
Prav iz tega vidika je bistvena SEO optimizacija, ki poskrbi, da stran na spletnih iskalnikih rangira visoko in tako dobiva obisk kar iz samega iskalnika.
Na splošno ločimo ON-site in OFF-site optimizacijo. Pred nekaj dnevi smo objavili prvi del nasvetov, tokrat pa si oglejte še drugi del nasvetov za izboljšanje tako imenovane ON-site optimizacije, ki je bistvena za dobro rangiranje spletne strani v iskalnikih. Natančneje: oglejte si, kako pravilno spisati in objaviti nove vsebine na spletni strani, da bodo te kar najbolj vplivale na izboljšanje SEO pozicij v iskalnikih.
Vas zanima SEO? Ne prezrite naše delavnice Optimizacija spletnih strani!
(10) Optimizirajte slike na spletni strani
Poskrbite, da boste slike, ki jih boste vključili v spletno stran, že pred nalaganjem na stran poimenovali tako, da bodo vsebovale potrebne ključne besede. Primer: virtualnapisarna.jpg. Prav tako v urejevalniku uredite opis pod sliko.
(11) Dizajn spletne strani naj bo prilagojen mobilnim napravam
Google je že pred nekaj meseci pričel s kaznovanjem spletnih strani, ki niso poskrbele za mobilnim napravam prijazen dizajn. Če želite dobro uvrstitev v spletnih iskalnikih, torej poskrbite za dizajn, ki se bo prilagodil glede na širino zaslona (računalnik, mobilni telefon, tablični računalnik), s kakršnega do vaših strani dostopa uporabnik.
(12) Pospešite hitrost svoje spletne strani
V Googlu so že večkrat priznali, da je hitrost spletnih strani eden izmed najpomembnejših kriterijev za rangiranje v njihovem iskalniku. To pa ni nič nenavadnega, saj številne raziskave dokazujejo, da počasne strani vodijo k izgubi prometa: spletna stran, ki se nalaga več kot 4 sekunde, naj bi izgubila kar 75 odstotkov ponovnega obiska!
Hitrost spletne strani lahko pospešite z nalaganjem slik v slabši kvaliteti (ki je še vedno primerna za objavo na spletu) in presedlanjem na hitrejše spletno gostovanje.
(13) Uporabite gumbe za deljenje na družabnih omrežjih
Morda na ta način ne boste neposredno vplivali na izboljšano pozicijo v iskalnikih, boste pa zagotovo prejeli več obiskovalcev na svojo stran. S tem pa boste povečali verjetnost, da bodo vašo vsebino delili tudi drugod.
(14) Prispevki naj ne bodo prekratki
Po rezultatih nekaterih študij sodeč daljša vsebina rangira bistveno višje od krajše. Vzemite si čas in spišite vsebino, ki bo daljša od 500 ali 1000 besed.
(15) Podaljšajte čas, ki ga posameznik preživi na spletni strani
Če bo obiskovalec spletno stran zapustil kmalu za tem, ko se je na njej znašel, bo Google menil, da nudite nekvalitetno vsebino. Poskušajte bralce prepričati v to, da na vaši strani preživijo več časa, predvsem tako, da spišete daljše, bolj zanimive vsebine, ki jih začinite še z medijskimi vsebinami.
Vir: Backlinko.com