Z analizo konkurence do boljših poslovnih uspehov

Avtor — 21.02.2014
Analiza konkurence je nujna za vsakega podjetnika, ki je pred ustanovitvijo podjetja, ne glede na panogo, v katero se podaja. Na ta način lahko ugotovi, kako mora ravnati, da bi si zagotovil konkurenčno prednost in da bi preživel na močno zasičenem tržišču.
Kako izbrati pravo mrežo nedenarne izmenjave?

Kako izbrati pravo mrežo nedenarne izmenjave? (Vir slike: sxc.hu)

Pri analizi konkurence podjetnik najprej izdela natančen pregled prednosti in slabosti svojega podjetja, nato pa podobno opravi še za konkurenčna podjetja. Na ta način prepozna, na katerih področjih poslovanja njegovega podjetja je še potrebno delati in jih izboljšati, veliko večja pa je tudi verjetnost, da bo zmogel hitreje prepoznati novo poslovno priložnost, če se ta pojavi.

Ena večjih napak podjetnikov je, da takšno analizo sestavijo zgolj enkrat pred ustanovitvijo podjetja, nato pa menijo, da se situacija ne bo bistveno spremenila. Toda to vsekakor ne drži!

Tržišče se dandanes spreminja hitreje kot kdajkoli, zato je konkurenco potrebno preučevati v rednih intervalih in to nekajkrat na leto. Morda se nekaterim zdi, da gre za zamuden in nekoristen opravek, toda že drugič boste za tovrstno analizo potrebovali bistveno manj časa kot prvič, rezultati pa vas bodo lahko osupnili, saj stanje na trgu najverjetneje ne bo več takšno kot ob prvi analizi!

In kako sploh napraviti analizo konkurence? Za manjša podjetja osnovna analiza povsem zadostuje. Govorimo torej o preučevanju konkurenčnih spletnih strani, produktov, cen, opisa produktov – predvsem prednosti, ki jih navajajo v opisu, prepoznavnosti blagovne znamke, politike nakupa in pošiljanja ipd.

S preučevanjem omenjenih stvari boste pridobili številne nove informacije o svojih konkurentih in kar naenkrat boste ugotovili, kaj je tisto, kar vas ločuje od uspeha, o katerem ste že od nekdaj sanjali!

Vir: Thoughts On Business

Oznake: , , ,
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial.

Preberite več >>
Vse za podjetje