Vsebinsko trženje in oglaševalske kampanje

Pripravili ste strategijo za vsebinsko trženje in oblikovali zanimive vsebine, ki odgovarjajo na ključne probleme, s katerimi se sooča vaša ciljna publika. Kaj pa sedaj? Osredotočiti se morate na privabljanje prometa. Kako? Berite naprej.
Vsebinsko trženje in oglaševalske kampanje

Svoje vsebinske objave morate podpreti z oglaševalskimi kampanjami. (Vir slike: Picjumbo)

V predhodnih prispevkih Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja? in Vstopite v svet vsebinskega trženja! smo že predstavili pomembnost zapisane kampanje za vsebinsko trženje in izbire ključnih problemov, s katerimi se sooča vaša ciljna publika in na katere odgovarjajo vaše vsebinske objave.

V tem prispevku pa predstavljamo naslednji korak – podpiranje vaših vsebin s plačanim prometom (angl. paid traffic) oziroma oblikovanje oglaševalskih kampanj v skladu z vsebinsko strategijo.

Podprite svoje vsebine s plačanim prometom (angl. paid traffic)

Hladen promet (angl. cold traffic)

Najprej privabite t. i. hladen promet (angl. cold traffic) k svojim najboljšim objavam. »Najboljše« objave lahko definirate na različne načine:

  • objave, ki privabijo največ prometa
  • objave z najvišjo stopnjo konverzije
  • objave z najvišjo stopnjo delitev in angažmaja na družabnih omrežjih

Privabljanje hladnega prometa je manj potratno od pridobivanja kontaktov; uporabniki spleta smo namreč manj skeptični do oglasov, ki predstavljajo vsebine, kot do tistih, ki že takoj zahtevajo naš elektronski naslov.

Ne obremenjujte se s konverzijo na podlagi tega prometa – obiskovalce spletne strani boste lahko ponovno ciljali in jih vključili v prodajni lijak v prihodnosti. Na tej točki je vaš cilj le, da napravite dober prvi vtis na svojo ciljno publiko.

Pri tem lahko uporabite naslednja nasveta:

  • Uporabite svoje ključne besede – Ključne besede in besedne zveze, ki ste jih izbrali v okviru svojih ključnih problemov, so uporabne tudi pri oblikovanju oglasov. Gre za besede, ki jih posamezniki uporabljajo pri svojem iskanju rešitve na določen problem, na katerega se osredotočate tudi sami. Zato je logično, da ključne besede uporabite tudi v svojih oglasih. Uporaba istih ključnih besed in besednih zvez v celotni kampanji, od oglasov do vsebin, vam pomaga tudi pri gradnji konsistentnosti vašega sporočanja. Konsistentnost gradi zaupanje, zaupanje pa je temelj uspešne kampanje vsebinskega trženja.
  • Ciljajte omenjene vplivneže – Ciljajte ciljno publiko vplivnežev, s katerimi sodelujete in ki jih omenjate v svojih objavah. Tudi tako boste gradili zaupanje že pri prvem obisku vaše spletne strani.

Topel promet (angl. warm traffic)

Če se vaša spletna stran lahko pohvali z visoko stopnjo prometa, lahko oblikujete tudi kampanje za t. i. topel promet (angl. warm traffic).

Oblikujte oglase, ki vodijo do pristajalnih strani vaših magnetov za privabljanje strank. Z njimi lahko ponovno ciljate posameznike, ki so obiskali objave v določenih kategorijah. Ker so ti obiskovalci prebrali vaše objave na neko temo, je zelo verjetno, da jih pesti ključni problem, ki ga obravnavate, in da iščejo različne načine, kako se soočiti z njim.

Pri ponovnem ciljanju bodite pozorni na pogostost svojih oglasov. Če je vaša ciljna publika majhna, se vam lahko hitro zgodi, da njenim predstavnikom prikažete preveč oglasov in jih tako odvrnete s svoje strani. Iz oglaševanja izključite vse tiste posameznike, ki so pristali na zahvalni strani po prenosu magneta. Morda je smiselno tudi, da iz oglaševanja izključite vse obiskovalce, ki so kliknili na pristajalno stran magneta v zadnjem tednu.

Dogodek o digitalnem marketingu Trendi digitalnega marketinga 2019

Če začenjate z manjšo ciljno publiko, je priporočljivo, da izberete magnet z najvišjo stopnjo konverzije in ponovno oglaševanje usmerite le nanj. Čez nekaj časa boste lahko začeli segmentirati svoj promet in testirati nove magnete za pridobivanje strank.

Zaključek

Z osredotočanjem na ključne probleme svoje ciljne publike boste oblikovali vsebine, ki bodo vašim bralcem dejansko pomagale. Tako boste oblikovali konsistentno podobo svojega podjetja oziroma blagovne znamke, kar bo povečalo vašo prepoznavnost.

Ne pozabite, da gre pri vsebinskem trženju za dolgoročno strategijo, ki vam pomaga pri oblikovanju odnosa in grajenju zaupanja z vašo ciljno publiko. Zato ne pričakujte rezultatov z danes na jutri.

Najprej se osredotočite na proizvajanje dodane vrednosti za svojo ciljno publiko – če boste opravili svojo nalogo, boste dosegli odlične rezultate.

Vir: AdEspresso

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


10 primerov odlično oblikovanih spletnih strani

10 primerov odlično oblikovanih spletnih strani

Predstavljamo vam 10 primerov spletnih strani, ki se odlikujejo tako po designu kot tudi po uporabnosti in podajanju bistvenih informacij. Lahko so vam v navdih pri oblikovanju spletne strani za vaše podjetje. Preberite več >>

7 nasvetov za oblikovanje spletnih strani

7 nasvetov za oblikovanje spletnih strani

Se kdaj sprašujete, zakaj so nekatere spletne strani izjemno privlačne, druge pa vas pustijo hladne? Želite, da bi vaša spletna stran izstopala? Za vas smo pripravili 7 nasvetov za oblikovanje privlačne spletne strani, ki bo na obiskovalcih pustila dolgotrajen vtis. Preberite več >>

6 primerov odlično oblikovanih spletnih trgovin

6 primerov odlično oblikovanih spletnih trgovin

Pri postavitvi spletne trgovine ni pomembno zgolj to, da na njej predstavite izdelke, ki jih prodajate. Pomembno je tudi, na kakšen način to naredite. Predstavljamo vam 6 spletnih trgovin, ki se lahko pohvalijo s privlačnim designom, interaktivnostjo in enostavno uporabo. Preberite več >>

Slovencem končno omogočena prodaja na Amazonu!

Slovencem končno omogočena prodaja na Amazonu!

V zadnjih dneh je v medijih odjeknila novica, ki je razveselila predvsem tiste, ki svoje izdelke že prodajajo preko spleta ali pa to še nameravajo. Slovenskim podjetnikom bo namreč končno omogočena prodaja izdelkov preko platforme Amazon Europe. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google v svoj iskalnik umešča daljše povzetke spletnih strani. Kaj to pomeni in kaj morate storiti, da bo vaša strategija optimiziranja spletne strani najbolj optimalna? Preberite več >>

Je starost domene pomembna za uvrstitev spletnih strani?

Je starost domene pomembna za uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

03.06.2019 od 15:00 do 07.06.2019 18:00
Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

14.06.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

Lastniki spletnih trgovin ponavadi najprej poskrbijo za to, da je njihova spletna stran za obiskovalce - potencialne kupce - privlačna, enostavna in uporabna. Da bi se izognili morebitnim kaznim, pa je takoj za tem treba zadostiti tudi vsem pravnim zahtevam!
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

14.06.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP