Poznanstvo prek Twitterja so spremenili v posel

Postercat je spletna aplikacija, prek katere lahko natisnemo najbolj priljubljene fotografije iz Instagrama (Vir slike: Goran Blagus/Postercat).

Poznanstvo prek Twitterja so spremenili v posel

Nova slovenska spletna aplikacija, ki v manj kot minuti izdela plakat iz najbolj všečkanih oziroma priljubljenih Instagram fotografij, je delo treh članov. Za Postercatom stojijo Jure Žove, Goran Blagus in Mojca Marš, ki se jo morda spominjate po nasvetih za upravljanje družbenih omrežij.
Poznanstvo prek Twitterja so spremenili v posel

Postercat je spletna aplikacija, prek katere lahko natisnemo najbolj priljubljene fotografije iz Instagrama (Vir slike: Goran Blagus/Postercat).

Goran Blagus in Mojca Marš sta se spoznala prek Twitterja, ko jo je prosil za pomoč pri marketinškem delu za njegovo prvotno storitev. Kmalu je njuno poznanstvo prerastlo v pogostejše druženje ob produktivnih pogovorih, katerim se je pridružil tudi Mojčin partner Jure Žove.

»Ko smo razmišljali o kompleksnosti vseh podobnih aplikacij in storitev, ki obstajajo, smo se odločili, da bi se radi stvari približali z drugega zornega kota in se je lotili na drugačen način – enostavno, kolikor gre, da procesa ne otežujemo z nepotrebnimi funkcionalnostmi,« pojasnjuje Mojca Marš, sicer ustanoviteljica agencije Super Spicy Media.

Konkurence pri nas na tem področju še ni

Vsak od članov opravlja »en nepogrešljiv del posla«, čeprav med nalogami občasno tudi prehajajo. Žove skrbi za razvoj aplikacije, Blagus za poslovno plat in tisk, Marševa za marketing. Trenutno v tej obliki, tiskanja plakatov Instagram fotografij, v Sloveniji še ni, čeprav je ogromno ponudnikov, ki nudijo tisk foto plakatov.

Ekipa Postercat bo tudi med prazniki delala s polno paro (Vir slike: Goran Blagus/Postercat).

Postercat tiskajo v Vojniku, saj želijo zagotoviti kakovosten tisk in zadovoljiti uporabnike. »Nadaljnje delo je nato do zdaj potekalo v kavarnah, kjer smo se z ekipo dobili in skupaj pakirali plakate, včasih pa kakšnemu kupcu v paket dodali še manjše presenečenje.« Dodaja pa, da je v konkurenca v tujini izredno močna, a je tudi trg precej večji.

Postercat kar na dom

Postercat, za katerega sicer niso povsem prepričani, kako je dobil ime, spomnil pa se ga je Jure, saj se je dobro slišalo, ne zahteva posebne prijave. Uporabnik se prijavi s svojim Instagram računom, dodatnega ni potrebno ustvarjati. »Tudi slike se naložijo avtomatsko, kar je čar Postercata,« ki sicer v manj kot minuti izdela plakat iz najbolj všečkanih oziroma priljubljenih Instagram fotografij. Plakat lahko uporabnik tudi naroči, ki mu ga ekipa dostavi na dom.

»Funkcionalnosti je ta trenutek zelo malo, razvoja se lotevamo počasi in previdno,« saj uporabnike ne želijo prenasičiti z opcijami, ki za izdelavo lepega plakata niso potrebne. Njihov fokus je trenutno na marketingu in širjenju svoje zgodbe, bodo pa uporabnikom naslednje leto na voljo tudi nove funkcionalnosti. »To, kar smo v začetku lansirali, je bil MVP, zato bomo v tem času tudi pilili nekatere podrobnosti in aplikacijo naredili še bolj prijetno za uporabo,« pojasnjuje Mojca.

Pohvale s strani profesionalnih Instagramerjev

Nekaj zanimanja prihaja tudi iz tujine, saj so odzive prejeli s strani profesionalnih Instagramerjev, ki so pohvalili enostaven proces izdelovanja plakatov. »Je pa definitivno zanimivo to, da so največ plakatov naročili ravno moški. Jaz bi pričakovala obratno,« pojasnjuje Marševa.

Ves denar od začetne prodaje nazaj v posel

Največ energije z vidika marketinga namenjajo promoviranju prek osebnih Twitter profilov, komunikacijo usmerjajo tudi na uradne Postercat profile. »Na začetku bomo največ prisotni na Facebooku, Twitterju in Instagramu, pozneje se bomo lotili tudi aktivne komunikacije na Pinterestu,« dodaja pa, da bodo ves denar od začetne prodaje vložili nazaj v posel, predvsem v oglaševanje na Facebooku. »Zagotovo je to projekt, v katerem vsi neverjetno uživamo in bomo naredili vse, da bo šla pot samo še navzgor

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:, , , , , , , , , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki