Tikate v newslettrih? Morda delate usodno napako!

Dnevno pošljemo na milijarde elektronskih sporočil, manj kot polovica pa je dejansko pomembnih, kažejo različne raziskave. Če pošiljate newslettre, je pomembno, da med množico prejetih sporočil izstopate. Kako?
Tikate v newslettrih? Morda delate usodno napako!

Tikati ali vikati? Nekaj nasvetov za newslettre je podal Tomaž Štucin, ustanovitelj platforme SqualoMail (Vir slike: YouTube).

Po odgovore na vprašanje, kako sestaviti dober newsletter, smo se obrnili na Tomaža Štucina, ustanovitelja platforme SqualoMail. V kolikor je stopnja odpiranja vaših newslettrov nad 25 odstotki, si lahko čestitate, odstotek okoli 20 je še zadovoljiv, pod 10 pa je alarmanten.

Vrstica, v kateri zapišemo zadevo (ang. Subject line), je pomembna. Zakaj? Štucin na podlagi večletnih izkušenj v marketingu pove, da se stopnja odpiranja newslettrov lahko podvoji samo na podlagi dobro izbrane zadeve.

Zadeve nikoli ne pišite z velikimi tiskanimi črkami, prav tako ne uporabljajte kombinacije klicaja in vprašaja. Če boste zapisali več klicajev skupaj, pa bo vaše sporočilo pristalo v spamu.

Štucin priporoča, da v zadevo zapišete nekaj, kar bo pritegnilo vašo bazo prejemnikov. Prejemnik mora že ob prvem stiku z vami prepoznati dodano vrednost sporočila.

Naslov zadeve, s katerim boste v njem vzbudili občutek, da dela nekaj narobe, bo najverjetneje bolje klikan kot ostali, kot primer navede naslov Potrebujete pomoč pri izbiri večerne obleke? Odločno pa odsvetuje uporabo zgolj besede pomoč. S takšnim naslovom boste res verjetno dosegli večjo stopnjo odpiranja newslettra, boste pa mnoge tudi spodbudili k odjavi. Namreč, ko bodo odprli takšno sporočilo, bodo ugotovili, da je sporočilo nekaj drugega, kot so pričakovali. Prav tako ne zastavljajte vprašanj, kot so Ali ste že menjali gume? Povejte jim, kaj konkretno ponujate – cenejše gume vse do konca novembra. Svetuje pa, da se besedam, kot sta akcija in nora akcija, izogibate, saj smo na njih že popolnoma imuni.

Skrbno izberite ime pošiljatelja. Ime in priimek pošiljatelja po njegovi oceni in izkušnjah prinašata boljše rezultate, kot pa pošiljanje s strani splošnega maila podjetja. Še bolje pa je, pravi, da za pošiljatelja navedemo ime osebe iz podjetja. Na primer Janez iz trgovine XY, s čimer predstavimo svoje ime in blagovno znamko.

Ne pozabite na gumb klic k akciji (call to action). Ta mora tako kot naslov sporočila pritegniti. Štucin odsvetuje uporabo Kliknite tukaj, raje jih privabite na članek z izborom Preberite več, če pa prodajate izdelek, pa izberite Kupite zdaj. Gumb klic k akciji naj se nahaja v naslovu in na vsakem podsklopu.

Vsakemu izdelku pripravite posebno fotografijo, na katero umestite še gumb. To jim sporočite z napisom Privarčujete, Dodajte v košarico in podobno. Razlika v odzivu prejemnikov je ogromna – če bi napisali Kliknite tukaj -, pravi Štucin. To lahko preverite tudi s testiranjem.

Email marketing: kje smo Slovenci šibki?

Klic k akciji je lahko tudi obvestilo, da imate na zalogi le še deset kosov določenega produkta ali pa, da se akcija izteče ob polnoči. Deluje iz psihoškega vidika, poudarja sogovornik, kar je razvidno tudi iz statistik. Cenimo predvsem tisto, česar je malo, je prepričan.

Ime prejemnika? Da, a pazite na … da bo pravilno zapisano. Po oceni Štucina smo se kot prejemniki sporočil že navadili, da ne gre za personaliziran mail, zato temu ni tako naklonjen. Bolj kot to svetuje personalizacijo glede na interese vaših prejemnikov. Kot dober primer izpostavi kupca, ki kupi pralni stroj in se ob nakupu naroči na newsletter podjetja, ki obenem prodaja še štedilnike in sušilne stroje. Če mu boste prihodnji teden poslali ponudbo za pralni stroj, ga boste razočarali, verjetno se bo od vaših novic odjavil. Zato mu pošljite raje ponudbo za štedilnik.

V ta namen svetuje oblikovanje gumba (poleg tistega za odjavo, ki mora biti v sporočilu po zakonu), ki ga namestite v newsletter, ki bo stranko pripeljal do vaše spletne strani, kjer bo sam označil, kaj konkretno ga zanima. Moški, ki mu boste poslali prvi dan ponudbo za manikuro, dan pozneje pa barvanje in oblikovanje obrvi, se bo najverjetneje odjavil, mar ne?

Poleg interesov prejemnika še povprašajte, kako pogosto želi prejemati vaše newslettre. Dajte mu možnost dnevnega, tedenskega in mesečnega prejemanja. Ne bojte se, da vam bo zaradi tega upadla prodaja – razmišljajte dolgoročno. Trik ni v masovnem pošiljanju elektronskih sporočil vsepovprek, temveč v personaliziranih sporočilih, ki dejansko dosežejo vašo ciljno publiko. Logika, več, kot bomo poslali elektronskih sporočil, več bomo naredili, je le logika spamerjev, je prepričan sogovornik.

Personalizacija vam bo vzela dodaten čas, a prinesla še boljše rezultate. Mnogi po prepričanju Štucina personaliziranih sporočil ne pripravljajo ravno zaradi dodatnega truda in časa, ki ga morajo temu posvetiti, saj je potrebno pripraviti več različnih newslettrov glede na izbrani segment. V Sloveniji pravi, da mnoga podjetja ocenijo, da se jim to ne splača (druga pa žal še ne vidijo potenciala v personaliziranih sporočilih), čeprav je po njegovem mnenju možno zbrati zadostno količino prejemnikov, da se izplača.

Velike tiskane črke ne spadajo v elektronsko komunikacijo, saj te pomenijo kričanje. Tega se starejše generacije večinoma ne zavedajo, bolj informirane pa so mlajše. Svetuje tudi posebno pozornost na jezik, ki ga uporabljamo v elektronski komunikaciji, saj lahko hitro izpademo neresni. Tudi slovničnim napakam se poskušajte izogibati in uporabljajmo dober jezik.

Tikati ali vikati? Večno vprašanje, ki lahko pomembno zaznamuje vašo prihodnost. Sogovornik pravi, da je izbira odvisna od segmenta naših strank. Če prodajate najstnikom, boste verjetno tikali, drugačno komunikacijo pa boste izbrali pri upokojencih.

S tikanjem lahko naredimo precejšnjo škodo, bolje je izbrati vikanje in bolj lahkotno komunikacijo, ki je še vedno dovolj profesionalna. Marsikateri prejemnik se lahko iz vaših newslettrov odjavi ravno zaradi prepričanja, da ga ne cenite dovolj, kar ste mu pokazali (ali celo dokazali) s tikanjem.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Prodajni lijak omogoča, da podjetje svoje obiskovalce uspešno konvertira v kupce, tako pa lažje ustvarja prihodke in posledično uživa višje dobičke. V današnji video rubriki si oglejte razlago 7 korakov, potrebnih za vzpostavitev učinkovitega Facebook prodajnega lijaka. Preberite več >>

Prodajni lijak: kako ustvariti nove stranke?

Prodajni lijak: kako ustvariti nove stranke?

Koncept ustvarjanja strank morda zveni malce čudno. Mar jih ne najdemo? Odgovor je ja in ne. Čeprav je težko nekoga, ki nima interesa kupiti vaš izdelek, prepričati v nakup, pa lahko z dobrim prodajnim lijakom oblikujete oboževalce iz ljudi, ki še nikoli niso slišali za vas. Preberite več >>

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 2. del

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 2. del

V prejšnjem prispevku smo spoznali, kaj je pristajalna stran in kaj moramo vedeti, preden jo oblikujemo. Tokrat vas bomo opremili še z 18 nasveti, da bodo pristajalne strani postale učinkovit vir leadov. Preberite več >>

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Prehod v novo leto pomeni tudi spremembe na področju digitalnega marketinga. Na trg stopajo novi trendi, ki jih mora upoštevati vsako podjetje. Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Pravni vidiki e-marketinga

Pravni vidiki e-marketinga

E-marketing je v Sloveniji čedalje bolj razširjen. To ne preseneča, saj je preprost, poceni in včasih celo učinkovit. Njegove najpogostejše pojavne oblike so internetni marketing, marketing na socialnih omrežjih, mobilni marketing in e-poštni marketing. Preberite več >>

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje