Vsebinsko trženje in oglaševalske kampanje

Svoje vsebinske objave morate podpreti z oglaševalskimi kampanjami. (Vir slike: Picjumbo)

Vsebinsko trženje in oglaševalske kampanje

Pripravili ste strategijo za vsebinsko trženje in oblikovali zanimive vsebine, ki odgovarjajo na ključne probleme, s katerimi se sooča vaša ciljna publika. Kaj pa sedaj? Osredotočiti se morate na privabljanje prometa. Kako? Berite naprej.
Vsebinsko trženje in oglaševalske kampanje

Svoje vsebinske objave morate podpreti z oglaševalskimi kampanjami. (Vir slike: Picjumbo)

V predhodnih prispevkih Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja? in Vstopite v svet vsebinskega trženja! smo že predstavili pomembnost zapisane kampanje za vsebinsko trženje in izbire ključnih problemov, s katerimi se sooča vaša ciljna publika in na katere odgovarjajo vaše vsebinske objave.

V tem prispevku pa predstavljamo naslednji korak – podpiranje vaših vsebin s plačanim prometom (angl. paid traffic) oziroma oblikovanje oglaševalskih kampanj v skladu z vsebinsko strategijo.

Podprite svoje vsebine s plačanim prometom (angl. paid traffic)

Hladen promet (angl. cold traffic)

Najprej privabite t. i. hladen promet (angl. cold traffic) k svojim najboljšim objavam. »Najboljše« objave lahko definirate na različne načine:

  • objave, ki privabijo največ prometa
  • objave z najvišjo stopnjo konverzije
  • objave z najvišjo stopnjo delitev in angažmaja na družabnih omrežjih

Privabljanje hladnega prometa je manj potratno od pridobivanja kontaktov; uporabniki spleta smo namreč manj skeptični do oglasov, ki predstavljajo vsebine, kot do tistih, ki že takoj zahtevajo naš elektronski naslov.

Ne obremenjujte se s konverzijo na podlagi tega prometa – obiskovalce spletne strani boste lahko ponovno ciljali in jih vključili v prodajni lijak v prihodnosti. Na tej točki je vaš cilj le, da napravite dober prvi vtis na svojo ciljno publiko.

Pri tem lahko uporabite naslednja nasveta:

  • Uporabite svoje ključne besede – Ključne besede in besedne zveze, ki ste jih izbrali v okviru svojih ključnih problemov, so uporabne tudi pri oblikovanju oglasov. Gre za besede, ki jih posamezniki uporabljajo pri svojem iskanju rešitve na določen problem, na katerega se osredotočate tudi sami. Zato je logično, da ključne besede uporabite tudi v svojih oglasih. Uporaba istih ključnih besed in besednih zvez v celotni kampanji, od oglasov do vsebin, vam pomaga tudi pri gradnji konsistentnosti vašega sporočanja. Konsistentnost gradi zaupanje, zaupanje pa je temelj uspešne kampanje vsebinskega trženja.
  • Ciljajte omenjene vplivneže – Ciljajte ciljno publiko vplivnežev, s katerimi sodelujete in ki jih omenjate v svojih objavah. Tudi tako boste gradili zaupanje že pri prvem obisku vaše spletne strani.

Topel promet (angl. warm traffic)

Če se vaša spletna stran lahko pohvali z visoko stopnjo prometa, lahko oblikujete tudi kampanje za t. i. topel promet (angl. warm traffic).

Oblikujte oglase, ki vodijo do pristajalnih strani vaših magnetov za privabljanje strank. Z njimi lahko ponovno ciljate posameznike, ki so obiskali objave v določenih kategorijah. Ker so ti obiskovalci prebrali vaše objave na neko temo, je zelo verjetno, da jih pesti ključni problem, ki ga obravnavate, in da iščejo različne načine, kako se soočiti z njim.

Pri ponovnem ciljanju bodite pozorni na pogostost svojih oglasov. Če je vaša ciljna publika majhna, se vam lahko hitro zgodi, da njenim predstavnikom prikažete preveč oglasov in jih tako odvrnete s svoje strani. Iz oglaševanja izključite vse tiste posameznike, ki so pristali na zahvalni strani po prenosu magneta. Morda je smiselno tudi, da iz oglaševanja izključite vse obiskovalce, ki so kliknili na pristajalno stran magneta v zadnjem tednu.

Dogodek o digitalnem marketingu Trendi digitalnega marketinga 2019

Če začenjate z manjšo ciljno publiko, je priporočljivo, da izberete magnet z najvišjo stopnjo konverzije in ponovno oglaševanje usmerite le nanj. Čez nekaj časa boste lahko začeli segmentirati svoj promet in testirati nove magnete za pridobivanje strank.

Zaključek

Z osredotočanjem na ključne probleme svoje ciljne publike boste oblikovali vsebine, ki bodo vašim bralcem dejansko pomagale. Tako boste oblikovali konsistentno podobo svojega podjetja oziroma blagovne znamke, kar bo povečalo vašo prepoznavnost.

Ne pozabite, da gre pri vsebinskem trženju za dolgoročno strategijo, ki vam pomaga pri oblikovanju odnosa in grajenju zaupanja z vašo ciljno publiko. Zato ne pričakujte rezultatov z danes na jutri.

Najprej se osredotočite na proizvajanje dodane vrednosti za svojo ciljno publiko – če boste opravili svojo nalogo, boste dosegli odlične rezultate.

Vir: AdEspresso

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Več >

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Več >

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Več >

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Več >

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Več >

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Več >

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Več >

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki