Oblikujte najboljše oglase s Facebookovo novostjo dynamic creative. (Vir slike: Pixabay)
Če oglašujete na Facebooku, ste verjetno že kdaj uporabili metodo A/B testiranja, da bi ugotovili, katera različica oglasa je najbolj privlačna. Če ste ob tem želeli preizkusiti še učinkovitost različnih spremljevalnih besedil, se vam je lahko kaj hitro zgodilo, da je število kombinacij v okviru ene same kampanje preseglo številko deset.
Takšno število kombinacij in možnih oglasov lahko ustvari tudi precej zmede. Zdaj vam lahko na pomoč priskoči sam Facebook – z novo funkcijo, ki se imenuje dinamična kreativa (angl. dynamic creative). Facebookovi algoritmi vam bodo tako pomagali najti pravo kombinacijo podob, naslovov in spremnih besedil.
Kaj vse omogoča t. i. dynamic creative?
Nova funkcija omogoča oblikovanje Facebook oglasa, ki vključuje do 30 različnih elementov. Ko boste objavili oglas, bo Facebook preveril različne kombinacije elementov in konec koncev objavil najbolj učinkovit oglas.
V oglas lahko po novem vključite:
- do 5 naslovov
- do 10 fotografij oziroma podob ali videov
- do 5 besedil
- do 5 opisov povezav
- do 5 gumbov za poziv k dejanju (angl. call to action)
Nova funkcija dinamičnih kreativ je trenutno na voljo pri oblikovanju oglasov za tri cilje: konverzije, nalaganje aplikacij in povečanje obiska.
Kako lahko oblikujete oglase z dinamično kreativo?
Oglase z dinamično kreativo lahko oblikujete v Facebookovi storitvi Power Editor ali v novi različici Urejevalnika oglasov (angl. Ads Manager). Izberite funkcijo Quick Creation in vklopite možnost Dynamic Creative, kot prikazuje fotografija.
Po določitvi izbranih možnosti za prikazovanje (ciljne skupine, proračun itd.) nadaljujte z oblikovanjem oglasa in naložite vse različne elemente, ki jih želite testirati.
Oglasi z dinamično kreativo so trenutno lahko prikazani na naslednjih mestih: Facebookov vir novic (angl. Newsfeed), Instagram, Audience Network classic, in-stream video in rewarded video.
Iščete več znanja o Facebook oglaševanju? Preverite našo celodnevno delavnico >>
Pri oblikovanju Facebook oglasa lahko dodate različice podob, naslovov in spremnih besedil, kot prikazuje spodnji primer.
Ko dodate vse različice, lahko zaženete svojo kampanjo.
Izberite najbolj učinkovito različico oglasa
Po zagonu kampanje bo Facebook svojim uporabnikom začel prikazovati različne verzije vašega oglasa. Njegovi algoritmi se bodo začeli učiti, kaj je všeč vaši ciljni publiki.
Tako vam ni več treba oblikovati različnih oglasov in jih ročno testirati.
Čez nekaj časa boste v poročilu o kampanji videli, katere podobe, besedila, naslovi itd. so najbolj učinkoviti v kombinaciji z drugimi izbranimi elementi.
S pomočjo funkcije dynamic creative boste lahko tako hitro ugotovili, katere podobe, besedila in oglasi so najbolj primerni za objavo.
Dodatni nasveti
Da bi dobili relevantne rezultate, potrebujete vsaj 20 konverzij na različico oglasa. Zato ni smiselno, da v oglas z dinamično kreativo vključite 30 različnih elementov.
Namesto tega testirajte največ 10 elementov naenkrat. Priporočljivo je, da testirate fotografije in besedilo oglasa, saj imata ta dva elementa največji učinek.
Ali je v vašem Urejevalcu oglasov že na voljo funkcija dynamic creative? Preizkusite jo – prihranili boste veliko časa in truda!
Vir: Aggregate Blog