno ustvari več kot pol milijona dolarjev.

… še 60 tisoč dolarjev na teden z aplikacijo

Nedavno je predstavil tudi aplikacijo, ki naj bi mu tedensko prinesla še dodatnih 60 tisoč dolarjev. To bi v najboljšem primeru na letni ravni pomenilo še dodatnih 720 tisoč dolarjev. Aplikacija uporabniku omogoča všečkanje in komentiranje dejstev ter deljenje le-teh med prijatelji.

Ne želijo zasipavati s tviti

Sanchez se je odločil, da za dodatno pomoč zaposli dve osebi, ki skrbita za pregledovanje dejstev in razporejanje objav. Običajno v eni uri tvitnejo od dva od štiri dejstva. »Odločili smo se, da ta sistem deluje, saj tistih, ki ne sledijo večjemu številu računov, ne zasipamo s tviti UberFactsa.«

Kako deluje UberFacts?

Ekipa si prizadeva pridobiti različne vire za posamezna dejstva. »Včasih naredimo napako. Včasih druge spletne strani naredijo napako ali pa ena spletna stran pove resničen podatek, druge pa ne,« zato je delo v ekipi v veliko pomoč.

Če dajo tviti ljudem misliti, potem mi uspeva

Sanchez si v prihodnosti želi napisati knjigo, sanjari tudi o priložnosti na televiziji. Za zdaj pa se posveča širjenju imena svoje znamke. »Nikoli si nisem predstavljal, da bo to moja polna zaposlitev,« pravi. »Vedno sem užival v zabavanju ljudi. Upam, da bo znamka prinesla drugačno, dodatno vrednost internetu. Če dajo naši tviti ljudem misliti, mislim, da uspeva

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:, , , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki