Vsebinsko trženje in oglaševalske kampanje

Pripravili ste strategijo za vsebinsko trženje in oblikovali zanimive vsebine, ki odgovarjajo na ključne probleme, s katerimi se sooča vaša ciljna publika. Kaj pa sedaj? Osredotočiti se morate na privabljanje prometa. Kako? Berite naprej.
Vsebinsko trženje in oglaševalske kampanje

Svoje vsebinske objave morate podpreti z oglaševalskimi kampanjami. (Vir slike: Picjumbo)

V predhodnih prispevkih Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja? in Vstopite v svet vsebinskega trženja! smo že predstavili pomembnost zapisane kampanje za vsebinsko trženje in izbire ključnih problemov, s katerimi se sooča vaša ciljna publika in na katere odgovarjajo vaše vsebinske objave.

V tem prispevku pa predstavljamo naslednji korak – podpiranje vaših vsebin s plačanim prometom (angl. paid traffic) oziroma oblikovanje oglaševalskih kampanj v skladu z vsebinsko strategijo.

Podprite svoje vsebine s plačanim prometom (angl. paid traffic)

Hladen promet (angl. cold traffic)

Najprej privabite t. i. hladen promet (angl. cold traffic) k svojim najboljšim objavam. »Najboljše« objave lahko definirate na različne načine:

  • objave, ki privabijo največ prometa
  • objave z najvišjo stopnjo konverzije
  • objave z najvišjo stopnjo delitev in angažmaja na družabnih omrežjih

Privabljanje hladnega prometa je manj potratno od pridobivanja kontaktov; uporabniki spleta smo namreč manj skeptični do oglasov, ki predstavljajo vsebine, kot do tistih, ki že takoj zahtevajo naš elektronski naslov.

Ne obremenjujte se s konverzijo na podlagi tega prometa – obiskovalce spletne strani boste lahko ponovno ciljali in jih vključili v prodajni lijak v prihodnosti. Na tej točki je vaš cilj le, da napravite dober prvi vtis na svojo ciljno publiko.

Pri tem lahko uporabite naslednja nasveta:

  • Uporabite svoje ključne besede – Ključne besede in besedne zveze, ki ste jih izbrali v okviru svojih ključnih problemov, so uporabne tudi pri oblikovanju oglasov. Gre za besede, ki jih posamezniki uporabljajo pri svojem iskanju rešitve na določen problem, na katerega se osredotočate tudi sami. Zato je logično, da ključne besede uporabite tudi v svojih oglasih. Uporaba istih ključnih besed in besednih zvez v celotni kampanji, od oglasov do vsebin, vam pomaga tudi pri gradnji konsistentnosti vašega sporočanja. Konsistentnost gradi zaupanje, zaupanje pa je temelj uspešne kampanje vsebinskega trženja.
  • Ciljajte omenjene vplivneže – Ciljajte ciljno publiko vplivnežev, s katerimi sodelujete in ki jih omenjate v svojih objavah. Tudi tako boste gradili zaupanje že pri prvem obisku vaše spletne strani.

Topel promet (angl. warm traffic)

Če se vaša spletna stran lahko pohvali z visoko stopnjo prometa, lahko oblikujete tudi kampanje za t. i. topel promet (angl. warm traffic).

Oblikujte oglase, ki vodijo do pristajalnih strani vaših magnetov za privabljanje strank. Z njimi lahko ponovno ciljate posameznike, ki so obiskali objave v določenih kategorijah. Ker so ti obiskovalci prebrali vaše objave na neko temo, je zelo verjetno, da jih pesti ključni problem, ki ga obravnavate, in da iščejo različne načine, kako se soočiti z njim.

Pri ponovnem ciljanju bodite pozorni na pogostost svojih oglasov. Če je vaša ciljna publika majhna, se vam lahko hitro zgodi, da njenim predstavnikom prikažete preveč oglasov in jih tako odvrnete s svoje strani. Iz oglaševanja izključite vse tiste posameznike, ki so pristali na zahvalni strani po prenosu magneta. Morda je smiselno tudi, da iz oglaševanja izključite vse obiskovalce, ki so kliknili na pristajalno stran magneta v zadnjem tednu.

Delavnica Kako pisati za splet

Če začenjate z manjšo ciljno publiko, je priporočljivo, da izberete magnet z najvišjo stopnjo konverzije in ponovno oglaševanje usmerite le nanj. Čez nekaj časa boste lahko začeli segmentirati svoj promet in testirati nove magnete za pridobivanje strank.

Zaključek

Z osredotočanjem na ključne probleme svoje ciljne publike boste oblikovali vsebine, ki bodo vašim bralcem dejansko pomagale. Tako boste oblikovali konsistentno podobo svojega podjetja oziroma blagovne znamke, kar bo povečalo vašo prepoznavnost.

Ne pozabite, da gre pri vsebinskem trženju za dolgoročno strategijo, ki vam pomaga pri oblikovanju odnosa in grajenju zaupanja z vašo ciljno publiko. Zato ne pričakujte rezultatov z danes na jutri.

Najprej se osredotočite na proizvajanje dodane vrednosti za svojo ciljno publiko – če boste opravili svojo nalogo, boste dosegli odlične rezultate.

Vir: AdEspresso

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


Kako v 5 korakih postaviti spletno stran za vaše podjetje?

Kako v 5 korakih postaviti spletno stran za vaše podjetje?

Spletna stran vašega podjetja je pomemben prvi stik med potencialnimi strankami in podjetjem. V prispevku vam podajamo napotke, kako jo lahko postavite v petih enostavnih korakih. Preberite več >>

7 ključnih elementov, ki jih morate upoštevati pri email marketingu

7 ključnih elementov, ki jih morate upoštevati pri email marketingu

Če ste vpeti v email marketing, potem vam je stavek, da je email marketing mrtev, znan. Temu v praksi ni tako. Šest od desetih B2B marketingašev uporablja email marketing, polovica teh je prepričana, da je še kako učinkovit. Preberite več >>

10 primerov odlično oblikovanih spletnih strani

10 primerov odlično oblikovanih spletnih strani

Predstavljamo vam 10 primerov spletnih strani, ki se odlikujejo tako po designu kot tudi po uporabnosti in podajanju bistvenih informacij. Lahko so vam v navdih pri oblikovanju spletne strani za vaše podjetje. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

8 razlogov, zakaj vaše podjetje potrebuje spletno stran

8 razlogov, zakaj vaše podjetje potrebuje spletno stran

Ne glede na to, ali želite, da vaše podjetje raste ali ostane majhno; to, da imate v današnjih časih svojo spletno stran, je nuja. Stroški, ki jih boste odšteli za spletno stran, so majhna investicija v primerjavi s prednostmi, ki vam jih ta prinaša. Preberite več >>

Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Porodila se vam je poslovna ideja, morda ideja za hobi. Naslednji korak je postavitev spletne strani na WordPressu. Odločiti se morate, kakšen je cilj vaše spletne strani: blog, spletna trgovina ali predstavitvena stran podjetja so si strukturno namreč zelo različne. Temu primerna mora biti tudi WordPress tema, ki jo boste izbrali ... Preberite več >>

Bloganje za majhna podjetja

Bloganje za majhna podjetja

Predstavljajte si, da bi kot muha na steni, lahko pozorno poslušali milijone ljudi in od njih pridobivali najbolj sveže informacije, medtem ko le-ti govorijo o vašem podjetju. Preberite več >>

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 2. del

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 2. del

O pomenu dobrega načrtovanja internetnega marketinga smo govorili že v prejšnji novici. Nadaljevanje predlogov, kako uspešno načrtovati spletni marketing, pa delimo v tokratnem prispevku. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje