Kako opremiti Facebook oglas za učinkovito merjenje

Za lažjo optimizacijo oglasov je pomembno, kako strukturirate kampanjo in posamezen oglas. Na splošno velja, da je oglase dobro čim bolj razdrobiti glede na ciljanje. Osnovno oglasno kampanjo razdelite na več oglasnih skupin s čim več oglasi.
Kako opremiti Facebook oglas za učinkovito merjenje

Kako opremiti Facebook oglas za učinkovito merjenje (Vir slike: Pixabay.com)

Facebook ponuja ogromno možnosti za testiranje uspešnosti oglaševanja. S pomočjo orodja Power Editor lahko ugotovite, kaj pri vaši publiki zares učinkuje.

Kako opremim posamezen oglas v orodju Power Editor (PE)?

Da boste uporabili funkcionalnosti z namenom čim večje učinkovitosti oglasov, vsak oglas opremite z naslednjimi lastnostmi: ime oglasa, URL, besedilo in slika, poziv k akciji in koda za merjenje. Poglejmo si, kako je to videti v PE.

  • Ime oglasa: to ime je namenjeno vaši evidenci in uporabnikom ni vidno; svetujem, da je poimenovanje konsistentno, PE vam je tu v veliko pomoč pri določanju parametrov v imenu:

  • Facebook stran: če imate FB stran, jo povežite z oglasom, saj bo tako uporabnik vašo ponudbo povezal s FB stranjo;
  • URL oglasa: uporabite orodje URL builder, da opremite povezavo za statistiko v Google Analytics (povezava >>);
  • Prikazen URL (opcijsko): če je vaša domena zelo dolga, lahko prikazen URL uporabite za prikaz krajše in bolj zapomljive različice; ne pozabite, da mora imeti URL oglasa pravo domeno;
  • Besedilo oglasa: v besedilo v 90 znakih umestite vašo glavno korist za uporabnika in poziv k akciji; ustvarite oglase z različnim besedilom, da ugotovite, kaj je najbolj učinkovito;
  • Naslov oglasa: naslov se prikazuje različno glede na mesto oglasa; tudi z naslovom testirajte, saj žal ni enotnega pravila, kaj učinkuje na Facebooku;
  • Slika oglasa: uporabniki smo zelo vizualni, zato je to eden ključnih elementov oglasa; uporabite različne slike (na primer slika izdelka, obraza, samo velik tekst s popustom …);
  • Poziv k akciji: oglasu lahko dodate poseben gumb, ki usmerja uporabnika k nadaljnji akciji: Apply Now, Book Now, Contact Us, Download, Learn More, Shop Now, Sign Up in Watch More;
  • Merjenje konverzij: nastavite html kodo (Pixel), da merite posamezne konverzije za FB oglase.

Ko gre za spletno oglaševanje, ne morem dovolj poudariti pomembnosti merjenja. Če ne vemo, kaj naredi uporabnik po kliku na naš oglas, ne moremo vedeti, ali smo učinkoviti z oglaševanjem ali ne. In ne pozabite, da je za konverzijo izredno pomembno, kakšna je vaša spletna stran ali trgovina. 

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

21.11.2017 od 16:30 do 08.12.2017 18:00
Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo številne kraje v Sloveniji - toplo vabljeni, da preverite program in se nam pridružite.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Trbovlje

21.11.2017 od 16:30 do 19:00
Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Trbovlje, kjer nas bodo prijazno gostili v Katapultu.
Preberite več >>

MP dogodek: Kingsbox: Od študenta do milijona – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: Kingsbox: Od študenta do milijona – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitrorastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje