S Facebookovim uspehom Zuckerberg še bogatejši

Avtor — 06.02.2016
Facebookovo nedavno poročilo o prihodkih zadnjega četrtletja, ki je razkrilo, da je s prihodki zgolj enega četrtletja prehitel celoletne prihodke, je njegovega prvega moža popeljalo na četrto mesto lestvice najbogatejših Zemljanov.
S Facebookovim uspehom Zuckerberg še bogatejši

Mark Zuckerberg je četrti najbogatejši Zemljan (Vir slike: YouTube).

Z razkritjem poročila poslovanja v zadnjem četrtletja podjetja Facebook je Zuckerberg postal četrti najbogatejši Zemljan. Njegovo premoženje je po novem ocenjeno na 50 milijarde dolarjev, kar je bilo dovolj, da je prehitel brata Charlesa in Davida Kocha (premoženje ocenjeno na 45,9 milijonov dolarjev), Carlosa Slima (49 milijarde dolarjev) in Jeffa Bezosa (49,1 milijarde dolarjev), katerega premoženje je skopnelo na račun padca vrednosti delnic (kljub rekordnemu zaslužku), poroča Bloomberg.

Na mestih pred njim so poslovneži, ki so svojo priložnost našli v tehnološkem svetu. Bill Gates, Amancio Ortega (69,3 milijarde dolarjev) in Warren Buffett (59,6 milijarde dolarjev). Prav vsi trije so v zadnjem mesecu izgubili nekaj vrednosti svojega premoženja, največjo pa je izgubil ravno prvo uvrščeni, Bill Gates, in sicer 5,8 milijarde dolarjev. Njegovo premoženje je sicer ocenjeno na 78,7 milijard dolarjev.

Se lahko zavihti še višje? Analitiki prikimavajo

Zuckerberg ima zagotovo potencial, da se na lestvici zavihti še višje. Priložnost ima že letos, saj je po mnenju analitikov eden od sedmih milijarderjev med 100 najbogatejšimi Zemljani, ki si lahko obetajo vnovično povečanje premoženja. Še posebej pa je potrebno poudariti starostno razliko, ki je med prvim možem Facebooka in ostalimi podjetniki, ki so uvrščeni pred njim na lestvici. Bill Gates bo na primer letos dopolnil 61 let, Amancio Ortega je star 79 let, Warren Buffett pa jih ima 85.

Cilj: do 2030 5 milijard uporabnikov!

Ambicije 31-letnega Američana ne pojenjajo. Zuckerberg si je poleg številnih ciljev zastavil še enega. Do leta 2030 bo imel Facebook kar 5 milijard uporabnikov, je dejal ameriškim medijem. Takrat naj bi svetovna populacija štela 8,5 milijarde ljudi, torej bi Facebook uporabljal vsak šesti Zemljan. Dodajmo še, da Facebook zahteva, da so njegovi uporabniki starejši od 13 let, ti mlajši uporabniki pa raje uporabljajo druga, trenutno izredno vroča omrežja. Do cilja Zuckerberga loti še precej dela: danes se na Facebook vsak mesec prijavi 1,6 milijarde ljudi.

Za doseg tega cilja bo potrebna tudi boljša pokritost oziroma dostopnost do spleta, kar je tudi eno od področij, na katerih je Facebook izredno aktiven v zadnjih mesecih. Največji izziv predstavlja dostopnost do spleta v razvijajočih se delih sveta. V ta namen namenja velike vsote denarja za postavitev lastne infrastrukture.

Preberite tudi
Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki.

Preberite več >>
Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli?

Preberite več >>
Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej.

Preberite več >>
Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev!

Preberite več >>
Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj.

Preberite več >>
Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev.

Preberite več >>
So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto.

Preberite več >>
Decembrske novosti na Facebooku

Decembrske novosti na Facebooku

Mraz in praznično vzdušje sta upočasnila Facebookove predstavitve novosti in prihajajočih funkcij. Kljub temu v prispevku predstavljamo zanimive novice in ponujamo nekaj nasvetov, kako lahko v zadnjih dneh pred novim letom pridobite zadnje stranke, ki še niso nakupile vseh daril.

Preberite več >>
Decembrske novosti na Instagramu

Decembrske novosti na Instagramu

V zadnjih tednih je Instagram začel predstavljati nekatere novosti v svoji aplikaciji. Nekaterim uporabnikom sta na voljo funkciji prenašanja v živo in izginjajočih fotografij. V prispevku predstavljamo ti funkciji in razmislek o prihodnjem razvoju aplikacije Instagram.

Preberite več >>
Akcija #nulapet in družabna omrežja

Akcija #nulapet in družabna omrežja

Leta 2007 smo prvič lahko namenili 0,5 % dohodnine organizacijam po lastni izbiri. Davčni zavezanci imajo vsako leto možnost, da izberejo organizacije, ki so upravičene za zbiranje dohodnine. V večini so to nevladne organizacije, verske skupnosti ali politične stranke.

Preberite več >>
Oznake:
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje