S Facebookovim uspehom Zuckerberg še bogatejši

Facebookovo nedavno poročilo o prihodkih zadnjega četrtletja, ki je razkrilo, da je s prihodki zgolj enega četrtletja prehitel celoletne prihodke, je njegovega prvega moža popeljalo na četrto mesto lestvice najbogatejših Zemljanov.
S Facebookovim uspehom Zuckerberg še bogatejši

Mark Zuckerberg je četrti najbogatejši Zemljan (Vir slike: YouTube).

Z razkritjem poročila poslovanja v zadnjem četrtletja podjetja Facebook je Zuckerberg postal četrti najbogatejši Zemljan. Njegovo premoženje je po novem ocenjeno na 50 milijarde dolarjev, kar je bilo dovolj, da je prehitel brata Charlesa in Davida Kocha (premoženje ocenjeno na 45,9 milijonov dolarjev), Carlosa Slima (49 milijarde dolarjev) in Jeffa Bezosa (49,1 milijarde dolarjev), katerega premoženje je skopnelo na račun padca vrednosti delnic (kljub rekordnemu zaslužku), poroča Bloomberg.

Na mestih pred njim so poslovneži, ki so svojo priložnost našli v tehnološkem svetu. Bill Gates, Amancio Ortega (69,3 milijarde dolarjev) in Warren Buffett (59,6 milijarde dolarjev). Prav vsi trije so v zadnjem mesecu izgubili nekaj vrednosti svojega premoženja, največjo pa je izgubil ravno prvo uvrščeni, Bill Gates, in sicer 5,8 milijarde dolarjev. Njegovo premoženje je sicer ocenjeno na 78,7 milijard dolarjev.

Se lahko zavihti še višje? Analitiki prikimavajo

Zuckerberg ima zagotovo potencial, da se na lestvici zavihti še višje. Priložnost ima že letos, saj je po mnenju analitikov eden od sedmih milijarderjev med 100 najbogatejšimi Zemljani, ki si lahko obetajo vnovično povečanje premoženja. Še posebej pa je potrebno poudariti starostno razliko, ki je med prvim možem Facebooka in ostalimi podjetniki, ki so uvrščeni pred njim na lestvici. Bill Gates bo na primer letos dopolnil 61 let, Amancio Ortega je star 79 let, Warren Buffett pa jih ima 85.

Cilj: do 2030 5 milijard uporabnikov!

Ambicije 31-letnega Američana ne pojenjajo. Zuckerberg si je poleg številnih ciljev zastavil še enega. Do leta 2030 bo imel Facebook kar 5 milijard uporabnikov, je dejal ameriškim medijem. Takrat naj bi svetovna populacija štela 8,5 milijarde ljudi, torej bi Facebook uporabljal vsak šesti Zemljan. Dodajmo še, da Facebook zahteva, da so njegovi uporabniki starejši od 13 let, ti mlajši uporabniki pa raje uporabljajo druga, trenutno izredno vroča omrežja. Do cilja Zuckerberga loti še precej dela: danes se na Facebook vsak mesec prijavi 1,6 milijarde ljudi.

Za doseg tega cilja bo potrebna tudi boljša pokritost oziroma dostopnost do spleta, kar je tudi eno od področij, na katerih je Facebook izredno aktiven v zadnjih mesecih. Največji izziv predstavlja dostopnost do spleta v razvijajočih se delih sveta. V ta namen namenja velike vsote denarja za postavitev lastne infrastrukture.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje