Facebook statistike

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 1. del (Vir slike: Pixabay)

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook je pred kratkim predstavil novo spremembo svojega algoritma. Tokratna prilagoditev bo zmanjševala doseg spletnih strani, ki niso prilagojene mobilnim napravam. Kako lahko optimizirate svojo spletno stran, da jo bo Facebook prikazal čim večjemu številu uporabnikov?
Facebook statistike

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 1. del (Vir slike: Pixabay)

Predstavniki podjetja Facebook so v sporočilu za javnost zapisali: »Uporabniki se pritožujejo nad povezavami, ki vodijo do spletnih strani, ki se nalagajo izjemno počasi. […] V naslednjih mesecih bomo posodobili Vir novic (ang. Newsfeed), tako da bo na njem prikazanih več zgodb, ki se hitro nalagajo na mobilnih napravah, in manj zgodb, ki bi se lahko nalagale počasneje. Tako se bodo lahko uporabniki posvetili branju relevantnih zgodb.«

V podjetju Google so se že pred kratkim odločili, da bodo večjo pozornost namenili mobilnim spletnim stranem. Facebook zdaj sledi temu trendu – in glede na to, da raziskave kažejo, da kar 94 odstotkov uporabnikov do družabnega omrežja dostopa prek mobilnih naprav, je takšna odločitev smiselna.

Kako bo Facebook meril mobilno odzivnost spletnih strani in jo uporabljal pri razvrstitvi?

Facebookov algoritem pri odločanju oziroma razvrščanju zgodb že od leta 2015 upošteva tudi napravo, s katere dostopate do omrežja, in tip spletne povezave: »Če na primer uporabljate počasnejšo povezavo, prek katere ne morete gledati video posnetkov, bo v vašem Viru novic manj videov in več besedilnih zgodb oziroma povezav.«

»Na podlagi posodobitve bomo pri razvrščanju upoštevali tudi predvideni čas nalaganja spletne strani, do katere vodi povezava z Vira novic v okviru mobilne aplikacije. Dejavniki, kot sta uporabnikova trenutna omrežna povezava in splošna hitrost spletne strani, bodo prav tako vzeti v ozir. Če bodo vsi faktorji kazali, da se bo spletna stran naložila hitro, bo verjetnost, da se bo povezava pojavila v vašem Viru novic, večja,« so zapisali.

Poleg tega Facebook že v okviru obstoječega algoritma kaznuje počasne spletne strani – leta 2014 so namreč začeli meriti in upoštevati tudi čas, ki ga posamezniki porabijo za branje objave po kliku na povezavo: »Če kliknejo na povezavo in se takoj vrnejo na Facebook, algoritem predvideva, da niso našli tistega, kar so iskali.«

Facebook tako trdi, da okoli 40 odstotkov uporabnikov zapusti spletno stran, če se ta ne naloži v roku treh sekund, in se vrne na družabno omrežje. Takšne spletne strani so tako že sedaj kaznovane z nižjim položajem na Viru novic.

Posodobitev ne bo imela večjega vpliva na večino?

Predstavniki podjetja Facebook dodajajo, da po njihovem mnenju posodobitev algoritma ne bo imela večjega vpliva na večino spletnih strani – pri čemer moramo omeniti, da je »večina« precej širok pojem. Pri Facebooku pa opozarjajo, da bi sprememba lahko povzročila upad prometa na posebej počasnih spletnih straneh.

»Posebej počasne spletne strani« je prav tako dokaj nejasen izraz. Če torej vaša spletna stran ni prilagojena za uporabo na mobilnih napravah, lahko pričakujete zmanjšanje dosega prek Facebooka. Kolikšno bo to zmanjšanje, pa je težko napovedati.

Kaj lahko storite, da vaša spletna stran ne bo kaznovana?

O tem, na kaj morate biti pri optimizaciji spletnih strani pozorni, smo pisali že v člankih V letu 2017 se osredotočite na mobilne spletne strani in Kako si zagotoviti dobre rezultate pri optimizaciji spletnih strani?.

Poleg tega pa vam ponujamo še 10 kratkih nasvetov, na podlagi katerih lahko izboljšate hitrost svoje spletne strani.

  1. Zmanjšajte količino preusmeritev, vtičnikov in skrajšanih povezav na pristajalni strani.
  2. Stisnite datoteke, da boste skrajšali čas pretvorbe v mobilno različico.
  3. Izboljšajte odzivni čas strežnika z uporabo večregijskega spletnega gostovanja.
  4. Ne uporabljajte skript Javascript.
  5. Uporabljajte kvalitetno mrežo za širjenje vsebin, da boste hitro dosegli svojo ciljno publiko.
  6. Odstranite nepotrebne podatke, ki ne vplivajo na to, kako je stran prikazana v brskalniku.
  7. Optimizirajte slikovno gradivo, da boste zmanjšali velikost datotek in hkrati ohranili njihovo kvaliteto.
  8. Zmanjšajte količino t .i. above the fold vsebine (vsebine, ki je vidna na vrhu pristajalne strani) in dajte prednost vizualnim vsebinam.
  9. Uporabljajte asinhrone skripte, da boste skrajšali čas izrisa (angl. rendering).
  10. Dinamično prilagajajte vsebine počasnejšim povezavam in različnim napravam.

Tudi če ste optimizirali svojo spletno stran, še enkrat preletite naštete predloge – morda boste našli področje, ki potrebuje izboljšave in posodobitve. Le tako se boste izognili kazni – nizki uvrstitvi v iskalnikih in na Facebooku.

Nenehno prilagajanje uporabniškemu vedenju

Facebookov algoritem se stalno spreminja – ko ste že mislili, da ste popolnoma optimizirali svojo spletno stran, razvijalci v proces dodajo kak nov dejavnik. In čeprav je včasih težko slediti nenehnemu posodabljanju, ostaja dejstvo, da so spremembe posledica uporabniškega vedenja.

V teoriji naj bi bil tako vpliv predstavljene posodobitve Facebookovega algoritma minimalen, saj so spletne strani danes v veliki večini že prilagojene mobilnim napravam. Kljub temu pa vam priporočamo, da pozorno spremljate rezultate svojih spletnih strani in se ustrezno odzovete na kakršnekoli večje spremembe.

Vir: Social Media Today

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Podjetja v zadnjem času plačujejo več za Facebook oglaševanje

Podjetja v zadnjem času plačujejo več za Facebook oglaševanje

Za oglaševanje na Facebooku se odločajo številna podjetja, saj velja splošno prepričanje, da na tem družabnem omrežju uporabniki preživijo velik del svojega časa. Se je pa cena tovrstnih storitev v zadnjem času dvignila. Kakšni so razlogi za to? Več >

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Več >

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Več >

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Več >

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Več >

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Digitalno oglaševanje prek storitve Facebook Messenger vstopa v zasebni prostor posameznikov. Boste izkoristili to priložnost? Več >

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Facebookov Urejevalnik oglasov že slabo leto omogoča t. i. A/B testiranje nekaterih možnosti. Po novem lahko testirate tudi videz oziroma kreativo oglasov. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki