Vlagate dovolj denarja v spletni marketing?

Zakaj cene spletnega oglaševanja naraščajo? Od česa so odvisne? Kako oglaševalske platforme optimalno izkoristiti za spletni marketing? Strokovnjaki vam ponujajo odgovore na vprašanja, s katerimi se sooča praktično vsak podjetnik.
digital-marketing-spletni

Kolikšen znesek moramo nameniti spletnemu marketingu? (foto: Pixabay.com)

Cene spletnega oglaševanja so v zadnjem obdobju v porastu. Marketinški strokovnjaki vam bodo v spodnjih vrsticah razkrili, kaj vse vpliva na ceno in kolikšen del proračuna podjetja bi morali nameniti za oglaševanje preko spleta.

Preberite prvi del pogovora v prispevku Kako poiskati pravi kanal za oglaševanje svojega izdelka?

Digitalni kanali so cenovno učinkovitejši

“Še vedno velja, da ceno različnih oblik oglaševanja določa v prvi vrsti dobro pripravljena strategija in izvedba, ki upošteva kanal, uporabnika, konkurenco… V splošnem cene skozi daljše obdobje rastejo zaradi vedno večje konkurence in ekonomskih zakonitosti. Vseeno ostajajo digitalni kanali po naših izkušnjah cenovno učinkovitejši od tradicionalnih marketinških poti,” meni Zoran Bosančić iz digitalno marketinške agencije POINT OUT.

E-marketing: pravni vidiki

Kako na pravi način nagovoriti kupce preko spleta? (foto: Pixabay.com)

Cena odvisna od lokacijskega targetiranja

Pomembno je vedeti, da so cene spletnega oglaševanja odvisne od lokacijskega targetiranja. Nataša Ravnikar iz podjetja Optiweb opozarja, da so cene v zahodnih državah bistveno višje kot recimo v državah nekdanje Jugoslavije. Razlikujejo se tudi med posameznimi branžami, saj na cene vpliva tudi konkurenca, ki oglašuje podobne storitve oziroma izdelke.

“Na cene lahko vplivajo tudi spremembe algoritmov. Kot primer lahko izpostavim upad organskega dosega na Facebooku. Ta je sprožil večje število oglaševalcev, kar je povzročilo višje cene oglaševanja,” dodaja Ravnikarjeva.

Delavnica Kako pisati za splet

Višina zneska odvisna od ciljne skupine

Tudi Sašo Palčič iz marketinške agencije Madwise se strinja, da so cene spletnega oglaševanja v porastu. To dokazujejo kvartalni rezultati največjih oglaševalskih platform. Po njegovem mnenju lahko s pravilnim ciljanjem še vedno optimalno izkoristimo vsako platformo. In kolikšen znesek proračuna podjetja namenjega oglaševalskim aktivnostim bi morali nameniti spletnemu marketingu?

“Boljše vprašanje bi bilo za kolikšen del proračuna bi radi vedeli kaj točno se z njim dogaja in kakšen je ROI (Return on investment – dobičkonosnost vloženega kapitala op.a.). Splet nam namreč omogoča, da vse to lahko relativno enostavno izmerimo. Sicer pa je odgovor povsem odvisen od ciljne skupine. Če so to mladi, bo številka najbrž zelo blizu 100 odstotkom. V primeru starejših ciljnih skupin se ustrezno zniža. Menim, da se v tem primeru ne bi smela spustiti pod 30 odstotkov,” odgovarja Palčič.

Podjetja povečujejo vložke v spletni marketing

Bosančić razkriva, da podjetja vse več vlagajo v spletni marketing, višina zneska pa je odvisna od različnih faktorjev: “Trendi kažejo, da se vedno več podjetij odloča, da namenjajo vse večji delež marketinškega proračuna marketinškim aktivnostim na spletu. Ne moremo pa podati enovitega odgovora, ki bi bil pravi za vsako podjetje, saj je to odvisno od ciljne skupine oziroma marketinške strategije podjetja.”

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Slovencem končno omogočena prodaja na Amazonu!

Slovencem končno omogočena prodaja na Amazonu!

V zadnjih dneh je v medijih odjeknila novica, ki je razveselila predvsem tiste, ki svoje izdelke že prodajajo preko spleta ali pa to še nameravajo. Slovenskim podjetnikom bo namreč končno omogočena prodaja izdelkov preko platforme Amazon Europe. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google v svoj iskalnik umešča daljše povzetke spletnih strani. Kaj to pomeni in kaj morate storiti, da bo vaša strategija optimiziranja spletne strani najbolj optimalna? Preberite več >>

Je starost domene pomembna za uvrstitev spletnih strani?

Je starost domene pomembna za uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>

Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 2. del

Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 2. del

O pomembnosti optimizacije spletnih strani smo pisali že večkrat: podobno kot ima klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami malo obiska in malo dobička zaradi slabe lokacije, podobno tudi spletna stran, ki je nihče ne obišče, ne more prinesti zaslužka. Preberite več >>

Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 1. del

Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 1. del

O pomembnosti optimizacije spletnih strani smo pisali že večkrat: podobno kot ima klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami zaradi slabe lokacije malo obiska in malo dobička, podobno tudi spletna stran, ki je nihče ne obišče, ne more prinesti zaslužka. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

17.05.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

Lastniki spletnih trgovin ponavadi najprej poskrbijo za to, da je njihova spletna stran za obiskovalce - potencialne kupce - privlačna, enostavna in uporabna. Da bi se izognili morebitnim kaznim, pa je takoj za tem treba zadostiti tudi vsem pravnim zahtevam!
Preberite več >>

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

03.06.2019 od 15:00 do 07.06.2019 18:00
Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

14.06.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje