Kako povečati vrednost nakupa v spletni trgovini

Imate spletno trgovino, kjer kupci običajno kupijo le po enega ali dva izdelka? V tem članku si lahko preberete kako povečati vrednost nakupa posamezne stranke, torej kako stranki prodati še kak dodaten produkt, ki ga sprva niti ni imela v načrtu kupiti.
Bistvo prodaje Od ideje do denarja

Bistvo prodaje Od ideje do denarja

Dobiček lahko povečate na dva načina. In sicer s pomočjo večjega obiska oziroma števila obiskovalcev spletne trgovine ali s povečanjem vrednosti nakupa. Ker je za večje število obiskov spletne trgovine običajno potrebno povečati stroške za oglaševanje ali optimizacijo spletne strani, vam bomo na tem mestu predstavili drugo, cenejšo rešitev.

Paketi

Prva rešitev se skriva v paketnih prodajah. Za primer vzemimo spletno trgovino s prenosnimi računalniki. Namesto da stranki prodate le prenosni računalnik za 500 €, lahko sestavite paket, kjer bo stranka lahko poleg prenosnika v paketu dobila še brezžično miško, torbo in operacijski sistem. Predpostavimo, da je cena brezžične miške 30 €, torbe 20 € in operacijskega sistema 100 €. V tem primeru bi nakup  vsakega artikla posebej stranko stal 650 €, po vsej verjetnosti pa miške, torbe in operacijskega sistema ne bi kupila. Namesto tega ji raje ponudite paket, kjer lahko vse te artikle kupi po nekoliko nižji ceni, npr. 600 €. V tem primeru smo s pomočjo popusta vrednost nakupa povečali za 100 €. Najboljša rešitev je, da stranki omogočimo sestavljanje paketov po njenih željah. Lep primer te prakse je spletna trgovina Mimovrste.

Brezplačna dostava

Sama brezplačna dostava pri posamezni vrednosti nakupa niti nima posebne vloge, jo pa ima mejna vsota, od katere naprej je dostava brezplačna. V primeru, da imate mejo vrednosti nakupa za brezplačno dostavo nastavljeno na 100 € in ima stranka v košarici produkte v skupni vrednosti manj kot 100 €, jo opozorite, koliko ji še manjka do brezplačne dostave. Za primer vzemimo, da je meja postavljena na 100 €. Stranka pa ima v košarici produkte v skupni vrednosti 85 €. Preden stranka odda naročila, jo opozorite, da ji do brezplačne dostave manjka še 15 €. Poleg tega pa ji ponudite še produkte, ki so v povezavi s temi, ki jih ima trenutno v košarici. Recimo, da ima stranka v košarici tiskalnik za 85 €, vi pa ji potem ponudite še dodatne kartuše, papir ali kaj podobnega.

Količinski popusti

V kolikor boste ponudili količinske popuste, vsekakor lahko pričakujete večjo povprečno vrednost posameznega nakupa. Vendar pa sam količinski popust ni primeren za vse izdelke. V primeru, da želite prodati prenosni računalnik, količinski popust najverjetneje ne bo najboljša rešitev, je pa zato toliko boljša v primeru, da prodajate potrošni material. Poleg tega je zelo pomembno, da stranki tudi pokažemo, koliko bo prihranila pri nakupu določene količine. Za primer vzemimo, da prodajamo kvalitetno vino, katerega cena je 20 € za kos oziroma liter. V tem primeru lahko stranki s pomočjo tabele ali na kakšen drug način prikažemo, da je cena pri nakupu dveh kosov oziroma litrov 35 €. Tako bo z nakupom dveh prihranila 5 €. V primeru, da stranka kupi tri litre kvalitetnega vina je cena 50 €, torej stranka prihrani 10 € itd.

Zaključek

To so le trije najosnovnejši in najpreprostejši načini za povečanje vrednosti posameznega nakupa v vaši spletni trgovini. S časom seveda le taki ukrepi ne bodo več dovolj. Zato bo potrebno povečati tudi njen obisk. To lahko storite s pomočjo oglaševanja ali optimizacije spletne trgovine za iskalnike. Optimizacija spletnih strani je dolgoročna rešitev. Zahteva veliko znanja in sprotno sledenje novostim, njena učinkovitost pa je zelo velika.

V kolikor prodajate neke produkte in spletne trgovine še nimate, vam vsekakor priporočamo izdelavo spletne trgovine. Ter seveda tudi njeno promoviranje. Sama izdelava spletne trgovine brez oglaševanja in optimizacije za spletne iskalnike najverjetneje ne bo obrodila sadov. Spletne trgovine namreč ne bo poznal nihče. Predstavljajte si, koliko turistov bi obiskalo najlepšo turistično znamenitost na svetu, za katero bi vedeli le domačini – nihče.

Prav zaradi naštetih razlogov vam priporočamo, da za izdelavo spletne trgovine poiščete podjetje, ki vam bo poleg izdelave lahko nudilo še vse pripadajoče storitve za promoviranje – eno takih podjetij je tudi Optiweb.

Avtor besedila je David Bergant, SEO, www.optiweb.si

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Oglaševanje podjetij v novodobnih časih

Oglaševanje podjetij v novodobnih časih

»Polovica denarja, namenjena oglaševanju, je zapravljena. Težava je v tem, da ne vem, katera polovica.« To je misel Johna Wanamakerja (1838-1922). Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Zanimive aktualne SEO statistike

Zanimive aktualne SEO statistike

Optimizacija spletnih strani je vedno bolj pomembno orodje za vse, ki si želijo visokih uvrstitev v iskalnikih. Predstavljamo nekaj zanimivih statistik. Preberite več >>

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Kako pomembne so zunanje povezave pri SEO optimizaciji?

Ko govorimo o optimizaciji spletnih strani, moramo upoštevati veliko različnih faktorjev. Nikakor pa ne smemo pozabiti na zunanje povezave, ki k nam vodijo iz drugih spletnih strani. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Izboljšajte svojo spletno stran z Google Analytics

Brezplačno spletno orodje Google Analytics vam bo pomagalo zbrati pomembne podatke o obiskovalcih vaše spletne strani, tudi o vaših (potencialnih) strankah. Preberite več >>

Kako pomemben je dober naslov?

Kako pomemben je dober naslov?

Ključ do dobro obiskane spletne strani je redno dodajanje kvalitetnih vsebin. Te pa morajo seveda biti označene s primernim naslovom. Preberite več >>

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Katere metrike morate spremljati na vaši spletni strani?

Obstaja precej podjetij, ki aktivno vlagajo v vsebinski marketing kot enega izmed načinov za trženje svojih produktov ali storitev, a pri tem pozabljajo na bistveno stvar: na merjenje. Preberite več >>

Oznake: ,