Kako povečati vrednost nakupa v spletni trgovini

Imate spletno trgovino, kjer kupci običajno kupijo le po enega ali dva izdelka? V tem članku si lahko preberete kako povečati vrednost nakupa posamezne stranke, torej kako stranki prodati še kak dodaten produkt, ki ga sprva niti ni imela v načrtu kupiti.
Bistvo prodaje Od ideje do denarja

Bistvo prodaje Od ideje do denarja

Dobiček lahko povečate na dva načina. In sicer s pomočjo večjega obiska oziroma števila obiskovalcev spletne trgovine ali s povečanjem vrednosti nakupa. Ker je za večje število obiskov spletne trgovine običajno potrebno povečati stroške za oglaševanje ali optimizacijo spletne strani, vam bomo na tem mestu predstavili drugo, cenejšo rešitev.

Paketi

Prva rešitev se skriva v paketnih prodajah. Za primer vzemimo spletno trgovino s prenosnimi računalniki. Namesto da stranki prodate le prenosni računalnik za 500 €, lahko sestavite paket, kjer bo stranka lahko poleg prenosnika v paketu dobila še brezžično miško, torbo in operacijski sistem. Predpostavimo, da je cena brezžične miške 30 €, torbe 20 € in operacijskega sistema 100 €. V tem primeru bi nakup  vsakega artikla posebej stranko stal 650 €, po vsej verjetnosti pa miške, torbe in operacijskega sistema ne bi kupila. Namesto tega ji raje ponudite paket, kjer lahko vse te artikle kupi po nekoliko nižji ceni, npr. 600 €. V tem primeru smo s pomočjo popusta vrednost nakupa povečali za 100 €. Najboljša rešitev je, da stranki omogočimo sestavljanje paketov po njenih željah. Lep primer te prakse je spletna trgovina Mimovrste.

Dogodek o digitalnem marketingu Trendi digitalnega marketinga 2019

Brezplačna dostava

Sama brezplačna dostava pri posamezni vrednosti nakupa niti nima posebne vloge, jo pa ima mejna vsota, od katere naprej je dostava brezplačna. V primeru, da imate mejo vrednosti nakupa za brezplačno dostavo nastavljeno na 100 € in ima stranka v košarici produkte v skupni vrednosti manj kot 100 €, jo opozorite, koliko ji še manjka do brezplačne dostave. Za primer vzemimo, da je meja postavljena na 100 €. Stranka pa ima v košarici produkte v skupni vrednosti 85 €. Preden stranka odda naročila, jo opozorite, da ji do brezplačne dostave manjka še 15 €. Poleg tega pa ji ponudite še produkte, ki so v povezavi s temi, ki jih ima trenutno v košarici. Recimo, da ima stranka v košarici tiskalnik za 85 €, vi pa ji potem ponudite še dodatne kartuše, papir ali kaj podobnega.

Količinski popusti

V kolikor boste ponudili količinske popuste, vsekakor lahko pričakujete večjo povprečno vrednost posameznega nakupa. Vendar pa sam količinski popust ni primeren za vse izdelke. V primeru, da želite prodati prenosni računalnik, količinski popust najverjetneje ne bo najboljša rešitev, je pa zato toliko boljša v primeru, da prodajate potrošni material. Poleg tega je zelo pomembno, da stranki tudi pokažemo, koliko bo prihranila pri nakupu določene količine. Za primer vzemimo, da prodajamo kvalitetno vino, katerega cena je 20 € za kos oziroma liter. V tem primeru lahko stranki s pomočjo tabele ali na kakšen drug način prikažemo, da je cena pri nakupu dveh kosov oziroma litrov 35 €. Tako bo z nakupom dveh prihranila 5 €. V primeru, da stranka kupi tri litre kvalitetnega vina je cena 50 €, torej stranka prihrani 10 € itd.

Zaključek

To so le trije najosnovnejši in najpreprostejši načini za povečanje vrednosti posameznega nakupa v vaši spletni trgovini. S časom seveda le taki ukrepi ne bodo več dovolj. Zato bo potrebno povečati tudi njen obisk. To lahko storite s pomočjo oglaševanja ali optimizacije spletne trgovine za iskalnike. Optimizacija spletnih strani je dolgoročna rešitev. Zahteva veliko znanja in sprotno sledenje novostim, njena učinkovitost pa je zelo velika.

V kolikor prodajate neke produkte in spletne trgovine še nimate, vam vsekakor priporočamo izdelavo spletne trgovine. Ter seveda tudi njeno promoviranje. Sama izdelava spletne trgovine brez oglaševanja in optimizacije za spletne iskalnike najverjetneje ne bo obrodila sadov. Spletne trgovine namreč ne bo poznal nihče. Predstavljajte si, koliko turistov bi obiskalo najlepšo turistično znamenitost na svetu, za katero bi vedeli le domačini – nihče.

Prav zaradi naštetih razlogov vam priporočamo, da za izdelavo spletne trgovine poiščete podjetje, ki vam bo poleg izdelave lahko nudilo še vse pripadajoče storitve za promoviranje – eno takih podjetij je tudi Optiweb.

Avtor besedila je David Bergant, SEO, www.optiweb.si

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google v svoj iskalnik umešča daljše povzetke spletnih strani. Kaj to pomeni in kaj morate storiti, da bo vaša strategija optimiziranja spletne strani najbolj optimalna? Preberite več >>

5 načinov za izboljšavo zvestobe strank

5 načinov za izboljšavo zvestobe strank

Nove stranke pričarajo nasmeh na obraz vsakega podjetnika, vendar pri tem nikakor ne smemo pozabiti na že obstoječe stranke. Vsaka investicija v boljše odnose z obstoječimi strankami se izplača. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>

Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 2. del

Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 2. del

O pomembnosti optimizacije spletnih strani smo pisali že večkrat: podobno kot ima klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami malo obiska in malo dobička zaradi slabe lokacije, podobno tudi spletna stran, ki je nihče ne obišče, ne more prinesti zaslužka. Preberite več >>

8 kreativnih marketinških idej za izstopanje vašega podjetja

8 kreativnih marketinških idej za izstopanje vašega podjetja

Vsako leto lahko zasledimo številne trende v marketingu in mnogo nasvetov, kako s pomočjo kreativnih marketinških idej izstopati na trgu. Tudi letošnje leto na tem področju ni nobena izjema. V nadaljevanju vam predstavljamo 8 kratkih nasvetov. Preberite več >>

Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 1. del

Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 1. del

O pomembnosti optimizacije spletnih strani smo pisali že večkrat: podobno kot ima klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami zaradi slabe lokacije malo obiska in malo dobička, podobno tudi spletna stran, ki je nihče ne obišče, ne more prinesti zaslužka. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

17.05.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

Lastniki spletnih trgovin ponavadi najprej poskrbijo za to, da je njihova spletna stran za obiskovalce - potencialne kupce - privlačna, enostavna in uporabna. Da bi se izognili morebitnim kaznim, pa je takoj za tem treba zadostiti tudi vsem pravnim zahtevam!
Preberite več >>

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

03.06.2019 od 15:00 do 07.06.2019 18:00
Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

14.06.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje