CarLock: ameriški investitorji so zahtevnejši

Avtor Maruša Žibert — 12.11.2014
Komentiraj!
»Super občutki so, dobili smo potrditev, da delamo v pravo smer,« pravi Matej Peršolja, eden od ustanoviteljev startupa CarLock, zmagovalca včerajšnje konference 2014 Coinvest Venture Days. V drugi kategoriji, kjer so se predstavljali evropskim investitorjem, je zmagalo podjetje Modri planet.
CarLock: ameriški investitorji so zahtevnejši

CarLock se je na pitch pripravljal štiri tedne (Vir slike: osebni arhiv).

Vse ekipe so bile dobro pripravljene na pitch, ekipa CarLocka, ki jo tvorijo štirje ustanovitelji, pa se je na pitch oziroma njegovi izboljšavi pripravljala štiri tedne. Pripravljenost ekip so opazili tudi investitorji. »Ne želim izpostavljati razlik med ameriškimi in evropskimi investitorji. Nočem govoriti nobenih klišejev, ampak ameriški investitorji precej gledajo na to, koliko je produkt že prisoten na ameriškem trgu in kako je prilagojen njihovemu trgu,« pravi Peršolja. »Nad mojo predstavitvijo so bili predvsem navdušeni zato, ker smo se v precej kratkem času prebili na ameriški trg, tudi na vprašanja sem bil dobro pripravljen. Ta kombinacija je bila ključna,« dodaja. Zmaga jim daje še večjo motivacijo, da delajo trdno tudi v bodoče in da naredijo uspešno startup zgodbo.

Obeta se jim posel z enim od največjih ameriških mobilnih operaterjev

Svoj produkt so namreč na ameriški trg lansirali letos junija, prisoten je tudi v kataloški prodaji Skymall. »Ključna stvar je, da se eden od večjih mobilnih operaterjev v ZDA zanima za naš produkt, da bi naredili skupaj posel. Oni bi ga prodajali prek njihovih distribucijskih kanalov po celi ZDA,« imena operaterja zdaj še ne sme razkriti, pove pa, da gre za enega od štirih največjih mobilnih operaterjev v ZDA.

Ostajajo v Sloveniji

Na ameriški trg so vse bolj osredotočeni, ker si trg njihovega produkta očitno želi. »Kontaktiral nas je portal Stacksocial, ki je neka mešanica med e-commerce in PR promocijo, dogovorili smo se, da bomo naslednji mesec skupaj izvedli akcijo.« Na ameriškem trgu jim je v veliko pomoč tamkajšnji svetovalec, prav tako investitor in ustanovitelj StartLabs pospeševalnika, ki je prav tako prisoten na ameriških tleh, natančneje v San Franciscu. Razvoj pa nameravajo tudi v prihodnosti ohraniti v Sloveniji.

Morda bo ekipa CarLocka v prihodnjih tednih slavila nov uspeh (Vir slike: osebni arhiv).

Prihodnje leto astronomske prodajne številke

CarLock, ki predstavlja rešitev za spremljanje avtomobila prek mobilnega telefona, njegov sistem pa obsega aplikacijo in ločeno enoto, vgrajeno v avtomobil, se na evropskih tleh prodaja za 139 evrov, vključuje pa tudi mesečno naročnino za slabih sedem evrov. Tudi v Sloveniji ga je možno kupiti, in sicer prek mreže Porsche Slovenija in prek njihove spletne strani.

Trenutno imajo okoli 300 uporabnikov: »Če bo šlo vse po sreči in če bomo zaprli ta posel z ameriškim mobilnim operaterjem, bi lahko naslednje leto prodali 100 tisoč kosov.« V igri za sodelovanje z ameriškim operaterjem namreč niso edini, Peršolja pa pravi, da so bili Američani na sestanku precej navdušeni nad njihovim produktom. V kolikor jim posel uspe, pa že napoveduje agresiven napad na ameriški trg.

Na evropskem panelu je kot rečeno zmagal projekt podjetja Modri planet, 3D Survey, brezpilotno plovilo z dodelano programsko opremo, ki je specializirano za zajem podatkov iz okolja.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice