Google Plus se razdvaja

Google Plus čakajo pomembne spremembe (Vir slike: YouTube).

Google Plus se razdvaja

Google napoveduje spremembe pri svojem družbenem omrežju, Google Plus. Omrežje, ki je imelo konec leta 2013 300 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov, bo po novem v dveh delih, so potrdili pri Googlu. Spletni velikan obenem napoveduje številne novosti.
Google Plus se razdvaja

Google Plus čakajo pomembne spremembe (Vir slike: YouTube).

Google Plus bo po novem v dveh ločenih enotah, Photos (slike) in Streams (videi), je razkril Bradley Horowitz iz Googla v svoji objavi na Google Plus. »Želim potrditi, da so govorice resnične – navdušen sem, da bom vodil prenovljeni Google Pluse!,« se je glasila njegova objava, v kateri je zapisal še, da je pomembno razumeti prihajajoče spremembe.

Lahko napovedane novosti privabijo večje število uporabnikov na Googlovo družbeno omrežje? Kot je znano, se omrežje že od samih začetkov sooča s težavo, kako privabiti nove uporabnike. Nastal je kot odgovor na Facebook, Google si je z njim obetal postati vodilno družbeno omrežje. Večina začetkov družbenih omrežjih pa je povezana z večjim številom ženskih uporabnic, za katere bi lahko rekli, da je njihova številčnost pogojena z uspešnostjo omrežja. Google Plus je na začetku privabil zlasti moške uporabnike, zaradi česar mnogi menijo, da je razlog za njegov neuspeh.

Velikan se podaja tudi na področje mobilnih komunikacij

Govorice o razdvojitvi so stare sicer že skoraj eno leto, vse odkar je podjetje zapustil Vic Gundotra. Na to, da so govorice resnične, je prejšnji teden še enkrat opozoril Googlov podpredsednik za produkte Sundar Pichai, ki je za Forbes povedal, da se bodo vse bolj osredotočili na slike in videe ter tri pomembna področja. Katera so slednja, ni razkril. Pichai je sicer na barcelonskem sejmu mobilne telefonije potrdil tudi, da se podajajo na področje mobilnih komunikacij. Več bo znanega v naslednjih mesecih, je pa Google že v pogovorih z nekaterimi mobilnimi operaterji.

Kaj se klika? >>

Korak za razdvojitev omrežja pravzaprav ni presenetljiv. V zadnjih štirih letih, odkar obstaja Google Plus, omrežje ni nikoli tako »zacvetelo« kot Facebook, kljub temu, da so ob njegovem rojstvu napovedali veliki boj. Jim bo tokrat uspelo?

Poznate zanimive statistike omrežja Google Plus?

Število mesečnih uporabnikov, ki prek mobilnih naprav uporablja Google Plus, je 20 milijonov. V povprečju na mesec na omrežju preživijo 7 minut. Delež odraslih, ki so konec lanskega leta obiskali Google Plus, je bil 22-odstotni. Na Kitajskem ima Google Plus več kot 100 milijonov uporabnikov. Direktorji imajo v povprečju 150 sledilcev na tem omrežju.

Sicer pa je Google v zadnjem času poln novosti. Posodobitev bo dočakala tudi storitev Google Contancts, ki ji do zdaj spletni velikan ni posvečal posebne pozornosti. Poleg nove oblike in nekaterih vizualnih izboljšav bo dobil tudi nove funkcije, na primer združevanje profilov stika ali pa pregleden prikaz komunikacije s stikom.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:, , , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki