Z analizo konkurence do boljših poslovnih uspehov

Analiza konkurence je nujna za vsakega podjetnika, ki je pred ustanovitvijo podjetja, ne glede na panogo, v katero se podaja. Na ta način lahko ugotovi, kako mora ravnati, da bi si zagotovil konkurenčno prednost in da bi preživel na močno zasičenem tržišču.
Kako izbrati pravo mrežo nedenarne izmenjave?

Kako izbrati pravo mrežo nedenarne izmenjave? (Vir slike: sxc.hu)

Pri analizi konkurence podjetnik najprej izdela natančen pregled prednosti in slabosti svojega podjetja, nato pa podobno opravi še za konkurenčna podjetja. Na ta način prepozna, na katerih področjih poslovanja njegovega podjetja je še potrebno delati in jih izboljšati, veliko večja pa je tudi verjetnost, da bo zmogel hitreje prepoznati novo poslovno priložnost, če se ta pojavi.

Ena večjih napak podjetnikov je, da takšno analizo sestavijo zgolj enkrat pred ustanovitvijo podjetja, nato pa menijo, da se situacija ne bo bistveno spremenila. Toda to vsekakor ne drži!

Tržišče se dandanes spreminja hitreje kot kdajkoli, zato je konkurenco potrebno preučevati v rednih intervalih in to nekajkrat na leto. Morda se nekaterim zdi, da gre za zamuden in nekoristen opravek, toda že drugič boste za tovrstno analizo potrebovali bistveno manj časa kot prvič, rezultati pa vas bodo lahko osupnili, saj stanje na trgu najverjetneje ne bo več takšno kot ob prvi analizi!

In kako sploh napraviti analizo konkurence? Za manjša podjetja osnovna analiza povsem zadostuje. Govorimo torej o preučevanju konkurenčnih spletnih strani, produktov, cen, opisa produktov – predvsem prednosti, ki jih navajajo v opisu, prepoznavnosti blagovne znamke, politike nakupa in pošiljanja ipd.

S preučevanjem omenjenih stvari boste pridobili številne nove informacije o svojih konkurentih in kar naenkrat boste ugotovili, kaj je tisto, kar vas ločuje od uspeha, o katerem ste že od nekdaj sanjali!

Vir: Thoughts On Business

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje