
Poslovne ideje iz vsakdanjega življenja. (Vir slike: dreamstine.com)
Tovrstna metoda iskanja poslovnih idej ni nič nenavadnega, saj mnogo podjetnikov svoje ideje črpa ravno iz vsakdanjega življenja.
»Cel svet okoli vas je poln idej, ki so lahko koristne,« pravi Andy Boynton, soavtor knjige z naslovom The Idea Hunter (Lovec na ideje).
Težko se boste domislili odlične poslovne ideje, če se boste zaprli v popolnoma izoliran prostor in samo razmišljali. Več sreče boste imeli, če se boste sprehodili naokrog in opazovali svet okoli vas.
Naj vam pomagamo s tremi nasveti, da boste lažje poiskali inspiracijo za odlično poslovno idejo v vsakdanjem življenju.
1. Seznam priložnosti
V vsakem trenutku mora nekdo nekaj narediti, svet pa je poln nerešenih problemov. Vedno imejte pri sebi seznam opravil, ki jih drugi zanemarjajo, ne upoštevajo ali ne naredijo dovolj učinkovito. Vsako takšno opravilo ali naloga je potencialna poslovna priložnost.
Iščete poslovno priložnost? V MP rubriki Poslovne priložnosti imate zbrane vse novice z oznakama poslovna priložnost ter poslovna ideja. Morda se vam ob branju novic iz te rubrike utrne ideja za vaš posel ali pa ideja za izboljšavo obstoječega posla.
Sprva začnite pri sebi. Vprašajte se: »Kaj mi gre na živce? Kaj bi lahko bilo manj zahtevno? Bolj zabavno? Bolj priročno?«
2. Ideje iščite na različnih področjih
Nove ideje zahtevajo kreativnost, katere gorivo so novosti in razgibanost. Morda boste novo poslovno idejo našli na počitnicah ali pa na razstavi eksperimentalne umetnosti.
»Samo odprite oči in našli boste odgovor,« pravi Andy Boynton in dodaja: »Vendar mora bit vaš svet dovolj širok in razgiban, da vas bo nahranil z idejami, ki jih potrebujete.« Zato se ne bojte zapustiti doma in pogledati, kako se drugje po svetu lotevajo določenih opravil in nalog.
3. Kako drugi rešujejo poslovne probleme?
Povsod okoli vas je ogromno problemov, ki jih posamezna podjetja rešujejo na svoj način. Bodite pozorni na takšne rešitve in odprl se vam bo popolnoma nov svet poslovnih priložnosti in idej.
Opazujte, kako imajo v bližnji trgovini organizirano inventuro, kakšne embalaže posamezne blagovne znamke uporabljajo za svoje izdelke ali kako Amazon spodbuja impulzivne nakupe. Morda se boste domislili boljšega načina za rešitev istega problema. Prav tako pa nič ne bo narobe, če si sposodite kakšno idejo in jo uporabite v svojem podjetju.
Vir: entrepreneur.com