Denar si bomo pošiljali prek Snapchata

Snapchat uvaja novost, ki bo omogočila pošiljanje denarja med uporabniki. Gre za skupen projekt s podjetjem Square, ki se ukvarja s spletnim plačevanjem. Nova storitev se bo imenovala Snapcash, v prihodnjih mesecih pa bo na voljo vsem uporabnikom po svetu.
Denar si bomo pošiljali prek Snapchata

Prek Snapcasha bomo lahko pošiljali denar (Vir slike: YouTube).

Kako deluje nova storitev, ki je mimogrede že na voljo ameriškim uporabnikom? Uporabnik bo vnesel številko bančne kartice in znesek, ki ga želi poslati prijatelju. Princip delovanja ne bo povsem podoben Snapchatu, kjer po nekaj sekundah sporočilo, pa naj si gre za video ali slikovni material, izgine. Denar namreč ne bo izginil.

Zdaj le za OS Android, pozneje tudi za iOS

Za možnost pošiljanja denarja so se odločili, ker je na tak način hitrejše in precej bolj zabavno pošiljanje denarja, zavedajo pa se, da mora biti v osredju visoka stopnja varnosti. Poudarjajo, da bodo podatki kreditnih kartic hranjeni v podjetju Square, katerega ustanovitelj je Jack Dorsey (Twitter), podjetje bo procesiralo plačilo in izvajalo transakcije denarja med bančnimi računi. Snapcash bo na voljo polnoletnim osebam, za zdaj le imetnikom pametnih napravic z OS Android, v kratkem ga bodo ponudili tudi iOS uporabnikom.

Kaj pa varnost?

Bodo pa obstajale nekatere omejitve: sprva bodo uporabniki tedensko lahko poslali največ 250 dolarjev, pozneje pa bodo lahko poslali tudi višji znesek, poročajo tuji mediji. Se je pa na spletu zgrnilo kar precej kritik in pomislekov glede nove storitve – kako bo Snapchat, ki ni uspel obvarovati sporočil uporabnikov pred hekerji, lahko sploh obljubil, da bodo podatki kreditnih kartic ostali varni? »Ne moremo ohraniti varnih vaših računov, telefonskih številk in golih fotografij, ampak dajte nam zaupati vaš denar,« se glasi le eden od kritičnih zapisov na Twitterju.

Podjetje se vse bolj usmerja na profitabilne poti, prejšnji mesec so prvič predstavili oglase na svoji aplikaciji. Danes je ocenjeno na 10 milijard dolarjev, glede na rast števila uporabnikov pa bi lahko kar hitro ogrozilo večja družbena omrežja, kot sta Facebook in Twitter.

Snapchat – seksting, Snapcash – prostitucija?

Drugi namigujejo tudi, da bi Snapcash lahko spodbudil neke vrste prostitucije. Spomnimo, Snapchat je ob svojih začetkih »zaslovel« predvsem na račun sekstinga in pošiljanja golih fotografij. Bo Snapcash res postal nadaljevanje tega?

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Preberite več >>

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:, , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje