Za stoječo mizo vam ni potrebno odšteti tisoč evrov

»Želel sem preizkusiti stoječo mizo (ang. Standing desk). Ker pa sem malo pred tem na novo opremil domačo pisarno, se mi je zdelo škoda dati 400 ali 500 evrov za novo mizo,« pravi Sašo Kastelic, ki se predstavlja na Kickstarterju s Switch Stancom.
Za stoječo mizo vam ni potrebno odšteti tisoč evrov

Sašo Kastelic na Kickstarterju zbira sredstva za izdelavo orodij in prvo manjšo serijo Switch Stancov (Vir slike: switchstnc.com).

Switch Stance ni običajna stoječa miza, temveč gre za produkt iz trpežnega kartona, ki ga lahko v nekaj sekundah pripravimo (in pospravimo) za uporabo. »Ciljam predvsem na lastnike in zaposlene v startupih, ki nimajo neomejenega proračuna za opremo pisarn, bi pa radi svoji ekipi privoščili bolj zdrav in produktiven način dela,« pojasnjuje Sašo Kastelic.

Sedenje: bolečine, prekomerna teža in sladkorna bolezen

Da je sedenje zelo škodljivo, nekateri so mnenja celo, da je bolj škodljivo od kajenja, pritrjujejo številne raziskave. Posledice so predvsem zdravstvene, pojavijo se lahko bolečine v križu, ima pa tudi velik vpliv na prekomerno težo, celo na pojav sladkorne bolezni. »Rešitev je, da med delom menjamo položaj iz sedečega v stoječega in obratno,« pravi Kastelic. Eno od možnosti za takšno obliko dela ponujajo stoječe mize, »ki pa so lahko zelo drage, za boljši model lahko zlahka odštejemo tudi tisoč ali več evrov«. Poleg tega pa, dodaja, v marsikaterem delovnem prostoru menjava mize ne pride v poštev. Odprte pisarne, v katerih za eno mizo dela več ljudi, v coworking prostorih, najetih pisarnah in drugih podobnih prostorih, našteva Kastelic.

Projekt Switch Stance lahko podprete tukaj >>

Kartonasti izdelek, ki je izredno trpežen, pravi Kastelic, omogoča tako stoječe kot tudi sedeče delo. Ravno menjava položaja iz stoječega v sedeče in obratno predstavlja rešitev (Vir slike: switchstnc.com).

S tem v mislih je od lanskega poletja razvijal Switch Stance. Ta je tako prenosna in ugodnejša rešitev za tiste, ki ali ne morejo kupiti prave stoječe mize ali pa bi jo radi pred nakupom še preizkusili. Trenutno je na voljo v eni velikosti, za to potezo se je odločil zaradi rezultatov testiranj, prek katerih je ugotovil, »da so dimenzije ustrezne za večji del populacije«. Poleg stoječega dela kartonasti izdelek omogoča tudi sedeče delo, saj je izdelan iz dveh nivojev. Ima tudi posebno zarezo, ki služi shranjevanju pametnega telefona.

Dodatne barve in lastna grafika

Kot nam je razkril, bo med kampanjo dodal še možnost izbire dveh dodatnih barv, bele in črne, ter možnost dodajanja lastne grafike tudi za nakupe posameznih Switch Stancov. »Pri nakupu šest ali več kosov Switch Stanca bomo ponudili možnost opreme mize z lastnim logotipom ali grafiko. Menim, da se bo veliko kupcev odločilo za te ugodnosti,« in dodaja, da šest Switch Stancov še vedno stane »pol manj kot poceni stoječa miza« (cena za šest Switch Stancov bo znašala 149 dolarjev).

V Switch Stancu najdemo tudi zarezo, ki je primerna za shranjevanje pametnih telefonov (Vir slike: switchstnc.com).

Kastelic se na kampanjo pripravlja tudi na družabnih omrežjih. »Na Facebooku smo v samo nekaj dneh pridobili več kot dva tisoč všečkov. Tudi na Twitterju imamo že več kot dva tisoč sledilcev, prisotni pa smo tudi na Instagramu,« pojasnjuje in dodaja, da so o svoji zgodbi obvestili tudi tuje blogerje in spletne medije.

4.300 dolarjev za orodja in prvo manjšo serijo

Na Kickstarterju zbira 4.300 dolarjev, ki jih po porabil za izdelavo orodij in prvo manjšo serijo izdelkov. Zgodnji podporniki (t.i. early birds) lahko svoj Switch Stance prejmejo že za 22 dolarjev, če bo šlo po načrtih ga lahko pričakujejo že maja.

Po Kickstarter kampanji bo njegov primarni kanal spletna prodaja. »Ciljam predvsem na prodajo po EU in ZDA,« v mislih pa ima že nadaljnji razvoj produkta, ki mu poleg dodatnih funkcionalnosti želi dodati tudi nove barve in poslikave. Kot pravi, bo distributerjem ponudil še poslovna darila, saj ocenjuje, da je Switch Stance za tovrstno prodajo »idealen produkt«.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

Slovensko podjetje Oxcert, ki je razvilo prvi protokol za upravljanje nedenarnih sredstev na blockchainu, je s prodajo kriptožetonov zbralo 10 milijonov dolarjev. Preberite več >>

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Z uporabo platforme SunContract lahko uporabniki dostopajo do električne energije po nižji ceni. Gre za produkt slovenskega znanja, ki temelji na blockchain tehnologiji. Preberite več >>

“Zadovoljne stranke so najboljša promocija”

“Zadovoljne stranke so najboljša promocija”

Kreatorji stekleničke EQUA so lahko izredno zadovoljni s potekom kampanje na Kickstarterju. Za eno izmed trenutno najpametnejših stekleničk na tržišču so zabrali skoraj petkrat več sredstev od načrtovanega zneska. Preberite več >>

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Gamebook bo uporabniku odprl nova obzorja

Na Kickstarterju poteka kampanja za zbiranje sredstev za Gamebook. Gre za zbirko starodavnih abstraktno strateških namiznih iger slovenskih avtorjev Hane Jesih in Petra Plantana. Preberite več >>

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Steklenička EQUA hitro postala hit na Kickstarterju

Slovensko podjetje EQUA je na platformi Kickstarter zagnalo kampanjo za novo pametno stekleničko. V dobrih 24 urah je projekt podprlo več kot 800 ljudi, tako da je zbrani znesek že presegel želenih 50 tisoč ameriških dolarjev. Preberite več >>

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

S FIXRIP Box-om bodo vaša poškodovana oblačila kot nova

Na trgu se je znašel produkt FIXRIP Box, s katerim lahko uporabnik sam popravi ali zakrpa poškodovana oziroma strgana oblačila ter s tem prihrani dragoceni čas in denar. Preberite več >>

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Ročno izdelani prstani iz karbonskih vlaken na Kickstarterju

Pred kratkim je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživel nov slovenski projekt: prstani iz karbonskih vlaken Nerbon. Izjemno lahki in vzdržljivi prstani z unikatnim videzom se po izpostavljenosti svetlobi svetijo v temi. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

06.09.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje