Evropska Unija bo podprla slovenska podjetja z 21 milijoni evrov

Evropska Unija bo podprla slovenska podjetja z 21 miljoni evrov (Vir slike: Hubspot)

Zakaj vaša SEO strategija ne deluje

Optimizacijo spletne strani (SEO) pozna vsak lastnik spletne strani, s katero želi posredno ali neposredno zaslužiti. Razlika med dobro in slabo optimizacijo je v donosnosti naložbe. Če se vam investicija ne povrne, potem je vaša strategija slaba.
Evropska Unija bo podprla slovenska podjetja z 21 milijoni evrov

Evropska Unija bo podprla slovenska podjetja z 21 miljoni evrov (Vir slike: Hubspot)

Predstavljamo vam nekaj možnih razlogov, zakaj SEO za vašo spletno stran nima takšnega učinka, kot bi si ga lahko želeli.

1. Polovična strategija

Če se boste optimizaciji posvečali premalo ali boste izvajali polovično optimizacijo, boste težko prišli do željenih rezultatov. Pisanje člankov in gradnja podpornih linkov ne bosta imeli učinka, če ne boste upoštevali ostalih pravil, kot sta na primer zemljevid spletne strani in postavljanje naslovov. On-site optimizacija ne more učinkovati brez off-site optimizacije in obratno.

Optimizirajte spletno stran in pridobite nove stranke

2. Napačni ponudnik SEO storitev

Čeprav so rezultati optimizacije pomembni, ne pozabite na višino investicije, ki ste jo namenili za optimizacijo. Prva mesta v Googlu ne pomenijo veliko, če ste za njih zapravili več, kot boste zaslužili. Za optimizacijo morate imeti pravega ponudnika, ki vam bo znal povrniti vložen denar.

3. Slabe podporne povezave

Povezave igrajo eno izmed najpomembnejših vlog pri optimizaciji, njihova vrednost pa je odvisna od vira in vsebine. Slabe povezave lahko celo škodujejo pozicijam v iskalnikih, v najslabšem primeru pa so spletne strani lahko kaznovane z izbrisom iz iskalnika. Povezave, ki bi potencialno ogrožale pozicijo, lahko preverite s spletnim orodjem Moz’s Open Site Explorer. Poiščite slabe povezave in jih odstranite. Za Googlov iskalnik kvaliteto povezav pregleduje algoritem, poimenovan Penguin.

4. Slaba vsebina

Google prav tako lahko kaznuje spletne strani s slabo napisano ali kopirano vsebino. Pravilo dobre vsebine je, da predstavlja neko vrednost za obiskovalce spletne strani. Vsebino in kvaliteto v Googlovem iskalniku pregleduje algoritem Panda.

5. Napačni kazalniki

Napačni kazalniki so nevarni, saj lahko SEO kampanje, ki niso uspešne, kažejo kot uspešne. Visoka uvrstitev v Googlu ni pomembna, če ne pomeni večjega števila obiskovalcev. Prav tako število obiskovalcev ni pomembno, če na spletni strani ostanejo le nekaj sekund.

6. Napačne prioritete

Rezultati hitro trpijo, če svoj čas preveč vlagate v šibke načine optimizacije. Pogost primer šibke optimizacije je pogosto objavljanje povezav na družabnih omrežjih. To optimizaciji sicer ne škoduje, vendar bi bil dragocen čas bolje izkoriščen, če bi bil vložen v povezovanje z drugimi uglednimi spletnimi stranmi iz podobnih panog.

7. Napačni ciljni obiskovalci

Ni dovolj biti le prvi v Googlu, temveč morate biti prvi za ključne besede, po katerih iščejo vaše potencialne stranke. Pred in med SEO kampanjo analizirajte ciljne kupce in jo prilagajajte tako, da vas bodo našli.

8. Nepotrpežljivost

Optimizacija spletnih strani je dolgoročen postopek, zato ne pričakujte rezultatov v prvih mesecih. Več časa kot boste posvetili optimizaciji in boljšo strategijo kot boste imeli, boljši bodo rezultati. V skrbeh pa ste lahko, če vidnih sprememb v poziciji ne boste opazili po več mesecih.

Vir: inc.com

Vabimo vas na delavnico Optimizacija spletnih strani
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Več >

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Več >

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Več >

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

Bistvo optimizacije spletne strani je v tem, da se bo vaša spletna stran pojavila čim višje med zadetki iskanja v Googlu. Tako bo nanjo kliknilo več ljudi, s tem pa se bodo možnosti, da boste dobili nove stranke, povečale. Več >

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

Če želite biti uspešni pri optimiziranju vaše spletne strani, morate slediti aktualnim trendom. Eden izmed njih je "On-SERP SEO". Za kaj gre in kako lahko vašo spletno stran prilagodite temu? Več >

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Googlov cilj je uporabnikom ponuditi kar najbolj relevantne informacije glede na vpisan iskalni niz. Ker je lastnikom spletnih strani v interesu, da se njihova stran uvršča čim višje, skušajo dostikrat prelisičiti Googlove algoritme. Zaradi tega so lahko kaznovani. Več >

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

Predstavljamo vam nekaj enostavnih načinov, kako lahko hitro izboljšate rangiranje vaše spletne strani v iskalniku. Višja uvrstitev bo pripomogla k večji obiskanosti le-te. Več >

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

SEO trendi se nenehno spreminjajo. Če želite, da bi bila vaša spletna stran uvrščena višje v iskalniku, se jim morate znati v čim večji meri prilagoditi. Katere spremembe bi bilo smiselno uvesti v prihajajočem letu? Več >

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

Google je zasnoval najnovejši algoritem, ki temelji na umetni inteligenci in še v večji meri razume pomen vpisanega besedila v iskalniku. BERT bo spremenil približno 10 % rezultatov iskanj. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki