
Evropska Unija bo podprla slovenska podjetja z 21 miljoni evrov (Vir slike: Hubspot)
Predstavljamo vam nekaj možnih razlogov, zakaj SEO za vašo spletno stran nima takšnega učinka, kot bi si ga lahko želeli.
1. Polovična strategija
Če se boste optimizaciji posvečali premalo ali boste izvajali polovično optimizacijo, boste težko prišli do željenih rezultatov. Pisanje člankov in gradnja podpornih linkov ne bosta imeli učinka, če ne boste upoštevali ostalih pravil, kot sta na primer zemljevid spletne strani in postavljanje naslovov. On-site optimizacija ne more učinkovati brez off-site optimizacije in obratno.
2. Napačni ponudnik SEO storitev
Čeprav so rezultati optimizacije pomembni, ne pozabite na višino investicije, ki ste jo namenili za optimizacijo. Prva mesta v Googlu ne pomenijo veliko, če ste za njih zapravili več, kot boste zaslužili. Za optimizacijo morate imeti pravega ponudnika, ki vam bo znal povrniti vložen denar.
3. Slabe podporne povezave
Povezave igrajo eno izmed najpomembnejših vlog pri optimizaciji, njihova vrednost pa je odvisna od vira in vsebine. Slabe povezave lahko celo škodujejo pozicijam v iskalnikih, v najslabšem primeru pa so spletne strani lahko kaznovane z izbrisom iz iskalnika. Povezave, ki bi potencialno ogrožale pozicijo, lahko preverite s spletnim orodjem Moz’s Open Site Explorer. Poiščite slabe povezave in jih odstranite. Za Googlov iskalnik kvaliteto povezav pregleduje algoritem, poimenovan Penguin.
4. Slaba vsebina
Google prav tako lahko kaznuje spletne strani s slabo napisano ali kopirano vsebino. Pravilo dobre vsebine je, da predstavlja neko vrednost za obiskovalce spletne strani. Vsebino in kvaliteto v Googlovem iskalniku pregleduje algoritem Panda.
5. Napačni kazalniki
Napačni kazalniki so nevarni, saj lahko SEO kampanje, ki niso uspešne, kažejo kot uspešne. Visoka uvrstitev v Googlu ni pomembna, če ne pomeni večjega števila obiskovalcev. Prav tako število obiskovalcev ni pomembno, če na spletni strani ostanejo le nekaj sekund.
6. Napačne prioritete
Rezultati hitro trpijo, če svoj čas preveč vlagate v šibke načine optimizacije. Pogost primer šibke optimizacije je pogosto objavljanje povezav na družabnih omrežjih. To optimizaciji sicer ne škoduje, vendar bi bil dragocen čas bolje izkoriščen, če bi bil vložen v povezovanje z drugimi uglednimi spletnimi stranmi iz podobnih panog.
7. Napačni ciljni obiskovalci
Ni dovolj biti le prvi v Googlu, temveč morate biti prvi za ključne besede, po katerih iščejo vaše potencialne stranke. Pred in med SEO kampanjo analizirajte ciljne kupce in jo prilagajajte tako, da vas bodo našli.
8. Nepotrpežljivost
Optimizacija spletnih strani je dolgoročen postopek, zato ne pričakujte rezultatov v prvih mesecih. Več časa kot boste posvetili optimizaciji in boljšo strategijo kot boste imeli, boljši bodo rezultati. V skrbeh pa ste lahko, če vidnih sprememb v poziciji ne boste opazili po več mesecih.
Vir: inc.com
Vabimo vas na delavnico Optimizacija spletnih strani
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>