Denar si bomo pošiljali prek Snapchata

Snapchat uvaja novost, ki bo omogočila pošiljanje denarja med uporabniki. Gre za skupen projekt s podjetjem Square, ki se ukvarja s spletnim plačevanjem. Nova storitev se bo imenovala Snapcash, v prihodnjih mesecih pa bo na voljo vsem uporabnikom po svetu.
Denar si bomo pošiljali prek Snapchata

Prek Snapcasha bomo lahko pošiljali denar (Vir slike: YouTube).

Kako deluje nova storitev, ki je mimogrede že na voljo ameriškim uporabnikom? Uporabnik bo vnesel številko bančne kartice in znesek, ki ga želi poslati prijatelju. Princip delovanja ne bo povsem podoben Snapchatu, kjer po nekaj sekundah sporočilo, pa naj si gre za video ali slikovni material, izgine. Denar namreč ne bo izginil.

Zdaj le za OS Android, pozneje tudi za iOS

Za možnost pošiljanja denarja so se odločili, ker je na tak način hitrejše in precej bolj zabavno pošiljanje denarja, zavedajo pa se, da mora biti v osredju visoka stopnja varnosti. Poudarjajo, da bodo podatki kreditnih kartic hranjeni v podjetju Square, katerega ustanovitelj je Jack Dorsey (Twitter), podjetje bo procesiralo plačilo in izvajalo transakcije denarja med bančnimi računi. Snapcash bo na voljo polnoletnim osebam, za zdaj le imetnikom pametnih napravic z OS Android, v kratkem ga bodo ponudili tudi iOS uporabnikom.

Kaj pa varnost?

Bodo pa obstajale nekatere omejitve: sprva bodo uporabniki tedensko lahko poslali največ 250 dolarjev, pozneje pa bodo lahko poslali tudi višji znesek, poročajo tuji mediji. Se je pa na spletu zgrnilo kar precej kritik in pomislekov glede nove storitve – kako bo Snapchat, ki ni uspel obvarovati sporočil uporabnikov pred hekerji, lahko sploh obljubil, da bodo podatki kreditnih kartic ostali varni? »Ne moremo ohraniti varnih vaših računov, telefonskih številk in golih fotografij, ampak dajte nam zaupati vaš denar,« se glasi le eden od kritičnih zapisov na Twitterju.

Podjetje se vse bolj usmerja na profitabilne poti, prejšnji mesec so prvič predstavili oglase na svoji aplikaciji. Danes je ocenjeno na 10 milijard dolarjev, glede na rast števila uporabnikov pa bi lahko kar hitro ogrozilo večja družbena omrežja, kot sta Facebook in Twitter.

Snapchat – seksting, Snapcash – prostitucija?

Drugi namigujejo tudi, da bi Snapcash lahko spodbudil neke vrste prostitucije. Spomnimo, Snapchat je ob svojih začetkih »zaslovel« predvsem na račun sekstinga in pošiljanja golih fotografij. Bo Snapcash res postal nadaljevanje tega?

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: , , ,