Najpogostejše zmote o podjetništvu

Veliko ljudi ima o podjetništvu napačno predstavo, to pa posameznika pripelje do tega, da se v poslovni svet poda nepripravljen. Neuspehe je zato toliko težje premagati. Propad podjetja je mogoče preprečiti že s poznavanjem nekaterih najpogostejših zmot o podjetništvu.
Najpogostejše zmote o podjetništvu

Nekaj najpogostejših zmot o podjetništvu (Vir slike: Freeimages.com)

Čedalje več posameznikov išče srečo v podjetniškem svetu. Toda mnogi izmed njih o podjetništvu nimajo realnih predstav in se zato ne morejo primerno pripraviti na poslovni svet. Preverite nekaj najpogostejših zmot podjetnikov začetnikov.

“Investitorji nas čakajo za ovinkom.”

Dejstvo je, da je ob ustanovitvi podjetja izredno težko najti investitorja, ki bi bil pripravljen v mlado podjetje vložiti sredstva. Kljub temu pa se najdejo mnogi, ki so prepričani v nasprotno. Toda tudi ti kmalu ugotovijo, da brez lastnih sredstev ter posojil družinskih članov in prijateljev ne bo šlo.

Šele kasneje, če podjetje preživi prvih nekaj mesecev poslovanja, obstaja nekoliko večja verjetnost, da bo pridobilo investicijo tveganih kapitalistov, poslovnih angelov, podjetniških skladov in drugih podpornih ustanov.

“Podjetje lahko hitro dobi kredit na banki.”

To je napačno razmišljanje številnih, ki še niso okusili sveta podjetništva. Priprava dokumentov in prošenj je izredno zahtevna, potrebno je imeti sestavljen tudi dober poslovni načrt, ki že vključuje vse stroške in morebitne prihodke podjetja. Na odoboritev pa vpliva tudi splošna gospodarska situacija ter politika posamezne banke.

“Podjetnik lahko dela takrat, ko si zaželi.”

Mnogi se v podjetništvo podajajo zato, da jim ne bi bilo potrebno na delovnem mestu preživeti osem ur dnevno, a to, vsaj v prvih nekaj letih, nikakor ne drži. V tem času je podjetnik namreč sam odgovoren za vodenje celotnega podjetja, kar pomeni, da na delu preživi še celo več kot je prej preživel v službi v drugem podjetju. Tudi vikendi in prazniki so pogosto delavni. 

“Vstop v podjetništvo pomeni hiter zaslužek.”

Dandanes je med ljudmi razširjeno mnenje, da podjetništvo pomeni hiter zaslužek za vsakogar. Toda v resnici se večina podjetnikov prebija iz meseca v mesec, saj so stroški poslovanja pogosto večji od prihodkov (predvsem) mladih podjetij. V kolikor je denar vaše edino gonilo za vstop v poslovni svet, raje razmislite o drugem poklicu. 

“Veliko podjetij uspe v zelo kratkem času.”

Velikokrat slišimo o “nenadnem” velikem uspehu startupov. Resda se zdi, da je tem podjetjem uspelo tako rekoč čez noč, toda za vsakim uspešnim startupom je dolga in naporna pot, na kateri so člani ekipe morali premagati številne ovire. Do uspeha je torej potrebno precej garati, saj se nikoli ne zgodi naključno.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje