S Facebookovim uspehom Zuckerberg še bogatejši

Facebookovo nedavno poročilo o prihodkih zadnjega četrtletja, ki je razkrilo, da je s prihodki zgolj enega četrtletja prehitel celoletne prihodke, je njegovega prvega moža popeljalo na četrto mesto lestvice najbogatejših Zemljanov.
S Facebookovim uspehom Zuckerberg še bogatejši

Mark Zuckerberg je četrti najbogatejši Zemljan (Vir slike: YouTube).

Z razkritjem poročila poslovanja v zadnjem četrtletja podjetja Facebook je Zuckerberg postal četrti najbogatejši Zemljan. Njegovo premoženje je po novem ocenjeno na 50 milijarde dolarjev, kar je bilo dovolj, da je prehitel brata Charlesa in Davida Kocha (premoženje ocenjeno na 45,9 milijonov dolarjev), Carlosa Slima (49 milijarde dolarjev) in Jeffa Bezosa (49,1 milijarde dolarjev), katerega premoženje je skopnelo na račun padca vrednosti delnic (kljub rekordnemu zaslužku), poroča Bloomberg.

Na mestih pred njim so poslovneži, ki so svojo priložnost našli v tehnološkem svetu. Bill Gates, Amancio Ortega (69,3 milijarde dolarjev) in Warren Buffett (59,6 milijarde dolarjev). Prav vsi trije so v zadnjem mesecu izgubili nekaj vrednosti svojega premoženja, največjo pa je izgubil ravno prvo uvrščeni, Bill Gates, in sicer 5,8 milijarde dolarjev. Njegovo premoženje je sicer ocenjeno na 78,7 milijard dolarjev.

Se lahko zavihti še višje? Analitiki prikimavajo

Zuckerberg ima zagotovo potencial, da se na lestvici zavihti še višje. Priložnost ima že letos, saj je po mnenju analitikov eden od sedmih milijarderjev med 100 najbogatejšimi Zemljani, ki si lahko obetajo vnovično povečanje premoženja. Še posebej pa je potrebno poudariti starostno razliko, ki je med prvim možem Facebooka in ostalimi podjetniki, ki so uvrščeni pred njim na lestvici. Bill Gates bo na primer letos dopolnil 61 let, Amancio Ortega je star 79 let, Warren Buffett pa jih ima 85.

Cilj: do 2030 5 milijard uporabnikov!

Ambicije 31-letnega Američana ne pojenjajo. Zuckerberg si je poleg številnih ciljev zastavil še enega. Do leta 2030 bo imel Facebook kar 5 milijard uporabnikov, je dejal ameriškim medijem. Takrat naj bi svetovna populacija štela 8,5 milijarde ljudi, torej bi Facebook uporabljal vsak šesti Zemljan. Dodajmo še, da Facebook zahteva, da so njegovi uporabniki starejši od 13 let, ti mlajši uporabniki pa raje uporabljajo druga, trenutno izredno vroča omrežja. Do cilja Zuckerberga loti še precej dela: danes se na Facebook vsak mesec prijavi 1,6 milijarde ljudi.

Za doseg tega cilja bo potrebna tudi boljša pokritost oziroma dostopnost do spleta, kar je tudi eno od področij, na katerih je Facebook izredno aktiven v zadnjih mesecih. Največji izziv predstavlja dostopnost do spleta v razvijajočih se delih sveta. V ta namen namenja velike vsote denarja za postavitev lastne infrastrukture.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: