Periscope praznuje prvi rojstni dan

Periscope, ki velja za enega ključnih igralcev na področju oddajanja video vsebin v živo, je pred dnevi praznoval prvo obletnico delovanja. Aplikacija se lahko kljub mladosti že pohvali z odličnimi statistikami.
Periscope praznuje prvi rojstni dan

Periscope je pred dnevi upihnil prvo svečko. Ekipa je ob prvem mejniku postregla z nekaterimi številkami (Vir slike: Periscope).

Sredi lanskega marca je zaživel Periscope, ki je danes v lasti Twitterja. Aplikacija omogoča uporabniku prenos video vsebin v živo, ki si jih lahko tudi shranimo in ogledamo v naslednjih 24 urah (omogoča tudi shranjevanje za stalno).

Da bo Twitterjeva storitev pravi hit, je bilo kmalu jasno. Že avgusta lani, torej manj kot pol leta od lansiranja, je podjetje ponosno sporočilo, da storitev dnevno uporablja okoli dva milijona uporabnikov.

S statistiko so postregli tudi pred dnevi, ko je ekipa Periscopa upihnila prvo svečko. Njihovi uporabniki so izvedli več kot 200 milijonov prenosov v živo, dnevno so si ogledali za več kot 110 let vsebin v živo. Spomnimo, podatki iz lanskega avgusta so razkrivali, da si njegovi uporabniki ogledajo za okoli 40 let video vsebin dnevno, kar nakazuje na izjemno priljubljenost.

Istega meseca so razkrili, da združujejo 10 milijonov registriranih uporabnikov in nekaj manj kot 1,9 milijona dnevnih aktivnih uporabnikov. Danes podobnih podatkov, vsaj takšnih, ki bi prihajali s strani podjetja, nimamo.

Številke se slišijo impresivno, potrebno pa je pogledati tudi na druge konkurente. YouTube na primer trdi, da si njegovi uporabniki dnevno ogledajo na stotine milijonov ur video materialov in ustvarijo na milijarde ogledov. Periscope še zdaleč ni blizu tem številkam, je pa potrebno dodati, da v Periscopovo statistiko niso vključeni tisti, ki si ponovno ogledajo video vsebine.

Periscope ima pred seboj precej izzivov. Čeprav je lani zmagal, če lahko temu tako rečemo, proti tekmecu Meerkatu, zdaj dobiva nove, večje in uveljavljene tekmece. Facebook je na primer na to področje vstopil v svojem slogu, kot velikan. V začetku letošnjega leta je ameriškim lastnikom iPhonov predstavil storitev, ki omogoča prenos v živo, prejšnji mesec je ponudbo razširil še na imetnike napravic z operacijskim sistemom Android.

Glede na Facebookovo velikost – ima kar 1,5 milijarde mesečno aktivnih uporabnikov – in dejstvu, da prenose v živo omogoča kar prek novic (News Feed), bi lahko zlahka premagal Periscope. Pa vendar vsem uporabnikom Facebookova novost ni všeč, zato je velikan primoran razmišljati o možnosti, ki bi onemogočila prikaz video vsebin med novicami.

Periscopov konkurent bo najverjetneje postal tudi Google oziroma YouTube, ki je zaživel februarja 2005 (leto pozneje pa ga je kupil Google). Google naj bi namreč razvijal aplikacijo YouTube Connect, ki bi uporabnikom YouTuba omogočala neposreden prenos vsebin na njihov kanal. O YouTube Connect smo se razpisali v članku Bo Google novi tekmec Periscopa in Meerkata?.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Uporabniki Facebooka v zadnjem času opažajo vedno več nezaželenih objav, ki jih spodbujajo k všečkanju, deljenju in komentiranju. Facebook bo v kratkem ukrepal proti takšnim objavam. Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje