Spletna trgovina Malinca je spletni trgovec leta!

Ekipa zagnanih podjetnic, ki so podjetniško pot začele dobri dve leti nazaj, je bila na letošnji konferenci sMind razglašena za Spletni trgovec leta 2015. Za naziv se je potegovalo kar 92 spletnih trgovin, k izboru pa je prispevalo več kot 33 tisoč slovenskih spletnih kupcev.
Spletna trgovina Malinca je spletni trgovec leta!

Spletna trgovina Malinca je letošnji spletni trgovec leta! (Vir slike: osebni arhiv Nastje Kramer).

Spletna trgovina Malinca je prejela letošnji naziv Spletni trgovec leta. Gre za podjetje, ki je nastalo dobri dve leti nazaj, ko je Nastja Kramer kot velika navdušenka nad spletnim marketingom in zdravim načinom življenja s prijateljico ustanovila podjetje, ki je nudilo prav to – zdrav slog življenja. Danes je Malinca prepoznavna slovenska blagovna znamka, ki zajema več kot 600 izdelkov. Ekipa, ki za letos načrtuje kar 100-odstotno povečanje prihodkov, po širitvi na hrvaški trg še bolj pogleduje v tujino, v mislih imajo že angleško različico spletne trgovine. Slovenske potrošnike so navdušile že lani, ko so prejele naziv spletni trgovec leta v kategoriji Hrana in pijača, bile pa so dvakrat zapored tudi finalistke izbora Mladi podjetnik leta.

Nagrado za glas ljudstva je prejel portal Moje-lece.si, organizator podjetje Ceneje pa je podelil še 14 nazivov spletnih trgovcev.

Spletni trgovec leta v kategoriji Avto moto: Silux.si

Že tretje leto zapored je lenta za najboljšega spletnega trgovca v kategoriji Avto moto pripadla spletni trgovini Silux, ki jo tvorita brat in sestra. Ana in Irenej Suban prek spletne trgovine ponujata avtodele, poleg Slovenije sta prisotna še na hrvaškem, srbskem in italijanskem trgu. Njuno dobro delo smo prepoznali tudi pri Zavodu mladi podjetnik, saj sta bila finalista letošnjega izbora Mladi podjetnik leta.

Spletni trgovec v kategoriji Dom in vrt: Kralj žara

Trgovina Kralj žara je namenjena ljubiteljem peke na žaru, svojo prepoznavnost pa so dvignili še z odprtjem restavracije v središču Ljubljane.

Spletni trgovec v kategoriji Fotografija: trgovina Beseničar

Trgovina Beseničar, ki ima po podatkih, dostopnih na bizi.si, od pet do devet zaposlenih, se ukvarja s prodajo fotografske opreme. Kot je zapisano na njihovi spletni strani, so največja specializirana foto trgovina v Sloveniji. Lani je trgovina slavila v kategoriji IT.

Spletni trgovec v kategoriji Erotika: Svet erotike

Naziv v kategoriji, ki je zaživela lani (izbor Spletni trgovec leta poteka od leta 2012), je tokrat pripadel trgovini Svet erotike.

Spletni trgovec leta v kategoriji Hrana in pijača: Malinca

Tako kot lani je tudi letos naziv najboljšega v kategoriji Hrana in pijača pripadlo trgovini Malinca.

Spletni trgovec v kategoriji male živali: Zoohit

Zoohit je spletna trgovina, specializirana za male živali, ki ima v svojem naboru več kot 8 tisoč izdelkov, vse od hrane pa do opreme za pse, mačke, male živali, konje in ribe.

Spletni trgovec v kategoriji računalništvo in zabavne elektronike: Anni

Podjetje Anni se ukvarja s prodajo in servisom računalniške opreme, obenem pa tudi z IT rešitvami in reševanjem podatkov.

Spletni trgovec leta v kategoriji Lepota in zdravje: trgovina Moje-lece.si

Trgovina Moje-lece.si ponuja izbiro različnih kontaktnih leč, od preostale konkurence pa se razlikujejo (tudi) po tem, da leče dostavijo na dom povsem brezplačno, je razvidno v opisu trgovine.

Spletni trgovec v kategoriji Otroci: portal Funky.si

Spletna trgovina Funky je slavila že lani, in sicer v kategoriji Igre in igrače.

Spletna trgovina v kategoriji Oblačila in obutev: Obuta mačka

Letošnjo lento najboljšega spletnega trgovca v tej kategoriji je pripadla trgovini Obuta mačka, ki nudi žensko obutev, modne torbe in še nekatere druge modne dodatke.

Spletni trgovec leta v kategoriji pisarniških in šolskih potrebščin: Printink

Spletna trgovina Printink, ki ponuja kartuše, tonerje in polnilne sete, je letos prejela naziv spletnega trgovca leta v kategoriji pisarniških in šolskih potrebščin. Podjetje je sicer prejemnik naziva Spletni trgovec leta 2013, Spletni trgovec leta v kategoriji IT (2013) in Spletni trgovec leta v kategoriji Pisarna in šola (2014).

Spletni trgovec leta v kategoriji s športno opremo: Extremevital

»Ekstremna trgovina«, kot se je poimenovala ekipa trgovine Extremevital, je že drugič zapored postala spletni trgovec leta v kategoriji s športno opremo.

Spletni trgovec leta za telefonijo: Gizzmo.si

Drugo leto zapored je Spletni trgovec v kategoriji telefonija postal spletni prodajalec Gizzmo.si. Gre za trgovino z digitalnim konceptom, ki je lani fizično trgovino odprla tudi v Ljubljani.

Spletni trgovec leta v kategoriji Spletni nakupovalni center: Mimovrste.com

Že druge nagrade v kategoriji Spletni nakupovalni center se je veselila spletna trgovina Mimovrste.com, katere začetki segajo v leto 2002. Mimogrede, lani je ta spletni trgovec osvojil še naziv Spletni trgovec leta (prav tako leta 2012).

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Mala podjetja so se včasih zanašala na širjenje svojega dosega s pomočjo reklame od ust do ust. Danes so ta način promocije zamenjala družabna omrežja in spletne strani za ocenjevanje storitev. Spletno ocenjevanje vpliva tudi uvrstitev vaše spletne strani v iskalniku Google. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Oznake: ,