digital-marketing-spletni

Kolikšen znesek moramo nameniti spletnemu marketingu? (foto: Pixabay.com)

Vlagate dovolj denarja v spletni marketing?

Zakaj cene spletnega oglaševanja naraščajo? Od česa so odvisne? Kako oglaševalske platforme optimalno izkoristiti za spletni marketing? Strokovnjaki vam ponujajo odgovore na vprašanja, s katerimi se sooča praktično vsak podjetnik.
digital-marketing-spletni

Kolikšen znesek moramo nameniti spletnemu marketingu? (foto: Pixabay.com)

Cene spletnega oglaševanja so v zadnjem obdobju v porastu. Marketinški strokovnjaki vam bodo v spodnjih vrsticah razkrili, kaj vse vpliva na ceno in kolikšen del proračuna podjetja bi morali nameniti za oglaševanje preko spleta.

Preberite prvi del pogovora v prispevku Kako poiskati pravi kanal za oglaševanje svojega izdelka?

Digitalni kanali so cenovno učinkovitejši

“Še vedno velja, da ceno različnih oblik oglaševanja določa v prvi vrsti dobro pripravljena strategija in izvedba, ki upošteva kanal, uporabnika, konkurenco… V splošnem cene skozi daljše obdobje rastejo zaradi vedno večje konkurence in ekonomskih zakonitosti. Vseeno ostajajo digitalni kanali po naših izkušnjah cenovno učinkovitejši od tradicionalnih marketinških poti,” meni Zoran Bosančić iz digitalno marketinške agencije POINT OUT.

E-marketing: pravni vidiki

Kako na pravi način nagovoriti kupce preko spleta? (foto: Pixabay.com)

Cena odvisna od lokacijskega targetiranja

Pomembno je vedeti, da so cene spletnega oglaševanja odvisne od lokacijskega targetiranja. Nataša Ravnikar iz podjetja Optiweb opozarja, da so cene v zahodnih državah bistveno višje kot recimo v državah nekdanje Jugoslavije. Razlikujejo se tudi med posameznimi branžami, saj na cene vpliva tudi konkurenca, ki oglašuje podobne storitve oziroma izdelke.

“Na cene lahko vplivajo tudi spremembe algoritmov. Kot primer lahko izpostavim upad organskega dosega na Facebooku. Ta je sprožil večje število oglaševalcev, kar je povzročilo višje cene oglaševanja,” dodaja Ravnikarjeva.

Delavnica Kako pisati za splet

Višina zneska odvisna od ciljne skupine

Tudi Sašo Palčič iz marketinške agencije Madwise se strinja, da so cene spletnega oglaševanja v porastu. To dokazujejo kvartalni rezultati največjih oglaševalskih platform. Po njegovem mnenju lahko s pravilnim ciljanjem še vedno optimalno izkoristimo vsako platformo. In kolikšen znesek proračuna podjetja namenjega oglaševalskim aktivnostim bi morali nameniti spletnemu marketingu?

“Boljše vprašanje bi bilo za kolikšen del proračuna bi radi vedeli kaj točno se z njim dogaja in kakšen je ROI (Return on investment – dobičkonosnost vloženega kapitala op.a.). Splet nam namreč omogoča, da vse to lahko relativno enostavno izmerimo. Sicer pa je odgovor povsem odvisen od ciljne skupine. Če so to mladi, bo številka najbrž zelo blizu 100 odstotkom. V primeru starejših ciljnih skupin se ustrezno zniža. Menim, da se v tem primeru ne bi smela spustiti pod 30 odstotkov,” odgovarja Palčič.

Podjetja povečujejo vložke v spletni marketing

Bosančić razkriva, da podjetja vse več vlagajo v spletni marketing, višina zneska pa je odvisna od različnih faktorjev: “Trendi kažejo, da se vedno več podjetij odloča, da namenjajo vse večji delež marketinškega proračuna marketinškim aktivnostim na spletu. Ne moremo pa podati enovitega odgovora, ki bi bil pravi za vsako podjetje, saj je to odvisno od ciljne skupine oziroma marketinške strategije podjetja.”

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Več >

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Več >

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Več >

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Več >

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Več >

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Več >

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Več >

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki