Vsebinsko trženje in oglaševalske kampanje

Pripravili ste strategijo za vsebinsko trženje in oblikovali zanimive vsebine, ki odgovarjajo na ključne probleme, s katerimi se sooča vaša ciljna publika. Kaj pa sedaj? Osredotočiti se morate na privabljanje prometa. Kako? Berite naprej.
Vsebinsko trženje in oglaševalske kampanje

Svoje vsebinske objave morate podpreti z oglaševalskimi kampanjami. (Vir slike: Picjumbo)

V predhodnih prispevkih Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja? in Vstopite v svet vsebinskega trženja! smo že predstavili pomembnost zapisane kampanje za vsebinsko trženje in izbire ključnih problemov, s katerimi se sooča vaša ciljna publika in na katere odgovarjajo vaše vsebinske objave.

V tem prispevku pa predstavljamo naslednji korak – podpiranje vaših vsebin s plačanim prometom (angl. paid traffic) oziroma oblikovanje oglaševalskih kampanj v skladu z vsebinsko strategijo.

Podprite svoje vsebine s plačanim prometom (angl. paid traffic)

Hladen promet (angl. cold traffic)

Najprej privabite t. i. hladen promet (angl. cold traffic) k svojim najboljšim objavam. »Najboljše« objave lahko definirate na različne načine:

  • objave, ki privabijo največ prometa
  • objave z najvišjo stopnjo konverzije
  • objave z najvišjo stopnjo delitev in angažmaja na družabnih omrežjih

Privabljanje hladnega prometa je manj potratno od pridobivanja kontaktov; uporabniki spleta smo namreč manj skeptični do oglasov, ki predstavljajo vsebine, kot do tistih, ki že takoj zahtevajo naš elektronski naslov.

Ne obremenjujte se s konverzijo na podlagi tega prometa – obiskovalce spletne strani boste lahko ponovno ciljali in jih vključili v prodajni lijak v prihodnosti. Na tej točki je vaš cilj le, da napravite dober prvi vtis na svojo ciljno publiko.

Pri tem lahko uporabite naslednja nasveta:

  • Uporabite svoje ključne besede – Ključne besede in besedne zveze, ki ste jih izbrali v okviru svojih ključnih problemov, so uporabne tudi pri oblikovanju oglasov. Gre za besede, ki jih posamezniki uporabljajo pri svojem iskanju rešitve na določen problem, na katerega se osredotočate tudi sami. Zato je logično, da ključne besede uporabite tudi v svojih oglasih. Uporaba istih ključnih besed in besednih zvez v celotni kampanji, od oglasov do vsebin, vam pomaga tudi pri gradnji konsistentnosti vašega sporočanja. Konsistentnost gradi zaupanje, zaupanje pa je temelj uspešne kampanje vsebinskega trženja.
  • Ciljajte omenjene vplivneže – Ciljajte ciljno publiko vplivnežev, s katerimi sodelujete in ki jih omenjate v svojih objavah. Tudi tako boste gradili zaupanje že pri prvem obisku vaše spletne strani.

Topel promet (angl. warm traffic)

Če se vaša spletna stran lahko pohvali z visoko stopnjo prometa, lahko oblikujete tudi kampanje za t. i. topel promet (angl. warm traffic).

Oblikujte oglase, ki vodijo do pristajalnih strani vaših magnetov za privabljanje strank. Z njimi lahko ponovno ciljate posameznike, ki so obiskali objave v določenih kategorijah. Ker so ti obiskovalci prebrali vaše objave na neko temo, je zelo verjetno, da jih pesti ključni problem, ki ga obravnavate, in da iščejo različne načine, kako se soočiti z njim.

Pri ponovnem ciljanju bodite pozorni na pogostost svojih oglasov. Če je vaša ciljna publika majhna, se vam lahko hitro zgodi, da njenim predstavnikom prikažete preveč oglasov in jih tako odvrnete s svoje strani. Iz oglaševanja izključite vse tiste posameznike, ki so pristali na zahvalni strani po prenosu magneta. Morda je smiselno tudi, da iz oglaševanja izključite vse obiskovalce, ki so kliknili na pristajalno stran magneta v zadnjem tednu.

Dogodek o digitalnem marketingu Trendi digitalnega marketinga 2019

Če začenjate z manjšo ciljno publiko, je priporočljivo, da izberete magnet z najvišjo stopnjo konverzije in ponovno oglaševanje usmerite le nanj. Čez nekaj časa boste lahko začeli segmentirati svoj promet in testirati nove magnete za pridobivanje strank.

Zaključek

Z osredotočanjem na ključne probleme svoje ciljne publike boste oblikovali vsebine, ki bodo vašim bralcem dejansko pomagale. Tako boste oblikovali konsistentno podobo svojega podjetja oziroma blagovne znamke, kar bo povečalo vašo prepoznavnost.

Ne pozabite, da gre pri vsebinskem trženju za dolgoročno strategijo, ki vam pomaga pri oblikovanju odnosa in grajenju zaupanja z vašo ciljno publiko. Zato ne pričakujte rezultatov z danes na jutri.

Najprej se osredotočite na proizvajanje dodane vrednosti za svojo ciljno publiko – če boste opravili svojo nalogo, boste dosegli odlične rezultate.

Vir: AdEspresso

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

Oznake: ,
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje