Zakaj poslovne ideje propadejo?

Avtor Saba Resnik — 07.10.2013
Komentiraj!
Ste kdaj v poslovno idejo vložili več mesecev trdega dela, potem pa so vas kritike tako potrle, da ste idejo opustili? Niste edini, to se dogaja podjetnikom po vsem svetu - spremeniti morate zgolj to, da kritiko uporabite za izboljšanje svoje poslovne ideje in nadaljujete z njenim razvojem.
Zakaj poslovne ideje propadejo?

Zakaj poslovne ideje propadejo? (Vir slike: sxc.hu)

Ameriški podjetnik je pred kratkim proizvedel čokoladno jajčni liker, ki je bil okusen, vendar mu je manjkal kanček posebnosti, da bi se razlikoval od ostalih likerjev. Tudi embalaža in marketing sta potrebovala še nekaj dela. Na žalost je bila misel na to, da bi se moralo vložiti dodatno delo preveč zastrašujoča. Podjetnik je bil razočaran in zato opustil idejo o čokoladno jajčnem likerju.

In ravno to je točka, na kateri poslovne ideje propadejo. Podjetniki in inovatorji na žalost prehitro obupajo!

Preberite si štiri nasvete, ki vam bodo prišli prav, ko bo vaša poslovna ideja prešla na papir oz. boste imeli izdelan prvi prototip.

Uresničitev poslovne ideje zahteva veliko optimizma.

Strast in zagretost je zelo pomembna, ne samo zato, da prepričate druge o odličnosti vaše poslovne ideje, temveč tudi zato, da prepričate sami sebe. To je izrednega pomena, saj boste morali v svojo poslovno idejo vložiti ogromno dela preden jo boste lahko realizirali.

Zares zagreti inovatorji vse napake in kritike vidijo kot priložnost za izboljšanje svoje poslovne ideje, vendar kljub temu preveč podjetnikov kritike vidijo kot STOP znak .

Takoj začnite reševati probleme.

Trenutek ko ugotovite, da ima vaša poslovna ideja napako, se lahko zgodi kadarkoli, tudi čisto na koncu. Zato je pomembno, da že takoj pričnete reševati probleme. Ko se vam porodi poslovna ideja, morate pričeti iskati morebitne napake in probleme - na tak način jih boste lahko rešili že v začetni fazi.

Na MP šoli vas skozi 4 delavnice pripravimo na podjetništvo!

Idejo preizkusite in če je potrebno začnite znova.

V procesu razvoja poslovne ideje pridejo tudi trenutki, ko ugotovite, da boste določen proces morali ponoviti, izdelati nov prototip, napisati novo marketinško sporočilo, itd. To je zelo naporno delo in marsikdo na tej točki obupa. Nikar naj vas to ne ustavi! Globoko vdihnite, zavihajte rokave in naredite kar mora biti narejeno.

Ni recepta za uspeh.

Obstaja veliko načinov, kako oblikovati produkt, da bo le-ta boljši. Za kakšen način se boste odločili vi in kdaj boste s produktom zadovoljni je odvisno od vašega namena, vaših strank in vaših pričakovanj.

Priporočamo vam, da produkt naredite kar se da hitro in ga ponudite strankam čim prej. Stranke bodo produkt uporabljale in vam dale nadvse pomembne povratne informacije, s pomočjo katerih boste lahko izboljševali svoj produkt.

Zapomnite si...

Kritike ne pomenijo, da je vaša poslovna ideja za v koš. Kritika naj vam služi kot orodje, s katerim jo boste izboljšali. Če iskreno verjamete v svojo idejo, morate biti pripravljeni poslušati, se učiti in začeti ponovno, če bo to potrebno.

Vir: entrepreneur.com

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!