Miti o aplikaciji Uber

Mite o aplikaciji Uber je razbila nekdanja zaposlena (Vir slike: YouTube).

Miti o aplikaciji Uber

Aplikacija Uber v nekaterih mestih povzroča številne nevšečnosti, ena zadnjih se je zgodila v Indiji, ko je voznik Uberja posilil potnico. O Uberju obstajajo tudi nekateri miti, ki pa jih je v zapisu na omrežju LinkedIn razbila nekdanja Uberjeva zaposlena Melanie Curtin.
Miti o aplikaciji Uber

Mite o aplikaciji Uber je razbila nekdanja zaposlena (Vir slike: YouTube).

Curtinova je bila v Uberju zaposlena skoraj eno leto. V svojem zapisu je razbila pet mitov o Uberju.

Med skoraj enoletnim delom na Uberju ni nikoli opazila domnevne brogramerske (skovanka med bro, moški in programer) kulture. Niti ne pri izvršnem direktorju, vodji projekta, ekipi na splošno. Pravzaprav je tam opazila veliko žensk, ki so se vse bolj približevale voditeljskim in ostalim funkcijam.

Opazila pa je, da je bilo precejšnje razhajanje v številu generalnih menedžerjev, in sicer v prid moških. Vendar pa nikoli ni doživela šovinizma, pravzaprav meritokracijo. Tisti, ki so bili povišani, so bili tako moški kot ženske.

Vsaka novica je dobra novica

V zapisu je omenila, da se vedno nasmeji, ko vidi zapise v medijih, da je za Uberjem še en slab teden, da ne morejo brez tedensko slabih novic. Veste, kaj se zgodi, ko Uber dobi v medijih novo slabo vest? Podobno kot pri pozitivnih, pravi. Ljudje začnejo raziskovati po spletu, kaj je Uber, nekateri si celo naložijo aplikacijo. Torej, podobno kot pri vseh ostalih novicah. Ne glede na to, ali gre za dobro ali slabo novico, gre za večanje zavedanja o vašem produktu oziroma storitvi. Zato, poudarja, vsaka novica je dobra novica.

Cene se ne prilagajajo po posameznih voznikih, nobenega ne preferira. Gre za avtomatični algoritem, ki zajame vse spektre, gnečo in podobno. Ne gre za to, da bi Uber s tem želel prejeti več denarja oziroma izkoristiti voznike, gre za to, da ohranja voznike na cesti.

Pomembno je poudariti tudi, da se Uber ne vrti le okoli voznikov. Uberjevi vozniki niso njegovi direktni zaposleni. Imajo popolno avtonomijo, tudi v primeru, kdaj se bodo prijavili v sistem in odjavili. Zato mora Uber najti pot za njihovo spodbudo, in ena od njih je plačilo.

Konkurence pravzaprav ni

Vsaj v ZDA ne obstaja boljša alternativa Uberju. Morda le v San Franciscu, kjer je na voljo Lyft. Za vse ostale pa Uber predstavlja najbolj zanesljivo in učinkovito alternativno taksi industriji, ki je pogosto nevarna, umazana, nepriročna, obenem pa težka za spremljanje in nadziranje.

Curtinova se v zapisu dotakne tudi nedavnega primera posilstva v New Delhiju. Meni, da je bila posiljena ženska izredno hrabra. Čeprav je bila napadena in prestrašena, se je zatekla na pomoč k policiji. To je izredno pomembno, tudi za to, da ga policija aretira in da tega ne bo več nikoli mogel ponoviti, poudarja.

Napad odpira nova vprašanja

Grozljiv primer je odprl tudi številna vprašanja o širitvi Uberja. Urejenost, ki jo ima v ZDA, težko doseže v ostalih državah. Uber želi obvarovati vozeče, kolikor je pač to možno, bo pa kot vse kaže Uber potreboval nov mehanizem nadzora nad vozniki.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:, , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki