Kako otroci uporabljajo YouTube?

Približno 20 odstotkov britanskih otrok, starih med 9 in 12 let, se je že naročilo na 50 ali več kanalov na YouTube. YouTube z generacijo Z prejema nov val uporabnikov. In na ta val se že pripravlja s predvajanjem vsebin, primernih za njih.
Kako otroci uporabljajo YouTube?

Kako otroci uporabljajo YouTube? (Vir slike: YouTube)

Raziskava, ki je bila opravljena med britanskimi otroci, kaže, da je več kot 2,2 milijona otrok v letu 2013 vsebine na YouTubu gledalo malo več kot štiri ure na mesec. Poročilo Ofcoma (Otroci in starši: uporaba medijev in odnos) kaže, da je pri dečkih zaznan večji odstotek aktivnosti profila na YouTubu kot pri deklicah.

Iz poročila je možno sklepati, da mlajši, kot je otrok, večja je verjetnost, da ima na YouTube vklopljeno funkcijo, ki omogoča starševski nadzor. Večina otrok pri mlajših letih dostopa do YouTuba prek računalnika, odstotek pa se zmanjša z nastopom najstniških let. Takrat presedlajo na pametne telefon.

Za kaj uporabljajo svoj telefon otroci?

V letu 2013 so otroci, stari med 8 in 11 let, telefon najpogosteje uporabljali za tri aktivnosti: pošiljanje ali sprejemanje tekstovnih sporočil (94 odstotkov), opravljanje klicev (91 odstotkov) in fotografiranje (55 odstotkov). Sledijo aktivnosti, kot so igranje iger (50 odstotkov), sprejemanje ali pošiljanje fotografij (44 odstotkov) in poslušanje glasbe (42 odstotkov). Vse ostale aktivnosti so opravili do trikrat.

Število aktivnosti se pri starostni skupini od 12 do 15 let poveča na enajst: opravljanje klicev (96 odstotkov), sprejemanje ali pošiljanje tekstovnih sporočil (96 odstotkov), fotografiranje (87 odstotkov), poslušanje glasbe (78 odstotkov), sprejemanje ali pošiljanje fotografij (77 odstotkov, za primerjavo leta 2012 je bil ta delež 65-odstotni), obiskovanje družbenih omrežij (57 odstotkov), pošiljanje in sprejemanje video vsebin (54 odstotkov) in gledanje video vsebin, ki so jih objavili drugi na straneh, kot je YouTube (51 odstotkov, leta 2012 pa 37 odstotkov).

YouTube, Instagram in Facebook vse bolj priljubljeni

Delež otrok iz te starostne skupine, ki nalagajo fotografije in video vsebine na strani, kot so YouTube, Facebook ali Instagram, se je v enem letu skorajda podvojil. V letu 2013 je bilo takšnih 33 odstotkov, leto prej pa 17 odstotkov.

Poglejmo še po starostnih skupinah (od 5 do 7 let, od 8 do 11 in od 12 do 15 let), koliko otrok gleda ali nalaga video vsebine na YouTubu. Najmanjši odstotek je zaznati pri najmlajši starostni skupini, zanimivo, odstotek se je iz leta 2012 (21) celo zmanjšal v primerjavi z letom 2013 (18). Odstotek otrok, starih od 8 do 11 let, ki gledajo ali nalagajo vsebine na YouTube pa se nenehno povečuje. V letu 2013 je gledal ali nalagal vsebine že skoraj vsak drugi otrok, star od 8 do 11 let (46 odstotkov). Odstotek je (nič kaj presenetljivo) še višji v naslednji starostni skupini: tam je skoraj tri četrtine (74 odstotkov) otrok, starih od 12 do 15 let, takšnih.

Tretjina otrok, starih od 8 do 11 let, vsaj enkrat na teden gleda YouTube

11 odstotkov otrok, starih tri ali štiri leta, in devet odstotkov otrok, starih od 5 do 7 let, gleda YouTube vsebine vsaj enkrat tedensko. Enkrat tedensko gleda omenjene vsebine tretjina otrok, starih med osem in enajst let, in več kot polovica tistih, starih od 12 do 15 let.

YouTube je pri otrocih zanimiv tudi zato, ker so nekateri kanali na njem namenjeni predvsem njim. Ti kanali pa imajo visoko gledanost. Avgusta letos je na primer zaživel kanal Disney Collector, kjer raziskujejo otroške igrače. Video vsebine na tem kanalu so bile samo avgusta ogledane več kot 324-milijonkrat, kažejo podatki analitičnega podjetja OpenSlate.

Otroci: YouTube je prihodnost televizije

Podjetje SuperAwesome je raziskalo, kako priljubljen je YouTube v različici aplikacije. Njihova raziskava razkriva, da je med britanskimi otroci, ki so stari od osem do deset let, YouTube celo najpogosteje uporabljena mobilna aplikacija. Skoraj polovica otrok od 8. do 16. leta pa celo pravi, da je YouTube prihodnost televizije.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Uporabniki Facebooka v zadnjem času opažajo vedno več nezaželenih objav, ki jih spodbujajo k všečkanju, deljenju in komentiranju. Facebook bo v kratkem ukrepal proti takšnim objavam. Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje