Z analizo konkurence do boljših poslovnih uspehov

Avtor Maja Borštnik — 21.02.2014
Komentiraj!
Analiza konkurence je nujna za vsakega podjetnika, ki je pred ustanovitvijo podjetja, ne glede na panogo, v katero se podaja. Na ta način lahko ugotovi, kako mora ravnati, da bi si zagotovil konkurenčno prednost in da bi preživel na močno zasičenem tržišču.
Z analizo konkurence do boljših poslovnih uspehov

Z analizo konkurence do boljših poslovnih uspehov (Vir slike: sxc.hu)

Pri analizi konkurence podjetnik najprej izdela natančen pregled prednosti in slabosti svojega podjetja, nato pa podobno opravi še za konkurenčna podjetja. Na ta način prepozna, na katerih področjih poslovanja njegovega podjetja je še potrebno delati in jih izboljšati, veliko večja pa je tudi verjetnost, da bo zmogel hitreje prepoznati novo poslovno priložnost, če se ta pojavi.

Ena večjih napak podjetnikov je, da takšno analizo sestavijo zgolj enkrat pred ustanovitvijo podjetja, nato pa menijo, da se situacija ne bo bistveno spremenila. Toda to vsekakor ne drži!

Tržišče se dandanes spreminja hitreje kot kdajkoli, zato je konkurenco potrebno preučevati v rednih intervalih in to nekajkrat na leto. Morda se nekaterim zdi, da gre za zamuden in nekoristen opravek, toda že drugič boste za tovrstno analizo potrebovali bistveno manj časa kot prvič, rezultati pa vas bodo lahko osupnili, saj stanje na trgu najverjetneje ne bo več takšno kot ob prvi analizi!

In kako sploh napraviti analizo konkurence? Za manjša podjetja osnovna analiza povsem zadostuje. Govorimo torej o preučevanju konkurenčnih spletnih strani, produktov, cen, opisa produktov - predvsem prednosti, ki jih navajajo v opisu, prepoznavnosti blagovne znamke, politike nakupa in pošiljanja ipd.

S preučevanjem omenjenih stvari boste pridobili številne nove informacije o svojih konkurentih in kar naenkrat boste ugotovili, kaj je tisto, kar vas ločuje od uspeha, o katerem ste že od nekdaj sanjali!

Vir: Thoughts On Business

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!