KADROVSKI IN DRUGI PRAVNI VIDIKI POSLOVANJA PODJETJA

Vsebinsko trženje in oglaševalske kampanje

Pripravili ste strategijo za vsebinsko trženje in oblikovali zanimive vsebine, ki odgovarjajo na ključne probleme, s katerimi se sooča vaša ciljna publika. Kaj pa sedaj? Osredotočiti se morate na privabljanje prometa. Kako? Berite naprej.
Vsebinsko trženje in oglaševalske kampanje

Svoje vsebinske objave morate podpreti z oglaševalskimi kampanjami. (Vir slike: Picjumbo)

V predhodnih prispevkih Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja? in Vstopite v svet vsebinskega trženja! smo že predstavili pomembnost zapisane kampanje za vsebinsko trženje in izbire ključnih problemov, s katerimi se sooča vaša ciljna publika in na katere odgovarjajo vaše vsebinske objave.

V tem prispevku pa predstavljamo naslednji korak – podpiranje vaših vsebin s plačanim prometom (angl. paid traffic) oziroma oblikovanje oglaševalskih kampanj v skladu z vsebinsko strategijo.

Podprite svoje vsebine s plačanim prometom (angl. paid traffic)

Hladen promet (angl. cold traffic)

Najprej privabite t. i. hladen promet (angl. cold traffic) k svojim najboljšim objavam. »Najboljše« objave lahko definirate na različne načine:

  • objave, ki privabijo največ prometa
  • objave z najvišjo stopnjo konverzije
  • objave z najvišjo stopnjo delitev in angažmaja na družabnih omrežjih

Privabljanje hladnega prometa je manj potratno od pridobivanja kontaktov; uporabniki spleta smo namreč manj skeptični do oglasov, ki predstavljajo vsebine, kot do tistih, ki že takoj zahtevajo naš elektronski naslov.

Ne obremenjujte se s konverzijo na podlagi tega prometa – obiskovalce spletne strani boste lahko ponovno ciljali in jih vključili v prodajni lijak v prihodnosti. Na tej točki je vaš cilj le, da napravite dober prvi vtis na svojo ciljno publiko.

Pri tem lahko uporabite naslednja nasveta:

  • Uporabite svoje ključne besede – Ključne besede in besedne zveze, ki ste jih izbrali v okviru svojih ključnih problemov, so uporabne tudi pri oblikovanju oglasov. Gre za besede, ki jih posamezniki uporabljajo pri svojem iskanju rešitve na določen problem, na katerega se osredotočate tudi sami. Zato je logično, da ključne besede uporabite tudi v svojih oglasih. Uporaba istih ključnih besed in besednih zvez v celotni kampanji, od oglasov do vsebin, vam pomaga tudi pri gradnji konsistentnosti vašega sporočanja. Konsistentnost gradi zaupanje, zaupanje pa je temelj uspešne kampanje vsebinskega trženja.
  • Ciljajte omenjene vplivneže – Ciljajte ciljno publiko vplivnežev, s katerimi sodelujete in ki jih omenjate v svojih objavah. Tudi tako boste gradili zaupanje že pri prvem obisku vaše spletne strani.

Topel promet (angl. warm traffic)

Če se vaša spletna stran lahko pohvali z visoko stopnjo prometa, lahko oblikujete tudi kampanje za t. i. topel promet (angl. warm traffic).

Oblikujte oglase, ki vodijo do pristajalnih strani vaših magnetov za privabljanje strank. Z njimi lahko ponovno ciljate posameznike, ki so obiskali objave v določenih kategorijah. Ker so ti obiskovalci prebrali vaše objave na neko temo, je zelo verjetno, da jih pesti ključni problem, ki ga obravnavate, in da iščejo različne načine, kako se soočiti z njim.

Pri ponovnem ciljanju bodite pozorni na pogostost svojih oglasov. Če je vaša ciljna publika majhna, se vam lahko hitro zgodi, da njenim predstavnikom prikažete preveč oglasov in jih tako odvrnete s svoje strani. Iz oglaševanja izključite vse tiste posameznike, ki so pristali na zahvalni strani po prenosu magneta. Morda je smiselno tudi, da iz oglaševanja izključite vse obiskovalce, ki so kliknili na pristajalno stran magneta v zadnjem tednu.

Dogodek o digitalnem marketingu Trendi digitalnega marketinga 2019

Če začenjate z manjšo ciljno publiko, je priporočljivo, da izberete magnet z najvišjo stopnjo konverzije in ponovno oglaševanje usmerite le nanj. Čez nekaj časa boste lahko začeli segmentirati svoj promet in testirati nove magnete za pridobivanje strank.

Zaključek

Z osredotočanjem na ključne probleme svoje ciljne publike boste oblikovali vsebine, ki bodo vašim bralcem dejansko pomagale. Tako boste oblikovali konsistentno podobo svojega podjetja oziroma blagovne znamke, kar bo povečalo vašo prepoznavnost.

Ne pozabite, da gre pri vsebinskem trženju za dolgoročno strategijo, ki vam pomaga pri oblikovanju odnosa in grajenju zaupanja z vašo ciljno publiko. Zato ne pričakujte rezultatov z danes na jutri.

Najprej se osredotočite na proizvajanje dodane vrednosti za svojo ciljno publiko – če boste opravili svojo nalogo, boste dosegli odlične rezultate.

Vir: AdEspresso

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>


Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Google Analytics je uporabno orodje za vsako podjetje. Na podlagi podatkov o tem, na kakšen način obiskovalci dostopajo do vaše spletne strani in jo uporabljajo, lahko še izboljšate njihovo izkušnjo in s tem povečate prepoznavnost podjetja. Preberite več >>

Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?

Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?

Vsakdo si želi, da bi bila njegova spletna stran čim bolj obiskana. A zgolj število klikov ne zariše celotne slike, saj je pomemben podatek tudi to, koliko časa se obiskovalci zadržijo na njej. To namreč pomeni, da je spletna stran zanimiva in relevantna. Posledično se tudi uvršča višje v iskalnikih. Preberite več >>

5 pomembnih SEO elementov na vaši spletni strani

5 pomembnih SEO elementov na vaši spletni strani

Predstavljamo vam 5 SEO elementov vaše spletne strani, ki jih je treba optimizirati, da bi dosegali čim boljše rezultate. To so URL podstrani, glavno besedilo, slike, naslov in meta opis. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Kako v 5 korakih postaviti strategijo digitalnega marketinga?

Kako v 5 korakih postaviti strategijo digitalnega marketinga?

Da bi lahko podjetje uspešno zasledovalo postavljene cilje, si mora pri tem pomagati na najrazličnejše načine. Digitalni marketing je zagotovo eno od področij, ki mu številna podjetja posvečajo premalo pozornosti. Pomembno je, da se ga lotite premišljeno in postavite učinkovito strategijo. Preberite več >>

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Že nekaj časa je znano, da besedila na spletu beremo na drugačen način, kot tista v fizični obliki. Če torej želite, da bo vaša spletna stran dosegala čim boljšo branost in boste prek nje dosegali zastavljene cilje, potem je smiselno pri tem upoštevati nekatera priporočila. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje