Članek: Poslovni model

Avtor Gašper Pleško — 13.02.2014
Komentiraj!
Poslovni model ni prva stvar o kateri razmišlja podjetnik, ko se mu porodi poslovna ideja, je pa nekaj čemur bo v prihodnosti zagotovo namenil veliko svoje pozornosti. Zakaj? Posledica poslovnih idej so proizvodi ali storitve, ki pa postanejo dobri šele takrat, ko se uspešno prodajajo kupcem.
Članek: Poslovni model

Članek: Poslovni model (Vir slike: sxc.hu)

Takoj, ko podjetnik razmišlja o prodaji, pa začne razmišljati o poslovnem modelu. V grobem je torej poslovni model način, kako podjetje proda in dostavi proizvod ali storitev kupcu. Širše pa predstavlja ključno konkurenčno prednost, dodano vrednost in vrednote podjetja.

Zaradi narave mojega dela sem v zadnjem času pregledal poslovne modele treh večjih ponudnikov za masovno pošiljanje e-pošte: MailChimp, Verticalresponse in pa AWeber.

Vabljeni v MP šolo na delavnico, na kateri bo glavna tema pogovora prav poslovni model.

Vsi ponudniki v osnovi ponujajo enako storitev – pošiljanje masovne e-pošte na izbrane naslove preko lastnih spletnih vmesnikov. Vendar pa potencialni uporabnik kmalu ugotovi, da so pogoji uporabe pri vseh treh ponudnikih različni.

Ponudniki so pri formiranju pogojev očitno imeli v mislih določeno skupino ciljnih kupcev, katerim so poslovni model prilagodili in si s tem pri njih ustvarili konkurenčno prednost. Zaradi poenostavitve spodaj primerjam pogoje, ki jih ponujajo vsi trije ponudniki brez dodatnih »zvončkov in piščalk«.

Več si preberite v članku: Poslovni model >>

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice