Poznanstvo prek Twitterja so spremenili v posel

Nova slovenska spletna aplikacija, ki v manj kot minuti izdela plakat iz najbolj všečkanih oziroma priljubljenih Instagram fotografij, je delo treh članov. Za Postercatom stojijo Jure Žove, Goran Blagus in Mojca Marš, ki se jo morda spominjate po nasvetih za upravljanje družbenih omrežij.
Poznanstvo prek Twitterja so spremenili v posel

Postercat je spletna aplikacija, prek katere lahko natisnemo najbolj priljubljene fotografije iz Instagrama (Vir slike: Goran Blagus/Postercat).

Goran Blagus in Mojca Marš sta se spoznala prek Twitterja, ko jo je prosil za pomoč pri marketinškem delu za njegovo prvotno storitev. Kmalu je njuno poznanstvo prerastlo v pogostejše druženje ob produktivnih pogovorih, katerim se je pridružil tudi Mojčin partner Jure Žove.

»Ko smo razmišljali o kompleksnosti vseh podobnih aplikacij in storitev, ki obstajajo, smo se odločili, da bi se radi stvari približali z drugega zornega kota in se je lotili na drugačen način – enostavno, kolikor gre, da procesa ne otežujemo z nepotrebnimi funkcionalnostmi,« pojasnjuje Mojca Marš, sicer ustanoviteljica agencije Super Spicy Media.

Konkurence pri nas na tem področju še ni

Vsak od članov opravlja »en nepogrešljiv del posla«, čeprav med nalogami občasno tudi prehajajo. Žove skrbi za razvoj aplikacije, Blagus za poslovno plat in tisk, Marševa za marketing. Trenutno v tej obliki, tiskanja plakatov Instagram fotografij, v Sloveniji še ni, čeprav je ogromno ponudnikov, ki nudijo tisk foto plakatov.

Ekipa Postercat bo tudi med prazniki delala s polno paro (Vir slike: Goran Blagus/Postercat).

Postercat tiskajo v Vojniku, saj želijo zagotoviti kakovosten tisk in zadovoljiti uporabnike. »Nadaljnje delo je nato do zdaj potekalo v kavarnah, kjer smo se z ekipo dobili in skupaj pakirali plakate, včasih pa kakšnemu kupcu v paket dodali še manjše presenečenje.« Dodaja pa, da je v konkurenca v tujini izredno močna, a je tudi trg precej večji.

Postercat kar na dom

Postercat, za katerega sicer niso povsem prepričani, kako je dobil ime, spomnil pa se ga je Jure, saj se je dobro slišalo, ne zahteva posebne prijave. Uporabnik se prijavi s svojim Instagram računom, dodatnega ni potrebno ustvarjati. »Tudi slike se naložijo avtomatsko, kar je čar Postercata,« ki sicer v manj kot minuti izdela plakat iz najbolj všečkanih oziroma priljubljenih Instagram fotografij. Plakat lahko uporabnik tudi naroči, ki mu ga ekipa dostavi na dom.

»Funkcionalnosti je ta trenutek zelo malo, razvoja se lotevamo počasi in previdno,« saj uporabnike ne želijo prenasičiti z opcijami, ki za izdelavo lepega plakata niso potrebne. Njihov fokus je trenutno na marketingu in širjenju svoje zgodbe, bodo pa uporabnikom naslednje leto na voljo tudi nove funkcionalnosti. »To, kar smo v začetku lansirali, je bil MVP, zato bomo v tem času tudi pilili nekatere podrobnosti in aplikacijo naredili še bolj prijetno za uporabo,« pojasnjuje Mojca.

Pohvale s strani profesionalnih Instagramerjev

Nekaj zanimanja prihaja tudi iz tujine, saj so odzive prejeli s strani profesionalnih Instagramerjev, ki so pohvalili enostaven proces izdelovanja plakatov. »Je pa definitivno zanimivo to, da so največ plakatov naročili ravno moški. Jaz bi pričakovala obratno,« pojasnjuje Marševa.

Ves denar od začetne prodaje nazaj v posel

Največ energije z vidika marketinga namenjajo promoviranju prek osebnih Twitter profilov, komunikacijo usmerjajo tudi na uradne Postercat profile. »Na začetku bomo največ prisotni na Facebooku, Twitterju in Instagramu, pozneje se bomo lotili tudi aktivne komunikacije na Pinterestu,« dodaja pa, da bodo ves denar od začetne prodaje vložili nazaj v posel, predvsem v oglaševanje na Facebooku. »Zagotovo je to projekt, v katerem vsi neverjetno uživamo in bomo naredili vse, da bo šla pot samo še navzgor

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

SIO: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

SIO: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Oznake: , , , , , , , , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

2. HardwareSTART meetup v Katapultu z Anžetom Miklavcem – EQUA

29.01.2020 od 16:45 do 20:00
2. HardwareSTART meetup v Katapultu z Anžetom Miklavcem – EQUA

Anže Miklavec je eden izmed najuspešnejših slovenskih mladih podjetnikov. V prvi fazi smo ga spoznali predvsem prek uspešnih kampanj na Kickstarterju, kjer je skupno zbral že preko 1,2 milijona dolarjev sredstev. Ne samo zbral, ampak tudi porabil za dokončanje prototipov in vzpostavitev serijske proizvodnje produktov kot so Goat Mug, Gina ter vsem dobro poznana (pametna) steklenička za vodo EQUA!
Preberite več >>

SIO: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

30.01.2020 od 15:00 do 19:00
SIO: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje