Večina izgub osebnih podatkov se zgodi majhnim e-trgovinam

Lastniki spletnih trgovin morate biti še posebej pozorni na dvoje: na varnost spletnih transakcij ter pravilno uporabo in nameščanje piškotkov na spletne brskalnike vaših obiskovalcev.
Kar 90 odstotkov vdorov se zgodi majhnim spletnim trgovinam

Ne prezrite delavnice Pravne zahteve za spletne trgovce >>

Varnost spletnih trgovin: HTTPS certifikat in gostovanje

Podatki kažejo, da do napak, vdorov in izgube pomembnih osebnih podatkov najpogosteje prihaja pri majhnih spletnih trgovcih (90 odstotkov v primerjavi z velikimi spletnimi trgovci!). Ko do česa takšnega pride, je za podjetje praviloma že prepozno, saj je škoda narejena, ugled spletne trgovine pa dokončno izgubljen.

Ne glede na to, ali imate manjšo ali večjo spletno trgovino, torej velja: svojim (potencialnim) kupcem morate omogočiti varno plačevanje izdelkov ali storitev. 

Varnost lahko bistveno povečate že z namestitvijo HTTPS certifikata, ki omogoča kriptirano prenašanje informacij na medmrežju. Osebni podatki, kot so imena in priimki ter številke bančnih kartic, tako bistveno težje pridejo v roke nepridipravom. Druga stvar, ki drastično poveča varnost spletne trgovine, je izbira primernega gostovanja za samo spletno trgovino. Močno se priporoča uporaba ločenega gostovanja, ki si ga trgovina ne deli skupaj z nekaj sto, ali celo tisoč drugimi spletnimi mesti. Z ločenim gostovanjem boste pridobili izredno visoko, skoraj 100 odstotno zagotovilo za varnost.

Obiskovalci morajo biti seznanjeni s politiko “piškotkov”

Ker gre za prakso, ki je v veljavi že več let, ste z zakonodajo o t.i. piškotkih najverjetneje že seznanjeni. “Piškotki” so pravzaprav majhne podatkovne enote, ki se ob obisku namestijo na brskalnik obiskovalca, spletnim stranem pa nato omogočajo boljše razumevanje njegovih obiskov in skupno analiziranje vseh preostalih obiskovalcev.

Zakonodaja določa, da se obiskovalca spletne strani pouči o uporabi piškotkov na vaši spletni strani in mu da možnost glede uporabe le-teh. Predvsem morate biti pozorni na piškotke, ki posegajo v zasebnost uporabnika, sledijo njegovim aktivnostim, in na tiste piškotke, ki jih posredujejo tretje strani. Brez uporabnikovega privoljenja takšnih piškotkov ne smete samodejno naložiti na njegov računalnik. Naložite lahko le tiste piškotke, ki so nujno potrebni za delovanje spletne strani, vendar morate njihov namen jasno opisati v pravnem obvestilu.

Ostala zakonska določila za spletne trgovce bomo obdelali na delavnici!

Ker je zakonodaja na področju spletnih trgovin obširna in želimo, da se boste z upoštevanjem vseh zakonskih določil uspešno izognili morebitnim kaznim in ostalim ukrepom, smo za vas pripravili praktično delavnico z naslovom Pravne zahteve za spletne trgovce, kjer bomo podrobneje obdelali bistvene zakonske zahteve. Delavnica je toplo priporočljiva za vse, ki imate spletno trgovino.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

Oznake:
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje