Google uvedel pomembne spremembe v svoj iskalni algoritem

Avtor Maja Borštnik — 23.04.2015
Komentiraj!
Google je pred kratkim predstavil posodobljen algoritem za razvrščanje iskalnih rezultatov. Odslej se bodo spletne strani, ki niso optimalno prilagojene za pametne mobilnike, uvrščale nižje, kar lahko nekaterim podjetjem prinese težave.
Google uvedel pomembne spremembe v svoj iskalni algoritem

Google uvedel pomembne spremembe v svoj iskalni algoritem (Vir slike: venturebeat.com)

Omenjene spremembe so v Googlu napovedali že 26. februarja, kar je bila za spletnega giganta nekoliko nepričakovana poteza, saj ponavadi svojih načrtov glede sprememb algoritmov ne oglaša na veliki zvon.

Z 21. aprilom so spremembe torej zares stopile v veljavo, kar je pri mnogih podjetnikih, ki napovedanih popravkov algoritma niso vzeli resno, sprožilo preplah. Spletne strani, ki niso optimalno prilagojene za pametne mobilnike, se bodo odslej v iskalniku Google namreč uvrščale nižje.

Lastniki spletnih strani, katere že zadostujejo spodnjim kriterijem, večjih težav ne bi smeli opaziti: 

  • spletna stran ne uporablja programske opreme, ki ni prilagojena mobilnim napravam (primer: Flash);
  • spletna stran uporablja pisavo, ki je na mobilnikih dobro vidna tudi brez povečevanja;
  • besedilo se avtomatično prilagodi velikosti zaslona mobilne naprave, kar uporabniku olajša brskanje po spletni strani;
  • zunanje povezave na spletni strani so dobro ločene ter za uporabnika mobilne naprave enostavno dostopne.

V kolikor menite, da vaša spletna stran ni optimalno prilagojena mobilnim napravam, boste morali čim prej uvesti nekaj nujnih sprememb: 

Google namreč zgoraj naštete pogoje že upošteva pri rangiranju vseh spletnih strani v vseh jezikih sveta, čeprav zaenkrat le pri mobilnem iskanju. Brskanje po spletu na računalnikih in tabličnih računalnikih ostaja nespremenjeno

Kako lahko novi algoritem vpliva na podjetnike? Predvsem se bo sprememba opazila v prometu v primeru, da podjetje cilja predvsem na mobilne uporabnike: promet se bo povišal, v kolikor ima podjetje optimizirano spletno stran za mobilne naprave, ali pa zmanjšal, v kolikor ta optimizacija ni bila uvedena. A dejansko stanje bo vidno šele čez nekaj dni ali tednov. 

Vir: Venture Beat

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice