Večina izgub osebnih podatkov se zgodi majhnim e-trgovinam

Lastniki spletnih trgovin morate biti še posebej pozorni na dvoje: na varnost spletnih transakcij ter pravilno uporabo in nameščanje piškotkov na spletne brskalnike vaših obiskovalcev.
Kar 90 odstotkov vdorov se zgodi majhnim spletnim trgovinam

Ne prezrite delavnice Pravne zahteve za spletne trgovce >>

Varnost spletnih trgovin: HTTPS certifikat in gostovanje

Podatki kažejo, da do napak, vdorov in izgube pomembnih osebnih podatkov najpogosteje prihaja pri majhnih spletnih trgovcih (90 odstotkov v primerjavi z velikimi spletnimi trgovci!). Ko do česa takšnega pride, je za podjetje praviloma že prepozno, saj je škoda narejena, ugled spletne trgovine pa dokončno izgubljen.

Ne glede na to, ali imate manjšo ali večjo spletno trgovino, torej velja: svojim (potencialnim) kupcem morate omogočiti varno plačevanje izdelkov ali storitev. 

Varnost lahko bistveno povečate že z namestitvijo HTTPS certifikata, ki omogoča kriptirano prenašanje informacij na medmrežju. Osebni podatki, kot so imena in priimki ter številke bančnih kartic, tako bistveno težje pridejo v roke nepridipravom. Druga stvar, ki drastično poveča varnost spletne trgovine, je izbira primernega gostovanja za samo spletno trgovino. Močno se priporoča uporaba ločenega gostovanja, ki si ga trgovina ne deli skupaj z nekaj sto, ali celo tisoč drugimi spletnimi mesti. Z ločenim gostovanjem boste pridobili izredno visoko, skoraj 100 odstotno zagotovilo za varnost.

Obiskovalci morajo biti seznanjeni s politiko “piškotkov”

Ker gre za prakso, ki je v veljavi že več let, ste z zakonodajo o t.i. piškotkih najverjetneje že seznanjeni. “Piškotki” so pravzaprav majhne podatkovne enote, ki se ob obisku namestijo na brskalnik obiskovalca, spletnim stranem pa nato omogočajo boljše razumevanje njegovih obiskov in skupno analiziranje vseh preostalih obiskovalcev.

Zakonodaja določa, da se obiskovalca spletne strani pouči o uporabi piškotkov na vaši spletni strani in mu da možnost glede uporabe le-teh. Predvsem morate biti pozorni na piškotke, ki posegajo v zasebnost uporabnika, sledijo njegovim aktivnostim, in na tiste piškotke, ki jih posredujejo tretje strani. Brez uporabnikovega privoljenja takšnih piškotkov ne smete samodejno naložiti na njegov računalnik. Naložite lahko le tiste piškotke, ki so nujno potrebni za delovanje spletne strani, vendar morate njihov namen jasno opisati v pravnem obvestilu.

Ostala zakonska določila za spletne trgovce bomo obdelali na delavnici!

Ker je zakonodaja na področju spletnih trgovin obširna in želimo, da se boste z upoštevanjem vseh zakonskih določil uspešno izognili morebitnim kaznim in ostalim ukrepom, smo za vas pripravili praktično delavnico z naslovom Pravne zahteve za spletne trgovce, kjer bomo podrobneje obdelali bistvene zakonske zahteve. Delavnica je toplo priporočljiva za vse, ki imate spletno trgovino.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Mala podjetja so se včasih zanašala na širjenje svojega dosega s pomočjo reklame od ust do ust. Danes so ta način promocije zamenjala družabna omrežja in spletne strani za ocenjevanje storitev. Spletno ocenjevanje vpliva tudi uvrstitev vaše spletne strani v iskalniku Google. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Oznake: