
Postercat je spletna aplikacija, prek katere lahko natisnemo najbolj priljubljene fotografije iz Instagrama (Vir slike: Goran Blagus/Postercat).
Goran Blagus in Mojca Marš sta se spoznala prek Twitterja, ko jo je prosil za pomoč pri marketinškem delu za njegovo prvotno storitev. Kmalu je njuno poznanstvo prerastlo v pogostejše druženje ob produktivnih pogovorih, katerim se je pridružil tudi Mojčin partner Jure Žove.
»Ko smo razmišljali o kompleksnosti vseh podobnih aplikacij in storitev, ki obstajajo, smo se odločili, da bi se radi stvari približali z drugega zornega kota in se je lotili na drugačen način – enostavno, kolikor gre, da procesa ne otežujemo z nepotrebnimi funkcionalnostmi,« pojasnjuje Mojca Marš, sicer ustanoviteljica agencije Super Spicy Media.
Konkurence pri nas na tem področju še ni
Vsak od članov opravlja »en nepogrešljiv del posla«, čeprav med nalogami občasno tudi prehajajo. Žove skrbi za razvoj aplikacije, Blagus za poslovno plat in tisk, Marševa za marketing. Trenutno v tej obliki, tiskanja plakatov Instagram fotografij, v Sloveniji še ni, čeprav je ogromno ponudnikov, ki nudijo tisk foto plakatov.
Ekipa Postercat bo tudi med prazniki delala s polno paro (Vir slike: Goran Blagus/Postercat).
Postercat tiskajo v Vojniku, saj želijo zagotoviti kakovosten tisk in zadovoljiti uporabnike. »Nadaljnje delo je nato do zdaj potekalo v kavarnah, kjer smo se z ekipo dobili in skupaj pakirali plakate, včasih pa kakšnemu kupcu v paket dodali še manjše presenečenje.« Dodaja pa, da je v konkurenca v tujini izredno močna, a je tudi trg precej večji.
Postercat kar na dom
Postercat, za katerega sicer niso povsem prepričani, kako je dobil ime, spomnil pa se ga je Jure, saj se je dobro slišalo, ne zahteva posebne prijave. Uporabnik se prijavi s svojim Instagram računom, dodatnega ni potrebno ustvarjati. »Tudi slike se naložijo avtomatsko, kar je čar Postercata,« ki sicer v manj kot minuti izdela plakat iz najbolj všečkanih oziroma priljubljenih Instagram fotografij. Plakat lahko uporabnik tudi naroči, ki mu ga ekipa dostavi na dom.
»Funkcionalnosti je ta trenutek zelo malo, razvoja se lotevamo počasi in previdno,« saj uporabnike ne želijo prenasičiti z opcijami, ki za izdelavo lepega plakata niso potrebne. Njihov fokus je trenutno na marketingu in širjenju svoje zgodbe, bodo pa uporabnikom naslednje leto na voljo tudi nove funkcionalnosti. »To, kar smo v začetku lansirali, je bil MVP, zato bomo v tem času tudi pilili nekatere podrobnosti in aplikacijo naredili še bolj prijetno za uporabo,« pojasnjuje Mojca.
Pohvale s strani profesionalnih Instagramerjev
Nekaj zanimanja prihaja tudi iz tujine, saj so odzive prejeli s strani profesionalnih Instagramerjev, ki so pohvalili enostaven proces izdelovanja plakatov. »Je pa definitivno zanimivo to, da so največ plakatov naročili ravno moški. Jaz bi pričakovala obratno,« pojasnjuje Marševa.
Ves denar od začetne prodaje nazaj v posel
Največ energije z vidika marketinga namenjajo promoviranju prek osebnih Twitter profilov, komunikacijo usmerjajo tudi na uradne Postercat profile. »Na začetku bomo največ prisotni na Facebooku, Twitterju in Instagramu, pozneje se bomo lotili tudi aktivne komunikacije na Pinterestu,« dodaja pa, da bodo ves denar od začetne prodaje vložili nazaj v posel, predvsem v oglaševanje na Facebooku. »Zagotovo je to projekt, v katerem vsi neverjetno uživamo in bomo naredili vse, da bo šla pot samo še navzgor.«