Spletna trgovina Malinca je spletni trgovec leta!

Ekipa zagnanih podjetnic, ki so podjetniško pot začele dobri dve leti nazaj, je bila na letošnji konferenci sMind razglašena za Spletni trgovec leta 2015. Za naziv se je potegovalo kar 92 spletnih trgovin, k izboru pa je prispevalo več kot 33 tisoč slovenskih spletnih kupcev.
Spletna trgovina Malinca je spletni trgovec leta!

Spletna trgovina Malinca je letošnji spletni trgovec leta! (Vir slike: osebni arhiv Nastje Kramer).

Spletna trgovina Malinca je prejela letošnji naziv Spletni trgovec leta. Gre za podjetje, ki je nastalo dobri dve leti nazaj, ko je Nastja Kramer kot velika navdušenka nad spletnim marketingom in zdravim načinom življenja s prijateljico ustanovila podjetje, ki je nudilo prav to – zdrav slog življenja. Danes je Malinca prepoznavna slovenska blagovna znamka, ki zajema več kot 600 izdelkov. Ekipa, ki za letos načrtuje kar 100-odstotno povečanje prihodkov, po širitvi na hrvaški trg še bolj pogleduje v tujino, v mislih imajo že angleško različico spletne trgovine. Slovenske potrošnike so navdušile že lani, ko so prejele naziv spletni trgovec leta v kategoriji Hrana in pijača, bile pa so dvakrat zapored tudi finalistke izbora Mladi podjetnik leta.

Nagrado za glas ljudstva je prejel portal Moje-lece.si, organizator podjetje Ceneje pa je podelil še 14 nazivov spletnih trgovcev.

Spletni trgovec leta v kategoriji Avto moto: Silux.si

Že tretje leto zapored je lenta za najboljšega spletnega trgovca v kategoriji Avto moto pripadla spletni trgovini Silux, ki jo tvorita brat in sestra. Ana in Irenej Suban prek spletne trgovine ponujata avtodele, poleg Slovenije sta prisotna še na hrvaškem, srbskem in italijanskem trgu. Njuno dobro delo smo prepoznali tudi pri Zavodu mladi podjetnik, saj sta bila finalista letošnjega izbora Mladi podjetnik leta.

Spletni trgovec v kategoriji Dom in vrt: Kralj žara

Trgovina Kralj žara je namenjena ljubiteljem peke na žaru, svojo prepoznavnost pa so dvignili še z odprtjem restavracije v središču Ljubljane.

Spletni trgovec v kategoriji Fotografija: trgovina Beseničar

Trgovina Beseničar, ki ima po podatkih, dostopnih na bizi.si, od pet do devet zaposlenih, se ukvarja s prodajo fotografske opreme. Kot je zapisano na njihovi spletni strani, so največja specializirana foto trgovina v Sloveniji. Lani je trgovina slavila v kategoriji IT.

Spletni trgovec v kategoriji Erotika: Svet erotike

Naziv v kategoriji, ki je zaživela lani (izbor Spletni trgovec leta poteka od leta 2012), je tokrat pripadel trgovini Svet erotike.

Spletni trgovec leta v kategoriji Hrana in pijača: Malinca

Tako kot lani je tudi letos naziv najboljšega v kategoriji Hrana in pijača pripadlo trgovini Malinca.

Spletni trgovec v kategoriji male živali: Zoohit

Zoohit je spletna trgovina, specializirana za male živali, ki ima v svojem naboru več kot 8 tisoč izdelkov, vse od hrane pa do opreme za pse, mačke, male živali, konje in ribe.

Spletni trgovec v kategoriji računalništvo in zabavne elektronike: Anni

Podjetje Anni se ukvarja s prodajo in servisom računalniške opreme, obenem pa tudi z IT rešitvami in reševanjem podatkov.

Spletni trgovec leta v kategoriji Lepota in zdravje: trgovina Moje-lece.si

Trgovina Moje-lece.si ponuja izbiro različnih kontaktnih leč, od preostale konkurence pa se razlikujejo (tudi) po tem, da leče dostavijo na dom povsem brezplačno, je razvidno v opisu trgovine.

Spletni trgovec v kategoriji Otroci: portal Funky.si

Spletna trgovina Funky je slavila že lani, in sicer v kategoriji Igre in igrače.

Spletna trgovina v kategoriji Oblačila in obutev: Obuta mačka

Letošnjo lento najboljšega spletnega trgovca v tej kategoriji je pripadla trgovini Obuta mačka, ki nudi žensko obutev, modne torbe in še nekatere druge modne dodatke.

Spletni trgovec leta v kategoriji pisarniških in šolskih potrebščin: Printink

Spletna trgovina Printink, ki ponuja kartuše, tonerje in polnilne sete, je letos prejela naziv spletnega trgovca leta v kategoriji pisarniških in šolskih potrebščin. Podjetje je sicer prejemnik naziva Spletni trgovec leta 2013, Spletni trgovec leta v kategoriji IT (2013) in Spletni trgovec leta v kategoriji Pisarna in šola (2014).

Spletni trgovec leta v kategoriji s športno opremo: Extremevital

»Ekstremna trgovina«, kot se je poimenovala ekipa trgovine Extremevital, je že drugič zapored postala spletni trgovec leta v kategoriji s športno opremo.

Spletni trgovec leta za telefonijo: Gizzmo.si

Drugo leto zapored je Spletni trgovec v kategoriji telefonija postal spletni prodajalec Gizzmo.si. Gre za trgovino z digitalnim konceptom, ki je lani fizično trgovino odprla tudi v Ljubljani.

Spletni trgovec leta v kategoriji Spletni nakupovalni center: Mimovrste.com

Že druge nagrade v kategoriji Spletni nakupovalni center se je veselila spletna trgovina Mimovrste.com, katere začetki segajo v leto 2002. Mimogrede, lani je ta spletni trgovec osvojil še naziv Spletni trgovec leta (prav tako leta 2012).

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


9 napak, ki odganjajo kupce z vaše spletne strani

9 napak, ki odganjajo kupce z vaše spletne strani

Spletna stran vašega podjetja je izjemno pomemben element pridobivanja strank in povečevanja prodaje. Če vaša spletna stran ni prijetno oblikovana, ustrezno organizirana ali uporabna za brskanje, jo bodo potencialne stranke nehale uporabljati. Izogibajte se naslednjim napakam! Preberite več >>

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Alexis Rodrigo je marketinška strokovnjakinja, ki ve, kako oblikovati prodajna besedila v elektronskih pismih. Pri svojem delu namreč sledi preverjeni formuli, ki je v svetu prodajnikov in marketingarjev poznana že več desetletij, saj je že večkrat tudi sama preizkusila, da se odlično obnese. Preberite več >>

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Trženje prek elektronske pošte ne vključuje samo pošiljanja novic! Ko oblikujete sporočila, ne pozabite na transakcijska in potrditvena sporočila. Izvrstno potrditveno sporočilo lahko privede do dodatnega nakupa v roku nekaj minut. Predstavljamo nekaj zanimivih nasvetov. Preberite več >>

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Že nekaj časa je znano, da besedila na spletu beremo na drugačen način, kot tista v fizični obliki. Če torej želite, da bo vaša spletna stran dosegala čim boljšo branost in boste prek nje dosegali zastavljene cilje, potem je smiselno pri tem upoštevati nekatera priporočila. Preberite več >>

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Trendi digitalnega marketinga 2019

13.02.2019 od 14:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje