Kaj mora imeti v svojem nahrbtniku študent podjetnik?

Za vsakega študenta podjetnika je značilno, da je neprestano na poti, zato je ena izmed stvari, ki jih ima vedno s seboj, prav nahrbtnik, v katerega lahko spravi vse nujno potrebne pripomočke in opremo, potrebno za nemoteno opravljanje študijskih obveznosti in za vodenje svoje poslovne kariere.
Kaj mora imeti v svojem nahrbtniku študent podjetnik?

Kaj mora imeti v svojem nahrbtniku študent podjetnik? (Vir slike: youngentrepreneur.com)

Sarah Haselkorn, podjetnica in študentka je povedala, da je v njen delovni dan vključeno neprestano prevažanje s fakultete na delo, oddaljeno približno 3 milje stran od študentskega naselja. Poleg študija veliko časa nameni tudi ustvarjanju svoje poslovne kariere, pri čemer se je velikokrat pojavila težava, da ni nikoli točno vedela, kako naj si kar najbolje razporedi čas.

Soočala se je z dilemo, koliko časa naj posveti študiju in koliko Green Beanu, svojemu mlademu podjetju, da bi ob vsem delu oboje izpeljala dobro. Težavo je rešila tako, da je razvila tako imenovano mobilno pisarno zunaj svojega pisanega nahrbtnika, s katero je uskladila študij in delo v podjetju.

Med delom v restavraciji ima vedno na enem koncu pulta postavljeno še svojo “pisarno”. Stranke restavracije se zato vedno pošalijo, da je kot kot »blondinka, ki vse naredi prek svojega prenosnika«.

Sčasoma je z razvijanjem svoje rešilne strategije za uspeh na obeh področjih določila tudi, katere pripomočke je nujno potrebno imeti vedno s seboj za nemoteno poslovanje. Tako je poleg smartphona in prenosnika, brez katerega si vsak študent podjetnik ne predstavlja svojega življenja, kot ključne pripomočke določila naslednje:

1. DocuSign Ink Aplikacija, ki omogoča izpolnjevanje dokumentacij tudi na poti, brez tiskalnika. Preko aplikacije lahko vodiš svoje stranke z različnimi oznakami (kot npr. “Vaš podpis …”), ki točno nakažejo prostor, kjer se naj stranka podpiše ali vnese kakšen drug potreben podatek.

2. Digitalne knjige za sprotno opravljanje študijskih obveznosti kjer koli in kadar koli, brez nepotrebnega tovorjenja številnih in težkih knjig v nahrbtniku.

3. Mapa ‘narediti moram’ za še nedokončana opravila. Mapa predstavlja neke vrste seznam opravil, ki jih moraš še narediti. V njej so npr. seznami računov, ki jih je potrebno še plačati, še ne razvrščena elektronska sporočila itd.

4. Poslovne kartice – vizitke, uporabne za izmenjavo kontaktnih informacij za morebitno poslovanje z novo stranko.

5. Polnilec za telefon, za katerega bi lahko rekli, da je najpomembnejši pripomoček znotraj celotne mobilne pisarne in ga je treba imeti vedno s seboj. V ta namen pa je tudi zelo uporaben priključek za polnjenje telefona v avtu.

Vir: Young Entrepreneur

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje