Oblikujte najboljše oglase s Facebook dynamic creative

Ali ste že kdaj uporabili metodo A/B testiranja pri pripravljanju Facebook oglasov? Facebook vam bo po novem lahko pomagal pri izbiranju najbolj učinkovite različice oglasa.
Facebook dynamic creative

Oblikujte najboljše oglase s Facebookovo novostjo dynamic creative. (Vir slike: Pixabay)

Če oglašujete na Facebooku, ste verjetno že kdaj uporabili metodo A/B testiranja, da bi ugotovili, katera različica oglasa je najbolj privlačna. Če ste ob tem želeli preizkusiti še učinkovitost različnih spremljevalnih besedil, se vam je lahko kaj hitro zgodilo, da je število kombinacij v okviru ene same kampanje preseglo številko deset.

Dynamic Creative 1

Se tudi vi težko odločite, katero različico oglasa izbrati? (Vir slike: Aggregate Blog)

Takšno število kombinacij in možnih oglasov lahko ustvari tudi precej zmede. Zdaj vam lahko na pomoč priskoči sam Facebook – z novo funkcijo, ki se imenuje dinamična kreativa (angl. dynamic creative). Facebookovi algoritmi vam bodo tako pomagali najti pravo kombinacijo podob, naslovov in spremnih besedil.

Kaj vse omogoča t. i. dynamic creative?

Nova funkcija omogoča oblikovanje Facebook oglasa, ki vključuje do 30 različnih elementov. Ko boste objavili oglas, bo Facebook preveril različne kombinacije elementov in konec koncev objavil najbolj učinkovit oglas.

V oglas lahko po novem vključite:

  • do 5 naslovov
  • do 10 fotografij oziroma podob ali videov
  • do 5 besedil
  • do 5 opisov povezav
  • do 5 gumbov za poziv k dejanju (angl. call to action)

Nova funkcija dinamičnih kreativ je trenutno na voljo pri oblikovanju oglasov za tri cilje: konverzije, nalaganje aplikacij in povečanje obiska.

Facebook oglaševanje Jure Knehtl

Kako lahko oblikujete oglase z dinamično kreativo?

Oglase z dinamično kreativo lahko oblikujete v Facebookovi storitvi Power Editor ali v novi različici Urejevalnika oglasov (angl. Ads Manager). Izberite funkcijo Quick Creation in vklopite možnost Dynamic Creative, kot prikazuje fotografija.

Dynamic Creative 2

Vklopite možnost Dynamic Creative. (Vir slike: Aggregate Blog)

Po določitvi izbranih možnosti za prikazovanje (ciljne skupine, proračun itd.) nadaljujte z oblikovanjem oglasa in naložite vse različne elemente, ki jih želite testirati.

Oglasi z dinamično kreativo so trenutno lahko prikazani na naslednjih mestih: Facebookov vir novic (angl. Newsfeed), Instagram, Audience Network classic, in-stream video in rewarded video.

Iščete več znanja o Facebook oglaševanju? Preverite našo celodnevno delavnico >>

Pri oblikovanju Facebook oglasa lahko dodate različice podob, naslovov in spremnih besedil, kot prikazuje spodnji primer.

Dynamic Creative 3

Dodajte različne elemente, ki jih želite testirati. (Vir slike: Aggregate Blog)

Ko dodate vse različice, lahko zaženete svojo kampanjo.

Izberite najbolj učinkovito različico oglasa

Po zagonu kampanje bo Facebook svojim uporabnikom začel prikazovati različne verzije vašega oglasa. Njegovi algoritmi se bodo začeli učiti, kaj je všeč vaši ciljni publiki.

Tako vam ni več treba oblikovati različnih oglasov in jih ročno testirati.

Čez nekaj časa boste v poročilu o kampanji videli, katere podobe, besedila, naslovi itd. so najbolj učinkoviti v kombinaciji z drugimi izbranimi elementi.

Dynamic Creative 4

Oglejte si učinkovitost kombinacij elementov. (Vir slike: Aggregate Blog)

S pomočjo funkcije dynamic creative boste lahko tako hitro ugotovili, katere podobe, besedila in oglasi so najbolj primerni za objavo.

Dodatni nasveti

Da bi dobili relevantne rezultate, potrebujete vsaj 20 konverzij na različico oglasa. Zato ni smiselno, da v oglas z dinamično kreativo vključite 30 različnih elementov.

Namesto tega testirajte največ 10 elementov naenkrat. Priporočljivo je, da testirate fotografije in besedilo oglasa, saj imata ta dva elementa največji učinek.

Ali je v vašem Urejevalcu oglasov že na voljo funkcija dynamic creative? Preizkusite jo – prihranili boste veliko časa in truda!

Vir: Aggregate Blog

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Email Marketing Master Class

Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>


So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Digitalno oglaševanje prek storitve Facebook Messenger vstopa v zasebni prostor posameznikov. Boste izkoristili to priložnost? Preberite več >>

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Facebookov Urejevalnik oglasov že slabo leto omogoča t. i. A/B testiranje nekaterih možnosti. Po novem lahko testirate tudi videz oziroma kreativo oglasov. Preberite več >>

Novost na Facebooku: potrjevanje domen

Novost na Facebooku: potrjevanje domen

Facebook je pred časom umaknil možnost urejanja opisov povezav, ki je bila pred tem na voljo upravljavcem Facebook strani. Zdaj se ta možnost vrača – le za potrjene domene. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: AI4GOOD – powered by Huawei

26.09.2018 od 12:30 do 17:00
Konferenca: AI4GOOD – powered by Huawei

Umetna inteligenca (Artificial intelligence) je med podjetniki svetovnega kova, kot sta Elon Musk in Jeff Bezos, izredno pogosta tema pogovorov. Kako pa je z uporabo oziroma razvojem umetne inteligence v Sloveniji? Vabimo vas na brezplačno konferenco AI4GOOD – powered by Huawei, na kateri bomo preverili stanje ter napovedali trende.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.10.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

16.10.2018 od 16:00 do 18.10.2018 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

Vse za podjetje