Kako do zaslužka s fotografijami iz družabnih omrežij?

Če imate račun na katerem od družabnih omrežij, potem se je v vaši digitalni zbirki zagotovo nabralo cel kup spominov. Zakaj ne bi s čudovitimi fotografijami tudi služili?
Kako do zaslužka s fotografijami iz družabnih omrežij?

Lobster je spletna tržnica, na kateri lahko prodajamo in nakupujemo fotografije iz družabnih omrežij (Vir slike: Lobster).

Lobster (slo. jastog) je spletna tržnica, ki omogoča prodajo in nakup materiala s strani uporabnikov. Uporabnik se registrira na spletni tržnici in prek nje svoje vsebine prodaja oglaševalcem ali agencijam.

Kako deluje Lobster?

Uporabnik se registrira z enim od računov, ki ga uporablja na družabnih omrežjih (Facebook, Instagram, Flickr, Google Plus). Ta postopek mu omogoči, da lahko fotografije nakupuje ali pa jih prodaja prek platforme. Čudovite fotografije, ki se nahajajo na Lobsterju, so nabor iz Facebooka, Instagrama, Flickrja, Googla in YouTuba.

Prodali bi svoje fotografije. Kdo bi jih kupil?

Platforma oglaševalcem nudi enostaven način za pregled fotografij – trenutno je na platformi že več kot 37 milijard fotografij in video vsebin. Ko najdejo tisto pravo, jo izberejo in kupijo. Nakup je možno opraviti na različne načine: Lobsterjeva ekipa ponuja naročniški model ali pa nakup posamične fotografije. Fotografije iz Instagrama stanejo slab dolar, iz Flickrja slaba dva dolarja, video vsebine pa slabe tri. Najdemo jih v različnih kategorijah: vse od narave, predmetov, divjine, hrane, arhitekture, mest pa do utrinkov iz različnih letnih časov.

V kolikor potrebujete več fotografij mesečno, se zagotovo bolj izplača naročniški model. Za 150 fotografij mesečno boste odšteli 70 dolarjev, za 700 355 dolarjev in za 3 tisoč fotografij dobrih 1.400 dolarjev.

Lobster si od vsakega nakupa vzame svoj kos pogače, in sicer 25 odstotkov. Ravno pred kratkim je startup, ki so ga ustanovili Eugene Nourminsky, Andrey Dmitriev, Maria Iontseva in Olga Egorshena, prejel novo investicijo, tokrat 425 tisoč dolarjev. Skupno je startup s sedežem v Londonu prejel že slab milijon dolarjev investicij.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Uporabniki Facebooka v zadnjem času opažajo vedno več nezaželenih objav, ki jih spodbujajo k všečkanju, deljenju in komentiranju. Facebook bo v kratkem ukrepal proti takšnim objavam. Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje