Oblikujte najboljše oglase s Facebookovo novostjo dynamic creative

Ali ste že kdaj uporabili metodo A/B testiranja pri pripravljanju Facebook oglasov? Facebook vam bo po novem lahko pomagal pri izbiranju najbolj učinkovite različice oglasa.
Facebook dynamic creative

Oblikujte najboljše oglase s Facebookovo novostjo dynamic creative. (Vir slike: Pixabay)

Če oglašujete na Facebooku, ste verjetno že kdaj uporabili metodo A/B testiranja, da bi ugotovili, katera različica oglasa je najbolj privlačna. Če ste ob tem želeli preizkusiti še učinkovitost različnih spremljevalnih besedil, se vam je lahko kaj hitro zgodilo, da je število kombinacij v okviru ene same kampanje preseglo številko deset.

Dynamic Creative 1

Se tudi vi težko odločite, katero različico oglasa izbrati? (Vir slike: Aggregate Blog)

Takšno število kombinacij in možnih oglasov lahko ustvari tudi precej zmede. Zdaj vam lahko na pomoč priskoči sam Facebook – z novo funkcijo, ki se imenuje dinamična kreativa (angl. dynamic creative). Facebookovi algoritmi vam bodo tako pomagali najti pravo kombinacijo podob, naslovov in spremnih besedil.

Kaj vse omogoča t. i. dynamic creative?

Nova funkcija omogoča oblikovanje Facebook oglasa, ki vključuje do 30 različnih elementov. Ko boste objavili oglas, bo Facebook preveril različne kombinacije elementov in konec koncev objavil najbolj učinkovit oglas.

V oglas lahko po novem vključite:

  • do 5 naslovov
  • do 10 fotografij oziroma podob ali videov
  • do 5 besedil
  • do 5 opisov povezav
  • do 5 gumbov za poziv k dejanju (angl. call to action)

Nova funkcija dinamičnih kreativ je trenutno na voljo pri oblikovanju oglasov za tri cilje: konverzije, nalaganje aplikacij in povečanje obiska.

Facebook oglaševanje Jure Knehtl

Kako lahko oblikujete oglase z dinamično kreativo?

Oglase z dinamično kreativo lahko oblikujete v Facebookovi storitvi Power Editor ali v novi različici Urejevalnika oglasov (angl. Ads Manager). Izberite funkcijo Quick Creation in vklopite možnost Dynamic Creative, kot prikazuje fotografija.

Dynamic Creative 2

Vklopite možnost Dynamic Creative. (Vir slike: Aggregate Blog)

Po določitvi izbranih možnosti za prikazovanje (ciljne skupine, proračun itd.) nadaljujte z oblikovanjem oglasa in naložite vse različne elemente, ki jih želite testirati.

Oglasi z dinamično kreativo so trenutno lahko prikazani na naslednjih mestih: Facebookov vir novic (angl. Newsfeed), Instagram, Audience Network classic, in-stream video in rewarded video.

Iščete več znanja o Facebook oglaševanju? Preverite našo celodnevno delavnico >>

Pri oblikovanju Facebook oglasa lahko dodate različice podob, naslovov in spremnih besedil, kot prikazuje spodnji primer.

Dynamic Creative 3

Dodajte različne elemente, ki jih želite testirati. (Vir slike: Aggregate Blog)

Ko dodate vse različice, lahko zaženete svojo kampanjo.

Izberite najbolj učinkovito različico oglasa

Po zagonu kampanje bo Facebook svojim uporabnikom začel prikazovati različne verzije vašega oglasa. Njegovi algoritmi se bodo začeli učiti, kaj je všeč vaši ciljni publiki.

Tako vam ni več treba oblikovati različnih oglasov in jih ročno testirati.

Čez nekaj časa boste v poročilu o kampanji videli, katere podobe, besedila, naslovi itd. so najbolj učinkoviti v kombinaciji z drugimi izbranimi elementi.

Dynamic Creative 4

Oglejte si učinkovitost kombinacij elementov. (Vir slike: Aggregate Blog)

S pomočjo funkcije dynamic creative boste lahko tako hitro ugotovili, katere podobe, besedila in oglasi so najbolj primerni za objavo.

Dodatni nasveti

Da bi dobili relevantne rezultate, potrebujete vsaj 20 konverzij na različico oglasa. Zato ni smiselno, da v oglas z dinamično kreativo vključite 30 različnih elementov.

Namesto tega testirajte največ 10 elementov naenkrat. Priporočljivo je, da testirate fotografije in besedilo oglasa, saj imata ta dva elementa največji učinek.

Ali je v vašem Urejevalcu oglasov že na voljo funkcija dynamic creative? Preizkusite jo – prihranili boste veliko časa in truda!

Vir: Aggregate Blog

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko. Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov. Preberite več >>


Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Digitalno oglaševanje prek storitve Facebook Messenger vstopa v zasebni prostor posameznikov. Boste izkoristili to priložnost? Preberite več >>

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Facebookov Urejevalnik oglasov že slabo leto omogoča t. i. A/B testiranje nekaterih možnosti. Po novem lahko testirate tudi videz oziroma kreativo oglasov. Preberite več >>

Novost na Facebooku: potrjevanje domen

Novost na Facebooku: potrjevanje domen

Facebook je pred časom umaknil možnost urejanja opisov povezav, ki je bila pred tem na voljo upravljavcem Facebook strani. Zdaj se ta možnost vrača – le za potrjene domene. Preberite več >>

Najboljši oglasi v Facebook Messengerju

Najboljši oglasi v Facebook Messengerju

Danes smo bolj digitalno povezani kot kdajkoli poprej. V naše digitalne komunikacije, na primer v klepet v okviru Facebook Messengerja, pa vse bolj vstopajo tudi oglaševalci in podjetja. Preberite več >>

Kakšen Facebook oglas je dober oglas?

Kakšen Facebook oglas je dober oglas?

Facebook se kot vir potencialnih kupcev pospešeno uveljavlja v tržne strategije slovenskih podjetij. Oglaševati na Facebooku ali ne že davno ni več vprašanje, težje pa najdemo odgovor na vprašanje, kakšen oglas je uspešen oglas. Preberite več >>

Preizkusite oglase v Facebook Messengerju!

Preizkusite oglase v Facebook Messengerju!

Želite doseči več potencialnih strank? Ste že spoznali oglase v storitvi Facebook Messenger? Preizkusite jih! Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Prehod v novo leto pomeni tudi spremembe na področju digitalnega marketinga. Na trg stopajo novi trendi, ki jih mora upoštevati vsako podjetje. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje