Vlagate dovolj denarja v spletni marketing?

Zakaj cene spletnega oglaševanja naraščajo? Od česa so odvisne? Kako oglaševalske platforme optimalno izkoristiti za spletni marketing? Strokovnjaki vam ponujajo odgovore na vprašanja, s katerimi se sooča praktično vsak podjetnik.
digital-marketing-spletni

Kolikšen znesek moramo nameniti spletnemu marketingu? (foto: Pixabay.com)

Cene spletnega oglaševanja so v zadnjem obdobju v porastu. Marketinški strokovnjaki vam bodo v spodnjih vrsticah razkrili, kaj vse vpliva na ceno in kolikšen del proračuna podjetja bi morali nameniti za oglaševanje preko spleta.

Preberite prvi del pogovora v prispevku Kako poiskati pravi kanal za oglaševanje svojega izdelka?

Digitalni kanali so cenovno učinkovitejši

“Še vedno velja, da ceno različnih oblik oglaševanja določa v prvi vrsti dobro pripravljena strategija in izvedba, ki upošteva kanal, uporabnika, konkurenco… V splošnem cene skozi daljše obdobje rastejo zaradi vedno večje konkurence in ekonomskih zakonitosti. Vseeno ostajajo digitalni kanali po naših izkušnjah cenovno učinkovitejši od tradicionalnih marketinških poti,” meni Zoran Bosančić iz digitalno marketinške agencije POINT OUT.

E-marketing: pravni vidiki

Kako na pravi način nagovoriti kupce preko spleta? (foto: Pixabay.com)

Cena odvisna od lokacijskega targetiranja

Pomembno je vedeti, da so cene spletnega oglaševanja odvisne od lokacijskega targetiranja. Nataša Ravnikar iz podjetja Optiweb opozarja, da so cene v zahodnih državah bistveno višje kot recimo v državah nekdanje Jugoslavije. Razlikujejo se tudi med posameznimi branžami, saj na cene vpliva tudi konkurenca, ki oglašuje podobne storitve oziroma izdelke.

“Na cene lahko vplivajo tudi spremembe algoritmov. Kot primer lahko izpostavim upad organskega dosega na Facebooku. Ta je sprožil večje število oglaševalcev, kar je povzročilo višje cene oglaševanja,” dodaja Ravnikarjeva.

Delavnica Kako pisati za splet

Višina zneska odvisna od ciljne skupine

Tudi Sašo Palčič iz marketinške agencije Madwise se strinja, da so cene spletnega oglaševanja v porastu. To dokazujejo kvartalni rezultati največjih oglaševalskih platform. Po njegovem mnenju lahko s pravilnim ciljanjem še vedno optimalno izkoristimo vsako platformo. In kolikšen znesek proračuna podjetja namenjega oglaševalskim aktivnostim bi morali nameniti spletnemu marketingu?

“Boljše vprašanje bi bilo za kolikšen del proračuna bi radi vedeli kaj točno se z njim dogaja in kakšen je ROI (Return on investment – dobičkonosnost vloženega kapitala op.a.). Splet nam namreč omogoča, da vse to lahko relativno enostavno izmerimo. Sicer pa je odgovor povsem odvisen od ciljne skupine. Če so to mladi, bo številka najbrž zelo blizu 100 odstotkom. V primeru starejših ciljnih skupin se ustrezno zniža. Menim, da se v tem primeru ne bi smela spustiti pod 30 odstotkov,” odgovarja Palčič.

Podjetja povečujejo vložke v spletni marketing

Bosančić razkriva, da podjetja vse več vlagajo v spletni marketing, višina zneska pa je odvisna od različnih faktorjev: “Trendi kažejo, da se vedno več podjetij odloča, da namenjajo vse večji delež marketinškega proračuna marketinškim aktivnostim na spletu. Ne moremo pa podati enovitega odgovora, ki bi bil pravi za vsako podjetje, saj je to odvisno od ciljne skupine oziroma marketinške strategije podjetja.”

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Trendi digitalnega marketinga 2019

Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>


Kako lahko z vsebinskim marketingom dosegate zastavljene cilje?

Kako lahko z vsebinskim marketingom dosegate zastavljene cilje?

Vsebinski marketing je danes eno najpomembnejših orodij digitalnega marketinga. Prek njega boste lahko učinkovito širili dober glas o podjetju in si posledično povečali prodajo. Preberite več >>

9 napak, ki odganjajo kupce z vaše spletne strani

9 napak, ki odganjajo kupce z vaše spletne strani

Spletna stran vašega podjetja je izjemno pomemben element pridobivanja strank in povečevanja prodaje. Če vaša spletna stran ni prijetno oblikovana, ustrezno organizirana ali uporabna za brskanje, jo bodo potencialne stranke nehale uporabljati. Izogibajte se naslednjim napakam! Preberite več >>

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Alexis Rodrigo je marketinška strokovnjakinja, ki ve, kako oblikovati prodajna besedila v elektronskih pismih. Pri svojem delu namreč sledi preverjeni formuli, ki je v svetu prodajnikov in marketingarjev poznana že več desetletij, saj je že večkrat tudi sama preizkusila, da se odlično obnese. Preberite več >>

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Trženje prek elektronske pošte ne vključuje samo pošiljanja novic! Ko oblikujete sporočila, ne pozabite na transakcijska in potrditvena sporočila. Izvrstno potrditveno sporočilo lahko privede do dodatnega nakupa v roku nekaj minut. Predstavljamo nekaj zanimivih nasvetov. Preberite več >>

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Že nekaj časa je znano, da besedila na spletu beremo na drugačen način, kot tista v fizični obliki. Če torej želite, da bo vaša spletna stran dosegala čim boljšo branost in boste prek nje dosegali zastavljene cilje, potem je smiselno pri tem upoštevati nekatera priporočila. Preberite več >>

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2019

13.02.2019 od 14:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje