Tržno analizo morate napraviti vsaj enkrat letno

Analiza trga je eden najpomembnejših korakov ob načrtovanju novega posla, manjkati pa ne sme niti ob merjenju učinkovitosti trenutnega poslovanja. Tržišče se namreč hitro spreminja, čemur morate prilagajati tudi svojo poslovno taktiko.
Tržno analizo morate napraviti vsaj enkrat letno

Tržno analizo morate napraviti vsaj enkrat letno (Vir slike: pixabay.com)

V primeru, da pravkar ustanavljate novo podjetje, morate nujno napraviti kvalitetno tržno analizo in ugotoviti, kako bodo kupci sprejeli vaše nove produkte oz. storitve, ko se bodo le-ti pojavili na tržišču.

A tudi v primeru, da vodite že uveljavljeno podjetje, ki ustvarja dobiček, ne smete pozabiti na analizo trga. To naj bi – predvsem zaradi hitrih in pomembnih sprememb na tržišču – opravili vsaj enkrat na leto. Pri tem se osredotočite predvsem na potencialno tržišče, ne le na tega, ki ga že zasedate. V tem primeru si boste razširili obzorje in pogledali tudi izven okvirjev, v katerih poslujete sedaj.

Pri tržni analizi bodite pozorni predvsem na naslednje iztočnice:

Zadostna količina informacij: Poslužujte se različnih virov, naj bodo to različne spletne strani, vaša lokalna podjetniška zbornica ali javni podatki iz vladne statistike. Morda boste morali napraviti tudi kakšno (spletno) anketo ali (telefonske) razgovore z ljudmi iz različnih panog in različnih okolij, da bi lahko pridobili zadostno količino podatkov.

Segmentiranje tržišča: Na ta način boste potencialnim strankam lahko ponudili rešitve na bolj specifične zahteve, primernejšo ceno, prilagojene produkte oz. storitve in podobno. S tem boste na svojo stran pridobili večje število potrošnikov.

Velikost tržišča: Nujno morate izvedeti, kako veliko je vaše tržišče: ali zajema okoli 200, 200.000 ali 2.000.000 ljudi? Pri tem morate vsaj za 3 – 5 let vnaprej predvideti tudi morebitne spremembe, kot je na primer vsakoletno zmanjševanje števila študentov, povečevanje števila upokojencev in podobno.

Trendi: Dobro morate spoznati tudi trende, ki bi lahko imeli vpliv na vaše tržišče. Če prodajate avtomobile, poskusite ugotoviti, ali zvišanje cen naftnih derivatov vpliva na zmanjšanje števila ljudi, ki se odločijo za nakup štirikolesnika. Takšna ugotovitev vam bo pomagala pri nadaljnjem načrtovanju vaših poslovnih taktik.

Vir: Entrepreneur.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo. Preberite več >>

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>


Sedem načinov za znižanje stroškov tiskanja

Sedem načinov za znižanje stroškov tiskanja

Tiskanje lahko predstavlja pomemben vir stroškov v podjetju. Že pred nakupom tiskalnika se pozanimajte, kateri je varčnejši pri porabi črnila. Preberite več >>

Predlog za branje: Richard Branson: Losing My Virginity

Predlog za branje: Richard Branson: Losing My Virginity

Richard Branson je znani podjetnik, vlagatelj in človekoljub. Pod njegovim vodstvom deluje poslovna skupina Virgin, ki združuje več kot 400 podjetij. Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu. Preberite več >>

Infografika: Zakaj propadajo mala podjetja

Infografika: Zakaj propadajo mala podjetja

Vsak mlad podjetnik je optimističen. Vendar je trg neizprosen in veliko podjetij kmalu propade. Kateri so najpogostejši razlogi za neuspeh? Preberite več >>

Kako izbrati pravi flatbed printer za vaše podjetje?

Kako izbrati pravi flatbed printer za vaše podjetje?

Flatbed printer ponuja UV tiskanje na velikem formatu. Gre za zelo uporabne pa tudi drage tiskalnike, zato naj podjetje skrbno pretehta to odločitev. Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo. Preberite več >>

Video: Steve Blank: »Zagonska podjetja niso manjše različice velikih podjetij«

Video: Steve Blank: »Zagonska podjetja niso manjše različice velikih podjetij«

Kaj je podjetništvo, ki temelji na dokazih? In kaj je stopnja pripravljenosti na investicije? Oglejte si predavanje Steva Blanka. Preberite več >>

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Dohodninska lestvica in davčne olajšave

Oglejte si lestvico za odmero dohodnine in olajšave za leto 2017 na podlagi Pravilnika o določitvi olajšav in lestvice za odmero dohodnine za leto 2017. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje