Kako povečati vrednost nakupa v spletni trgovini

Imate spletno trgovino, kjer kupci običajno kupijo le po enega ali dva izdelka? V tem članku si lahko preberete kako povečati vrednost nakupa posamezne stranke, torej kako stranki prodati še kak dodaten produkt, ki ga sprva niti ni imela v načrtu kupiti.
Bistvo prodaje Od ideje do denarja

Bistvo prodaje Od ideje do denarja

Dobiček lahko povečate na dva načina. In sicer s pomočjo večjega obiska oziroma števila obiskovalcev spletne trgovine ali s povečanjem vrednosti nakupa. Ker je za večje število obiskov spletne trgovine običajno potrebno povečati stroške za oglaševanje ali optimizacijo spletne strani, vam bomo na tem mestu predstavili drugo, cenejšo rešitev.

Paketi

Prva rešitev se skriva v paketnih prodajah. Za primer vzemimo spletno trgovino s prenosnimi računalniki. Namesto da stranki prodate le prenosni računalnik za 500 €, lahko sestavite paket, kjer bo stranka lahko poleg prenosnika v paketu dobila še brezžično miško, torbo in operacijski sistem. Predpostavimo, da je cena brezžične miške 30 €, torbe 20 € in operacijskega sistema 100 €. V tem primeru bi nakup  vsakega artikla posebej stranko stal 650 €, po vsej verjetnosti pa miške, torbe in operacijskega sistema ne bi kupila. Namesto tega ji raje ponudite paket, kjer lahko vse te artikle kupi po nekoliko nižji ceni, npr. 600 €. V tem primeru smo s pomočjo popusta vrednost nakupa povečali za 100 €. Najboljša rešitev je, da stranki omogočimo sestavljanje paketov po njenih željah. Lep primer te prakse je spletna trgovina Mimovrste.

Dogodek o digitalnem marketingu Trendi digitalnega marketinga 2019

Brezplačna dostava

Sama brezplačna dostava pri posamezni vrednosti nakupa niti nima posebne vloge, jo pa ima mejna vsota, od katere naprej je dostava brezplačna. V primeru, da imate mejo vrednosti nakupa za brezplačno dostavo nastavljeno na 100 € in ima stranka v košarici produkte v skupni vrednosti manj kot 100 €, jo opozorite, koliko ji še manjka do brezplačne dostave. Za primer vzemimo, da je meja postavljena na 100 €. Stranka pa ima v košarici produkte v skupni vrednosti 85 €. Preden stranka odda naročila, jo opozorite, da ji do brezplačne dostave manjka še 15 €. Poleg tega pa ji ponudite še produkte, ki so v povezavi s temi, ki jih ima trenutno v košarici. Recimo, da ima stranka v košarici tiskalnik za 85 €, vi pa ji potem ponudite še dodatne kartuše, papir ali kaj podobnega.

Količinski popusti

V kolikor boste ponudili količinske popuste, vsekakor lahko pričakujete večjo povprečno vrednost posameznega nakupa. Vendar pa sam količinski popust ni primeren za vse izdelke. V primeru, da želite prodati prenosni računalnik, količinski popust najverjetneje ne bo najboljša rešitev, je pa zato toliko boljša v primeru, da prodajate potrošni material. Poleg tega je zelo pomembno, da stranki tudi pokažemo, koliko bo prihranila pri nakupu določene količine. Za primer vzemimo, da prodajamo kvalitetno vino, katerega cena je 20 € za kos oziroma liter. V tem primeru lahko stranki s pomočjo tabele ali na kakšen drug način prikažemo, da je cena pri nakupu dveh kosov oziroma litrov 35 €. Tako bo z nakupom dveh prihranila 5 €. V primeru, da stranka kupi tri litre kvalitetnega vina je cena 50 €, torej stranka prihrani 10 € itd.

Zaključek

To so le trije najosnovnejši in najpreprostejši načini za povečanje vrednosti posameznega nakupa v vaši spletni trgovini. S časom seveda le taki ukrepi ne bodo več dovolj. Zato bo potrebno povečati tudi njen obisk. To lahko storite s pomočjo oglaševanja ali optimizacije spletne trgovine za iskalnike. Optimizacija spletnih strani je dolgoročna rešitev. Zahteva veliko znanja in sprotno sledenje novostim, njena učinkovitost pa je zelo velika.

V kolikor prodajate neke produkte in spletne trgovine še nimate, vam vsekakor priporočamo izdelavo spletne trgovine. Ter seveda tudi njeno promoviranje. Sama izdelava spletne trgovine brez oglaševanja in optimizacije za spletne iskalnike najverjetneje ne bo obrodila sadov. Spletne trgovine namreč ne bo poznal nihče. Predstavljajte si, koliko turistov bi obiskalo najlepšo turistično znamenitost na svetu, za katero bi vedeli le domačini – nihče.

Prav zaradi naštetih razlogov vam priporočamo, da za izdelavo spletne trgovine poiščete podjetje, ki vam bo poleg izdelave lahko nudilo še vse pripadajoče storitve za promoviranje – eno takih podjetij je tudi Optiweb.

Avtor besedila je David Bergant, SEO, www.optiweb.si

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Mala podjetja so se včasih zanašala na širjenje svojega dosega s pomočjo reklame od ust do ust. Danes so ta način promocije zamenjala družabna omrežja in spletne strani za ocenjevanje storitev. Spletno ocenjevanje vpliva tudi uvrstitev vaše spletne strani v iskalniku Google. Preberite več >>

Kako se soočiti z novo konkurenco?

Kako se soočiti z novo konkurenco?

Prihod nove konkurence prestraši marsikaterega podjetnika. Mnogi pomislijo na znižanje prodaje, manj prihodkov ali celo na propad podjetja. A panika zagotovo ne bo rešila vašega problema. Kako se odzvati na novo nastalo konkurenco si preberite v nadaljevanju. Preberite več >>

Oznake: ,