Tehnološki trendi, ki bodo v 2017 spremenili vsebinski marketing
Tehnološki trendi, ki bodo v 2017 spremenili vsebinski marketing (Vir slike: Pixabay.com)
V preteklih letih so si mnoga podjetja pri izgradnji in širjenju blagovne znamke pomagala z novimi tehnologijami, katere so izkoristili v svoj prid. Izkoriščanje najnovejših tehnologij se izplača na skorajda vsakem področju poslovanja, še posebej pa to velja za področje vsebinskega marketinga.
Poglejmo si primer mobilnih tehnologij: v primerjavi s preteklimi leti uporabniki interneta bistveno bolj uporabljajo pametne mobilnike in tablične računalnike, zato je nujno, da podjetniki prilagodijo svoje tržne taktike tudi za tovrstne medije in ne zgolj za namizne računalnike, kot so to počeli prej. Tudi v prihodnosti bo prihajalo do vse večjih sprememb, zato je dobro ostati v stiku z napredkom tehnologije.
Poglejte si, kateri tehnološki trendi nas čakajo v nadaljevanju letošnjega leta:
1.) Umetna inteligenca
Dandanes je tehnologija zmožna opravljati zelo impresivna dejanja. Ljudje, ki si pri svojem delu pomagajo s tehnologijo, so zato praviloma veliko bolj učinkoviti pri svojem delu v primerjavi s tistimi, ki delo opravljajo brez pripomočkov. Podobno je tudi na področju vsebinskega marketinga, zato si vse več marketinških strokovnjakov pomaga s spletnimi orodji, ki vsebujejo že elemente umetne inteligence, saj ta omogočajo globlji vpogled v pravilnost izbranih ključnih besed, pomagajo na področju SEO optimizacije, avtomatizirajo objavljanje vsebin na različnih spletnih medijih in tako dalje.
2.) Internet stvari
Vsak dan smo priča novim tehnološkim napredkom, ki prinašajo nove in nove možnosti za marketingarje. Vsebinski marketing tako kmalu ne bo več omejen zgolj na računalnike, prenosne računalnike, tablice in pametne mobilnike, temveč bo postal tudi pomemben gradnik ostalih “internet stvari”. Vsebine bodo namreč z uporabniki lahko delile tudi naprave, kot so bluetooth zvočniki, pametni hladilniki ipd. Treba se bo prilagoditi in vsebino pripraviti tako, da bo učinek pri njenem deljenju kar najboljši.
3.) Navidezna resničnost
Leto 2016 je zaznamoval drastičen porast navdušenja nad tehnologijo, ki omogoča doživetje navidezne resničnosti. Spomnimo se samo mobilne igrice Pokémon Go, ki je v zgolj nekaj mesecih v številu prenosov prehitela celo Tinder in Instagram! Tudi v letošnjem letu se bo področje navidezne resničnosti razvijalo, kar za marketingarje lahko pomeni novo platformo, namenjeno širjenju vsebin (predvsem vizualnega materiala).
VIAR: Kaj smo se naučili v ameriškem pospeševalniku?
4.) Prenos slike v živo
Dolgo časa smo prenos slike v živo povezovali zgolj s športnimi dogodki, v zadnjem času pa prenos v splet omogoča že skorajda vsak običajen pametni mobilnik. Mobilne aplikacije za deljenje videa v živo so predvsem med mladimi zelo priljubljene, a gre za zaenkrat še zelo neraziskano področje, ki bi v prihodnosti utegnilo postati raj za vsebinski marketing.
5.) Napredni spletni iskalni algoritmi
Ti postajajo vse bolj izpopolnjeni in skoraj povsem avtomatizirani, saj za svoje delovanje in razvoj ne potrebujejo človeške roke (primer: RankBrain). To bodo morali pri svojem delu upoštevati tudi strokovnjaki za vsebinski marketing, ki tako ključnih besed, okoli katerih bodo oblikovali vsebine, ne bodo več smeli izbirati na podlagi zastarelih iskalnih algoritmov, ki so vladali v preteklosti.
6.) E-poslovanje in družabna omrežja
Področje e-poslovanja in družabnih medijev je bilo v preteklosti že močno raziskano. Marketinški strokovnjaki vedo že vse o širjenju njihovih vsebin s pomočjo Facebooka, Instagrama in Pinteresta. Precej manj pa imajo znanja na področju združitve obeh področij: družabna omrežja namreč vse bolj postajajo platforme za e-poslovanje, s tem pa bo vsebinski marketingarji dobivajo nov spletni prostor, ki ga lahko izkoristijo v svoj prid.
Vir: TheNextWeb