Večina izgub osebnih podatkov se zgodi majhnim e-trgovinam

Lastniki spletnih trgovin morate biti še posebej pozorni na dvoje: na varnost spletnih transakcij ter pravilno uporabo in nameščanje piškotkov na spletne brskalnike vaših obiskovalcev.
Kar 90 odstotkov vdorov se zgodi majhnim spletnim trgovinam

Varnost spletnih trgovin: HTTPS certifikat in gostovanje

Podatki kažejo, da do napak, vdorov in izgube pomembnih osebnih podatkov najpogosteje prihaja pri majhnih spletnih trgovcih (90 odstotkov v primerjavi z velikimi spletnimi trgovci!). Ko do česa takšnega pride, je za podjetje praviloma že prepozno, saj je škoda narejena, ugled spletne trgovine pa dokončno izgubljen.

Ne glede na to, ali imate manjšo ali večjo spletno trgovino, torej velja: svojim (potencialnim) kupcem morate omogočiti varno plačevanje izdelkov ali storitev. 

Varnost lahko bistveno povečate že z namestitvijo HTTPS certifikata, ki omogoča kriptirano prenašanje informacij na medmrežju. Osebni podatki, kot so imena in priimki ter številke bančnih kartic, tako bistveno težje pridejo v roke nepridipravom. Druga stvar, ki drastično poveča varnost spletne trgovine, je izbira primernega gostovanja za samo spletno trgovino. Močno se priporoča uporaba ločenega gostovanja, ki si ga trgovina ne deli skupaj z nekaj sto, ali celo tisoč drugimi spletnimi mesti. Z ločenim gostovanjem boste pridobili izredno visoko, skoraj 100 odstotno zagotovilo za varnost.

Obiskovalci morajo biti seznanjeni s politiko “piškotkov”

Ker gre za prakso, ki je v veljavi že več let, ste z zakonodajo o t.i. piškotkih najverjetneje že seznanjeni. “Piškotki” so pravzaprav majhne podatkovne enote, ki se ob obisku namestijo na brskalnik obiskovalca, spletnim stranem pa nato omogočajo boljše razumevanje njegovih obiskov in skupno analiziranje vseh preostalih obiskovalcev.

Zakonodaja določa, da se obiskovalca spletne strani pouči o uporabi piškotkov na vaši spletni strani in mu da možnost glede uporabe le-teh. Predvsem morate biti pozorni na piškotke, ki posegajo v zasebnost uporabnika, sledijo njegovim aktivnostim, in na tiste piškotke, ki jih posredujejo tretje strani. Brez uporabnikovega privoljenja takšnih piškotkov ne smete samodejno naložiti na njegov računalnik. Naložite lahko le tiste piškotke, ki so nujno potrebni za delovanje spletne strani, vendar morate njihov namen jasno opisati v pravnem obvestilu.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Preberite več >>

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Preberite več >>

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Oznake:

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje