Google Plus se razdvaja

Google napoveduje spremembe pri svojem družbenem omrežju, Google Plus. Omrežje, ki je imelo konec leta 2013 300 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov, bo po novem v dveh delih, so potrdili pri Googlu. Spletni velikan obenem napoveduje številne novosti.
Google Plus se razdvaja

Google Plus čakajo pomembne spremembe (Vir slike: YouTube).

Google Plus bo po novem v dveh ločenih enotah, Photos (slike) in Streams (videi), je razkril Bradley Horowitz iz Googla v svoji objavi na Google Plus. »Želim potrditi, da so govorice resnične – navdušen sem, da bom vodil prenovljeni Google Pluse!,« se je glasila njegova objava, v kateri je zapisal še, da je pomembno razumeti prihajajoče spremembe.

Lahko napovedane novosti privabijo večje število uporabnikov na Googlovo družbeno omrežje? Kot je znano, se omrežje že od samih začetkov sooča s težavo, kako privabiti nove uporabnike. Nastal je kot odgovor na Facebook, Google si je z njim obetal postati vodilno družbeno omrežje. Večina začetkov družbenih omrežjih pa je povezana z večjim številom ženskih uporabnic, za katere bi lahko rekli, da je njihova številčnost pogojena z uspešnostjo omrežja. Google Plus je na začetku privabil zlasti moške uporabnike, zaradi česar mnogi menijo, da je razlog za njegov neuspeh.

Velikan se podaja tudi na področje mobilnih komunikacij

Govorice o razdvojitvi so stare sicer že skoraj eno leto, vse odkar je podjetje zapustil Vic Gundotra. Na to, da so govorice resnične, je prejšnji teden še enkrat opozoril Googlov podpredsednik za produkte Sundar Pichai, ki je za Forbes povedal, da se bodo vse bolj osredotočili na slike in videe ter tri pomembna področja. Katera so slednja, ni razkril. Pichai je sicer na barcelonskem sejmu mobilne telefonije potrdil tudi, da se podajajo na področje mobilnih komunikacij. Več bo znanega v naslednjih mesecih, je pa Google že v pogovorih z nekaterimi mobilnimi operaterji.

Kaj se klika? >>

Korak za razdvojitev omrežja pravzaprav ni presenetljiv. V zadnjih štirih letih, odkar obstaja Google Plus, omrežje ni nikoli tako »zacvetelo« kot Facebook, kljub temu, da so ob njegovem rojstvu napovedali veliki boj. Jim bo tokrat uspelo?

Poznate zanimive statistike omrežja Google Plus?

Število mesečnih uporabnikov, ki prek mobilnih naprav uporablja Google Plus, je 20 milijonov. V povprečju na mesec na omrežju preživijo 7 minut. Delež odraslih, ki so konec lanskega leta obiskali Google Plus, je bil 22-odstotni. Na Kitajskem ima Google Plus več kot 100 milijonov uporabnikov. Direktorji imajo v povprečju 150 sledilcev na tem omrežju.

Sicer pa je Google v zadnjem času poln novosti. Posodobitev bo dočakala tudi storitev Google Contancts, ki ji do zdaj spletni velikan ni posvečal posebne pozornosti. Poleg nove oblike in nekaterih vizualnih izboljšav bo dobil tudi nove funkcije, na primer združevanje profilov stika ali pa pregleden prikaz komunikacije s stikom.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

SIO: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

SIO: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

2. HardwareSTART meetup v Katapultu z Anžetom Miklavcem – EQUA

29.01.2020 od 16:45 do 20:00
2. HardwareSTART meetup v Katapultu z Anžetom Miklavcem – EQUA

Anže Miklavec je eden izmed najuspešnejših slovenskih mladih podjetnikov. V prvi fazi smo ga spoznali predvsem prek uspešnih kampanj na Kickstarterju, kjer je skupno zbral že preko 1,2 milijona dolarjev sredstev. Ne samo zbral, ampak tudi porabil za dokončanje prototipov in vzpostavitev serijske proizvodnje produktov kot so Goat Mug, Gina ter vsem dobro poznana (pametna) steklenička za vodo EQUA!
Preberite več >>

SIO: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

30.01.2020 od 15:00 do 19:00
SIO: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje