Tehnološki trendi, ki bodo v 2017 spremenili vsebinski marketing

Vsebinski marketing je v strmem vzponu. V kolikor želi podjetje ostati konkurenčno, mora poskrbeti za kvalitetne spletne vsebine ter jih premišljeno objavljati po različnih spletnih medijih. V nasprotnem primeru ga konkurenca hitro prehiti.
Tehnološki trendi, ki bodo v 2017 spremenili vsebinski marketing

Tehnološki trendi, ki bodo v 2017 spremenili vsebinski marketing (Vir slike: Pixabay.com)

V preteklih letih so si mnoga podjetja pri izgradnji in širjenju blagovne znamke pomagala z novimi tehnologijami, katere so izkoristili v svoj prid. Izkoriščanje najnovejših tehnologij se izplača na skorajda vsakem področju poslovanja, še posebej pa to velja za področje vsebinskega marketinga.

Poglejmo si primer mobilnih tehnologij: v primerjavi s preteklimi leti uporabniki interneta bistveno bolj uporabljajo pametne mobilnike in tablične računalnike, zato je nujno, da podjetniki prilagodijo svoje tržne taktike tudi za tovrstne medije in ne zgolj za namizne računalnike, kot so to počeli prej. Tudi v prihodnosti bo prihajalo do vse večjih sprememb, zato je dobro ostati v stiku z napredkom tehnologije.

Poglejte si, kateri tehnološki trendi nas čakajo v nadaljevanju letošnjega leta: 

1.) Umetna inteligenca

Dandanes je tehnologija zmožna opravljati zelo impresivna dejanja. Ljudje, ki si pri svojem delu pomagajo s tehnologijo, so zato praviloma veliko bolj učinkoviti pri svojem delu v primerjavi s tistimi, ki delo opravljajo brez pripomočkov. Podobno je tudi na področju vsebinskega marketinga, zato si vse več marketinških strokovnjakov pomaga s spletnimi orodji, ki vsebujejo že elemente umetne inteligence, saj ta omogočajo globlji vpogled v pravilnost izbranih ključnih besed, pomagajo na področju SEO optimizacije, avtomatizirajo objavljanje vsebin na različnih spletnih medijih in tako dalje. 

2.) Internet stvari

Vsak dan smo priča novim tehnološkim napredkom, ki prinašajo nove in nove možnosti za marketingarje. Vsebinski marketing tako kmalu ne bo več omejen zgolj na računalnike, prenosne računalnike, tablice in pametne mobilnike, temveč bo postal tudi pomemben gradnik ostalih “internet stvari”. Vsebine bodo namreč z uporabniki lahko delile tudi naprave, kot so bluetooth zvočniki, pametni hladilniki ipd. Treba se bo prilagoditi in vsebino pripraviti tako, da bo učinek pri njenem deljenju kar najboljši. 

3.) Navidezna resničnost

Leto 2016 je zaznamoval drastičen porast navdušenja nad tehnologijo, ki omogoča doživetje navidezne resničnosti. Spomnimo se samo mobilne igrice Pokémon Go, ki je v zgolj nekaj mesecih v številu prenosov prehitela celo Tinder in Instagram! Tudi v letošnjem letu se bo področje navidezne resničnosti razvijalo, kar za marketingarje lahko pomeni novo platformo, namenjeno širjenju vsebin (predvsem vizualnega materiala). 

VIAR: Kaj smo se naučili v ameriškem pospeševalniku?

4.) Prenos slike v živo

Dolgo časa smo prenos slike v živo povezovali zgolj s športnimi dogodki, v zadnjem času pa prenos v splet omogoča že skorajda vsak običajen pametni mobilnik. Mobilne aplikacije za deljenje videa v živo so predvsem med mladimi zelo priljubljene, a gre za zaenkrat še zelo neraziskano področje, ki bi v prihodnosti utegnilo postati raj za vsebinski marketing. 

5.) Napredni spletni iskalni algoritmi

Ti postajajo vse bolj izpopolnjeni in skoraj povsem avtomatizirani, saj za svoje delovanje in razvoj ne potrebujejo človeške roke (primer: RankBrain). To bodo morali pri svojem delu upoštevati tudi strokovnjaki za vsebinski marketing, ki tako ključnih besed, okoli katerih bodo oblikovali vsebine, ne bodo več smeli izbirati na podlagi zastarelih iskalnih algoritmov, ki so vladali v preteklosti. 

6.) E-poslovanje in družabna omrežja

Področje e-poslovanja in družabnih medijev je bilo v preteklosti že močno raziskano. Marketinški strokovnjaki vedo že vse o širjenju njihovih vsebin s pomočjo Facebooka, Instagrama in Pinteresta. Precej manj pa imajo znanja na področju združitve obeh področij: družabna omrežja namreč vse bolj postajajo platforme za e-poslovanje, s tem pa bo vsebinski marketingarji dobivajo nov spletni prostor, ki ga lahko izkoristijo v svoj prid. 

Vir: TheNextWeb

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Digitalni marketing za mlada podjetja – kako se lotiti marketinga novega podjetja

Digitalni marketing za mlada podjetja – kako se lotiti marketinga novega podjetja

Zahteve mladih podjetij se močno razlikujejo od tistih, ki so že uveljavljena na trgu. Posledično se razlikujejo tudi marketinški pristopi, ki naj bi jih izbirala mlada in uveljavljena podjetja. Preberite več >>

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Za poslovneža je poslovna ponudba zelo pomemben dokument. Gre za pisni dokument, ki se lahko pošlje nenapovedano ali pa na zahtevo naročnika. Večina podjetij, katerih poslovanje temelji na storitvah, deluje na podlagi poslovnih predlogov. Preberite več >>

Osnove prodaje

Osnove prodaje

Če hočemo v današnjem svetu preživeti, moramo prej ali slej prodajati. Prodajamo lahko proizvode ali storitve, lahko pa zgolj prodajamo svoje delo - fizično in intelektualno. Kljub temu pa relativno malo ljudi v celoti obvlada prodajo, še več - ta je negativno vrednotena. Preberite več >>

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morajo podjetja vedeti o sodelovanju z vplivneži?

Kaj morajo podjetja vedeti o sodelovanju z vplivneži?

Trženje preko vplivnežev ali influencerjev je v zadnjem času učinkovit način za pridobivanje kupcev, ki kasneje lahko postanejo vaše zveste stranke. V času, ko je pridobivanje potrošnikov vedno večji izziv, lahko vplivneži pomagajo podjetjem, da se hitreje prebijejo na trg in dosežejo višjo prodajo. Preberite več >>

7 načinov za zagotavljanje zvestobe strank

7 načinov za zagotavljanje zvestobe strank

Zvestoba strank je ključna sestavina vsakega uspešnega podjetja. To je lepilo, ki stranke drži pri vaši blagovni znamki in jih spodbuja, da vam ostanejo zveste. Preberite več >>

9 koristnih idej za trženje na družbenih omrežjih

9 koristnih idej za trženje na družbenih omrežjih

Družbena omrežja so neverjetno učinkovit in cenovno ugoden način za dosego vaših ciljnih strank. Kljub temu ni priporočljivo, da na njih objavljate kratka in direktna sporočila, kot je npr. »kupi me«. Kot vse marketinške strategije tudi vaše trženje na družbenih omrežjih potrebuje predhodni načrt. Preberite več >>

Ali je za vas primernejše trženje B2B ali B2C?

Ali je za vas primernejše trženje B2B ali B2C?

Trženje med enim in drugim podjetjem (v nadaljevanju B2B ali "business-to business") se razlikuje od trženja med podjetjem in potrošnikom (v nadaljevanju B2C ali "business to customer"). Glede na glavne značilnosti enega in drugega prodajnega modela presodite, katera oblika je za vas primernejša. Preberite več >>

Pripravite učinkovito 30-sekundno predstavitev

Pripravite učinkovito 30-sekundno predstavitev

Dobra 30-sekundna predstavitev je bistvenega pomena za učinkovito mreženje, saj lahko spodbudi zanimanje potencialnih strank in razširi možnost za uspeh vašega podjetja. Je učinkovito orodje za predstavitev vaših izdelkov ali storitev bodočim kupcem, strankam in vlagateljem. Preberite več >>

Kako prepoznati strankine šibke točke?

Kako prepoznati strankine šibke točke?

Kupci večinoma ne kupujejo zaradi prednosti tega, kar jim lahko določen izdelek ali storitev ponudi. Kupujejo takrat, ko resnično čutijo, da bo nekaj rešilo težavo, ki jim povzroča resnično stisko. Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje