Oblikujte najboljše oglase s Facebook dynamic creative

Ali ste že kdaj uporabili metodo A/B testiranja pri pripravljanju Facebook oglasov? Facebook vam bo po novem lahko pomagal pri izbiranju najbolj učinkovite različice oglasa.
Facebook dynamic creative

Oblikujte najboljše oglase s Facebookovo novostjo dynamic creative. (Vir slike: Pixabay)

Če oglašujete na Facebooku, ste verjetno že kdaj uporabili metodo A/B testiranja, da bi ugotovili, katera različica oglasa je najbolj privlačna. Če ste ob tem želeli preizkusiti še učinkovitost različnih spremljevalnih besedil, se vam je lahko kaj hitro zgodilo, da je število kombinacij v okviru ene same kampanje preseglo številko deset.

Dynamic Creative 1

Se tudi vi težko odločite, katero različico oglasa izbrati? (Vir slike: Aggregate Blog)

Takšno število kombinacij in možnih oglasov lahko ustvari tudi precej zmede. Zdaj vam lahko na pomoč priskoči sam Facebook – z novo funkcijo, ki se imenuje dinamična kreativa (angl. dynamic creative). Facebookovi algoritmi vam bodo tako pomagali najti pravo kombinacijo podob, naslovov in spremnih besedil.

Kaj vse omogoča t. i. dynamic creative?

Nova funkcija omogoča oblikovanje Facebook oglasa, ki vključuje do 30 različnih elementov. Ko boste objavili oglas, bo Facebook preveril različne kombinacije elementov in konec koncev objavil najbolj učinkovit oglas.

V oglas lahko po novem vključite:

  • do 5 naslovov
  • do 10 fotografij oziroma podob ali videov
  • do 5 besedil
  • do 5 opisov povezav
  • do 5 gumbov za poziv k dejanju (angl. call to action)

Nova funkcija dinamičnih kreativ je trenutno na voljo pri oblikovanju oglasov za tri cilje: konverzije, nalaganje aplikacij in povečanje obiska.

Facebook oglaševanje Jure Knehtl

Kako lahko oblikujete oglase z dinamično kreativo?

Oglase z dinamično kreativo lahko oblikujete v Facebookovi storitvi Power Editor ali v novi različici Urejevalnika oglasov (angl. Ads Manager). Izberite funkcijo Quick Creation in vklopite možnost Dynamic Creative, kot prikazuje fotografija.

Dynamic Creative 2

Vklopite možnost Dynamic Creative. (Vir slike: Aggregate Blog)

Po določitvi izbranih možnosti za prikazovanje (ciljne skupine, proračun itd.) nadaljujte z oblikovanjem oglasa in naložite vse različne elemente, ki jih želite testirati.

Oglasi z dinamično kreativo so trenutno lahko prikazani na naslednjih mestih: Facebookov vir novic (angl. Newsfeed), Instagram, Audience Network classic, in-stream video in rewarded video.

Iščete več znanja o Facebook oglaševanju? Preverite našo celodnevno delavnico >>

Pri oblikovanju Facebook oglasa lahko dodate različice podob, naslovov in spremnih besedil, kot prikazuje spodnji primer.

Dynamic Creative 3

Dodajte različne elemente, ki jih želite testirati. (Vir slike: Aggregate Blog)

Ko dodate vse različice, lahko zaženete svojo kampanjo.

Izberite najbolj učinkovito različico oglasa

Po zagonu kampanje bo Facebook svojim uporabnikom začel prikazovati različne verzije vašega oglasa. Njegovi algoritmi se bodo začeli učiti, kaj je všeč vaši ciljni publiki.

Tako vam ni več treba oblikovati različnih oglasov in jih ročno testirati.

Čez nekaj časa boste v poročilu o kampanji videli, katere podobe, besedila, naslovi itd. so najbolj učinkoviti v kombinaciji z drugimi izbranimi elementi.

Dynamic Creative 4

Oglejte si učinkovitost kombinacij elementov. (Vir slike: Aggregate Blog)

S pomočjo funkcije dynamic creative boste lahko tako hitro ugotovili, katere podobe, besedila in oglasi so najbolj primerni za objavo.

Dodatni nasveti

Da bi dobili relevantne rezultate, potrebujete vsaj 20 konverzij na različico oglasa. Zato ni smiselno, da v oglas z dinamično kreativo vključite 30 različnih elementov.

Namesto tega testirajte največ 10 elementov naenkrat. Priporočljivo je, da testirate fotografije in besedilo oglasa, saj imata ta dva elementa največji učinek.

Ali je v vašem Urejevalcu oglasov že na voljo funkcija dynamic creative? Preizkusite jo – prihranili boste veliko časa in truda!

Vir: Aggregate Blog

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Podjetja v zadnjem času plačujejo več za Facebook oglaševanje

Podjetja v zadnjem času plačujejo več za Facebook oglaševanje

Za oglaševanje na Facebooku se odločajo številna podjetja, saj velja splošno prepričanje, da na tem družabnem omrežju uporabniki preživijo velik del svojega časa. Se je pa cena tovrstnih storitev v zadnjem času dvignila. Kakšni so razlogi za to? Preberite več >>

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Digitalno oglaševanje prek storitve Facebook Messenger vstopa v zasebni prostor posameznikov. Boste izkoristili to priložnost? Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje