Periscope praznuje prvi rojstni dan

Periscope, ki velja za enega ključnih igralcev na področju oddajanja video vsebin v živo, je pred dnevi praznoval prvo obletnico delovanja. Aplikacija se lahko kljub mladosti že pohvali z odličnimi statistikami.
Periscope praznuje prvi rojstni dan

Periscope je pred dnevi upihnil prvo svečko. Ekipa je ob prvem mejniku postregla z nekaterimi številkami (Vir slike: Periscope).

Sredi lanskega marca je zaživel Periscope, ki je danes v lasti Twitterja. Aplikacija omogoča uporabniku prenos video vsebin v živo, ki si jih lahko tudi shranimo in ogledamo v naslednjih 24 urah (omogoča tudi shranjevanje za stalno).

Da bo Twitterjeva storitev pravi hit, je bilo kmalu jasno. Že avgusta lani, torej manj kot pol leta od lansiranja, je podjetje ponosno sporočilo, da storitev dnevno uporablja okoli dva milijona uporabnikov.

S statistiko so postregli tudi pred dnevi, ko je ekipa Periscopa upihnila prvo svečko. Njihovi uporabniki so izvedli več kot 200 milijonov prenosov v živo, dnevno so si ogledali za več kot 110 let vsebin v živo. Spomnimo, podatki iz lanskega avgusta so razkrivali, da si njegovi uporabniki ogledajo za okoli 40 let video vsebin dnevno, kar nakazuje na izjemno priljubljenost.

Istega meseca so razkrili, da združujejo 10 milijonov registriranih uporabnikov in nekaj manj kot 1,9 milijona dnevnih aktivnih uporabnikov. Danes podobnih podatkov, vsaj takšnih, ki bi prihajali s strani podjetja, nimamo.

Številke se slišijo impresivno, potrebno pa je pogledati tudi na druge konkurente. YouTube na primer trdi, da si njegovi uporabniki dnevno ogledajo na stotine milijonov ur video materialov in ustvarijo na milijarde ogledov. Periscope še zdaleč ni blizu tem številkam, je pa potrebno dodati, da v Periscopovo statistiko niso vključeni tisti, ki si ponovno ogledajo video vsebine.

Periscope ima pred seboj precej izzivov. Čeprav je lani zmagal, če lahko temu tako rečemo, proti tekmecu Meerkatu, zdaj dobiva nove, večje in uveljavljene tekmece. Facebook je na primer na to področje vstopil v svojem slogu, kot velikan. V začetku letošnjega leta je ameriškim lastnikom iPhonov predstavil storitev, ki omogoča prenos v živo, prejšnji mesec je ponudbo razširil še na imetnike napravic z operacijskim sistemom Android.

Glede na Facebookovo velikost – ima kar 1,5 milijarde mesečno aktivnih uporabnikov – in dejstvu, da prenose v živo omogoča kar prek novic (News Feed), bi lahko zlahka premagal Periscope. Pa vendar vsem uporabnikom Facebookova novost ni všeč, zato je velikan primoran razmišljati o možnosti, ki bi onemogočila prikaz video vsebin med novicami.

Periscopov konkurent bo najverjetneje postal tudi Google oziroma YouTube, ki je zaživel februarja 2005 (leto pozneje pa ga je kupil Google). Google naj bi namreč razvijal aplikacijo YouTube Connect, ki bi uporabnikom YouTuba omogočala neposreden prenos vsebin na njihov kanal. O YouTube Connect smo se razpisali v članku Bo Google novi tekmec Periscopa in Meerkata?.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

21.11.2017 od 16:30 do 08.12.2017 18:00
Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo številne kraje v Sloveniji - toplo vabljeni, da preverite program in se nam pridružite.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Trbovlje

21.11.2017 od 16:30 do 19:00
Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Trbovlje, kjer nas bodo prijazno gostili v Katapultu.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje