Vlagate dovolj denarja v spletni marketing?

Zakaj cene spletnega oglaševanja naraščajo? Od česa so odvisne? Kako oglaševalske platforme optimalno izkoristiti za spletni marketing? Strokovnjaki vam ponujajo odgovore na vprašanja, s katerimi se sooča praktično vsak podjetnik.
digital-marketing-spletni

Kolikšen znesek moramo nameniti spletnemu marketingu? (foto: Pixabay.com)

Cene spletnega oglaševanja so v zadnjem obdobju v porastu. Marketinški strokovnjaki vam bodo v spodnjih vrsticah razkrili, kaj vse vpliva na ceno in kolikšen del proračuna podjetja bi morali nameniti za oglaševanje preko spleta.

Preberite prvi del pogovora v prispevku Kako poiskati pravi kanal za oglaševanje svojega izdelka?

Digitalni kanali so cenovno učinkovitejši

“Še vedno velja, da ceno različnih oblik oglaševanja določa v prvi vrsti dobro pripravljena strategija in izvedba, ki upošteva kanal, uporabnika, konkurenco… V splošnem cene skozi daljše obdobje rastejo zaradi vedno večje konkurence in ekonomskih zakonitosti. Vseeno ostajajo digitalni kanali po naših izkušnjah cenovno učinkovitejši od tradicionalnih marketinških poti,” meni Zoran Bosančić iz digitalno marketinške agencije POINT OUT.

E-marketing: pravni vidiki

Kako na pravi način nagovoriti kupce preko spleta? (foto: Pixabay.com)

Cena odvisna od lokacijskega targetiranja

Pomembno je vedeti, da so cene spletnega oglaševanja odvisne od lokacijskega targetiranja. Nataša Ravnikar iz podjetja Optiweb opozarja, da so cene v zahodnih državah bistveno višje kot recimo v državah nekdanje Jugoslavije. Razlikujejo se tudi med posameznimi branžami, saj na cene vpliva tudi konkurenca, ki oglašuje podobne storitve oziroma izdelke.

“Na cene lahko vplivajo tudi spremembe algoritmov. Kot primer lahko izpostavim upad organskega dosega na Facebooku. Ta je sprožil večje število oglaševalcev, kar je povzročilo višje cene oglaševanja,” dodaja Ravnikarjeva.

Delavnica Kako pisati za splet

Višina zneska odvisna od ciljne skupine

Tudi Sašo Palčič iz marketinške agencije Madwise se strinja, da so cene spletnega oglaševanja v porastu. To dokazujejo kvartalni rezultati največjih oglaševalskih platform. Po njegovem mnenju lahko s pravilnim ciljanjem še vedno optimalno izkoristimo vsako platformo. In kolikšen znesek proračuna podjetja namenjega oglaševalskim aktivnostim bi morali nameniti spletnemu marketingu?

“Boljše vprašanje bi bilo za kolikšen del proračuna bi radi vedeli kaj točno se z njim dogaja in kakšen je ROI (Return on investment – dobičkonosnost vloženega kapitala op.a.). Splet nam namreč omogoča, da vse to lahko relativno enostavno izmerimo. Sicer pa je odgovor povsem odvisen od ciljne skupine. Če so to mladi, bo številka najbrž zelo blizu 100 odstotkom. V primeru starejših ciljnih skupin se ustrezno zniža. Menim, da se v tem primeru ne bi smela spustiti pod 30 odstotkov,” odgovarja Palčič.

Podjetja povečujejo vložke v spletni marketing

Bosančić razkriva, da podjetja vse več vlagajo v spletni marketing, višina zneska pa je odvisna od različnih faktorjev: “Trendi kažejo, da se vedno več podjetij odloča, da namenjajo vse večji delež marketinškega proračuna marketinškim aktivnostim na spletu. Ne moremo pa podati enovitega odgovora, ki bi bil pravi za vsako podjetje, saj je to odvisno od ciljne skupine oziroma marketinške strategije podjetja.”

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR - Splošna uredba o varstvu podatkov (SUVP) je meseca maja prinesla nova pravila in obveznosti za organizacije, ki pri svojem poslovanju obdelujejo osebne podatke med drugim bistveno strožji nadzor in omejitve pri uporabi osebnih podatkov o obiskovalcih spletnih strani in mest. Preberite več >>

Zakaj mora podjetnik blogati? Tu je 7 razlogov!

Zakaj mora podjetnik blogati? Tu je 7 razlogov!

Ali v vašem podjetju že razmišljate o pisanju bloga? Predstavljamo vam razloge, zakaj je to odlična priložnost za izboljšanje vašega poslovanja. Začnite že danes! Preberite več >>

Sodelovanje z agencijami vam prinese paket strokovnjakov

Sodelovanje z agencijami vam prinese paket strokovnjakov

Vam pri ukvarjanju s številnimi podjetniškimi izzivi zmanjkuje časa za kakovostno načrtovanje marketinških aktivnosti? Strokovnjaki priporočajo, da se po pomoč obrnete k specializiranim agencijam. Preberite več >>

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Alexis Rodrigo je marketinška strokovnjakinja, ki ve, kako oblikovati prodajna besedila v elektronskih pismih. Pri svojem delu namreč sledi preverjeni formuli, ki je v svetu prodajnikov in marketingarjev poznana že več desetletij, saj je že večkrat tudi sama preizkusila, da se odlično obnese. Preberite več >>

Na tekmovanju Spletni trgovec leta 2018 zmagala gizzmo.si in hajdi.si

Na tekmovanju Spletni trgovec leta 2018 zmagala gizzmo.si in hajdi.si

Včeraj je potekala podelitev nagrad za Spletnega trgovca 2018. V kategoriji velikih trgovcev je zmagala spletna trgovina gizzmo.si, med manjšimi trgovci pa je prvo mesto osvojila hajdi.si. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

Ali iščete načine, kako povečati prepoznavnost svoje blagovne znamke? Ali želite nadgraditi svojo spletno trgovino? Ali ste že pomislili na pisanje bloga? Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

07.12.2018 od 9:00 do 12:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

13.12.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Vse za podjetje